Ottaako vesse camosleeven? Sen saat ilmaiseksi. Pääkalloja saa fasttechiltä mutta omista en luovu [emoji6]
Printable View
Njääh. En ole paljon kumeja vehkeiden päällä käyttänyt, eli ei ole tuolle camolle käyttöä. Anna vaan sellaiselle ken tarvitsee. Toi pääkallokuosi on kyllä sen verran päheä että pitänee laittaa FTltä tulemaan yksi seuraavan tilauksen yhteydessä
Tomassinon höyry - top 3, kevät 2016.
Käytössä olevat virtalähteet
1) Istick Pico
2) Evic vtc mini
3) G-tube
Käytetyimmät clearot/RTA.t
1) Kanger subtank mini/toptank mini
2) Obs Crius v3
3) UD goblin mini v2
ADV-nesteet
1) Ry4D
2) Snake oil, bite, venom
3) Creme de Menthe
Höyrytubettajat
1) Urdu morhaer
2) Mike vapes
3) Todds vape reviews
Langat
1) kanthal a1 Clapton
2) kanthal a1 fused Clapton
3) 0.4 mm SS 316 L
Odotetuimmat