Minen ole mestari, mutta oon vaan lykännyt uudet nesteet sisään, kun tankki on tyhjä. Mun mielestä maut ei ole kuin pienen hetken ehkä hieman sekaisin. Muutaman imun kun on ottanut maistuu vaan se uusi neste enää.
Printable View
Sama täällä uutta nestettä vaan tankki täyteen. Parin kolmen tankillisen välein kuivapoltolla setup puhtaaksi.
Juuri näin minäkin teen. Joittenkin litkujen kanssa tuppaa karstottumaan niin kuivapoltto hoitaa setupin taas kuntoon.Lainaus:
Alkuperäinen postaaja Kiiltokuva
Onkos noista jokainen joutunu tulliin kun on tilannut ruslandiasta?
Ei ole ainakaan minulle jäänyt tulliin vielä yksikään venäjän lähetys.
Ei jääny tulliin enkä oo kuullut että kenelläkään olis jääny
Taidan omistaa suomen ainoan Kayfunin mistä on maksettu tullit ja alvit, tosin se tulikin sveitsistä
ai no helvetin hyvä tietää :) ku jotkut pelotteli :(
Oliskohan toi omani nyt sitten napsahtanut tulliin, vai jumittaako muuten vaan?
Lainaus:
Lähetys on saapunut kohdemaahan.
Rekisteröinti: 7.11.2012 klo 07:27:09
Paikka: HKI VANTAA, ULKOMAANTERMINAALI 01000
Lähetys on lähtenyt Suomeen.
Rekisteröinti: 5.11.2012 klo 23:26:00
Paikka: Ulkomaa/Foreign country 01000
Toimitettu tulliin.
Rekisteröinti: 3.11.2012 klo 22:00:00
Paikka: Ulkomaa/Foreign country 01000
Ei, ulkomaanterminaalin kautta noi kaikki tulee... ::)
Sit jos seurannassa lukee, että toimitettu tullipostiin ja nouto seurantatunnuksella, niin Tax freestä turha enää haaveilla.
Ok, kiitokset.
Ajattelin vaan kun en ole aikaisemmissa paketeissani havainnut tuota ensimmäistä kommenttia "toimitettu tulliin" kohtaa, vaan kaikki on olleet suoraan tuolla ulkomaanterminaalissa.
Kait toi sieltä ensi viikolla sitten siirtyy jos on siirtyäkseen... ::)
Mitäs sielä huudellaan?! :esmoke:
Tuliko muuten mitään kylkiäisiä?
pätkä silicaa ja siansaparoa:P
Eikös niitä kuulu pätkät toho homohauskan pakettiin, vai tuliko enemmä ku luvataan?
juu kuuluu, pikku ruuvaria oottelin mut ei tullunna:'(
löytyy kyl iteltä mut ois ollu ihku ylläri:-*
Jassoo, toivottavasti laittoivat mulle. ::)
Tuun sitte hehkuttamaan. :esmoke:
juuri postista hain omani :D tehdas setupille kuivapoltot ja nesteet sisään... voi sita höyryn ja maun määrää mitä tämä kapistus antaa :esmoke: pientä ostomorkkista ei enää ole :) sopii gussin päähän todella hyvin :)
jaaha hakemaan homohauskaa postista, ei tullut muuten alveja ja tulleja maksettavaks onneks :)
ei oo reilua! :( koittaisivat nyt ttu laittaa sieltä ulkomaanterminaalista eteenpäi!
Ei oo reilua multa puuttu paketista tehdas setuppi. :D
Pari minuuttia meni ekaa vääntäessä ja sillä mennään jo kolmatta tankillista.
^ Selvästi tekemisen puutetta :D
VIHDOIN!
Itselle tuli valmis setuppi, mutta ei ruuvaria, olisin kyllä tykännyt siitä enemmän :( mitäs kotiemme höyryävät niksipirkat on keksiny korvikkeiksi? :D
Ja kyllä PERKELE höyryääkin. Aivan loistavaa. Ja vaikka joku on kehunut vähän vaisun näköiseksi niin onhan tuo komia SS tankilla ja soviterenkaalla mustassa miniprovarissa. Maussa outo sivumaku mutta valmis setup jota en edes kuivapolttanut, ja halvan nesteen pohjaräät, sekä mitä olen täältä lukenut, niin olen varma että ei johdu itse laitteesta. Varsinkaan kun ole tällaista sivumakua tästä nesteestä missään tilanteessa saanut ja maku on kuitenkin voimakas.
Mutta kyllä on loistava, vielä superplussaa setupin helppoudesta. Sitähän uskaltaa pian ottaa Penelopen baariin kun tietää että kayfun odottaa kotona.
Mulle kävi tokalla setupilla niin että , nesteet sisään alakautta normaalisti ja uudet maut kehiin. No,ruuvi kiinni ja laite ympäri.Imasut heti perään. Hivenen kärtsähtynyt maku suussa.
Heti että mitä vit...a.
Noh,kun hätänen olen...ei kerennyt wick imeytyä.
Hentosia imuja muutamia niin johan taas pöhisee :)
Ihan Ykkönen !!!
Oon tässä höyrytelly kohta 3 tuntia uutukaisella setupilla :smoke:
Maku huomattavasti parempi kuin tehdassäädöillä muttamutta ??? Ody V-2 vastaan Kayfun niin kyllä Ody vie maun puolesta 3-1 ???
Höyryntuotolla taas Kayfun tiukasti 2-1 :-\
Molemmissa VR:n FCE ja samasta pullosta tankattu :P
Joku kyllä mainitsi jossain että maku paranee hetken käytön jälkeen :)
Tämän pikatestin vie kyl kreikka 4-3 ;)
Jatkan empiiristä tutkimusta viinilasin kera :)
^Jotenkin tuntuu, että erityisesti joillain nesteillä alkaa maku olla kohdillaan vasta yhden tankillisen jälkeen, vaikka ois silica ja wicki tohotettu ja kuivapoltettu, toiset nesteet taas on kohallaan heti alusta asti, eikä maku muutu kummemmaksi kuin vasta setupin tullessa tiensä päähän.. ???
JUMALAUTA MIKÄ VEHJES! tartte enää mitään muuta :D :esmoke: ja saatanan helppokäyttönen. Ensin sain vähän sen vuotamaan mutta kikkailin ton ruuvin kans et jospa se siitä pahastui :P mutta näin 4ml imeneenä niksaövereissä voin sanoa että ei parempaa settiä olekkaan kun Provari v2+kayfun v3
Nii ja vois myydä GG:t vittuhu ja panostaa näihin venäjän kamoihi :D meinaa en oo odystakaa saanu tollsia höyryjä toki voi olla käyttäjävika mutta kumminki :)
Vielä vähän hypetystä en oo ennen saanu tota alienvisionin gorillajuissia maistumaan hyvälle nyt sekin maistuu
OLEN MYYTY!
Mä oon jasson kanssa samoilla linjoilla, tässä nyt vedelly vuoron perään sekä kayfunilla että odylla ja kyl mun mielestä ody vie voiton. Venäläisellä kyllä kieltämättä kunnon usvaa mut ku ite tykkään vetää äärirajoilla eli täysillä niin kayfun alkaa maistuun palaneelle ja kun taas odyn nestesyöttöä avaa tarpeeksi niin ei maistu palaneelle. Mun mielestä ody on parempi. Joko vika on siinä etten osaa tehdä venäläiseen kunnon setuppia tai sitten osaan tehdä odyyn todella hyvän setupin,. Ody on mun mielestä parempi kokonaisuus, kayfuniin toivoisin nesteen syötön säätöä.
Tuohan vertaamisen en ota kantaa koska en omista odya eikä ole kokemusta kyseisestä laitteesta, mutta jos sulla alkaa maistua palaneelta niin silloin kyllä sun setupissa on jotain pahasti vialla. Minulla ei ole koskaan ainakaan näin tapahtunut kuukauden käytön aikana.Lainaus:
Alkuperäinen postaaja Rokuli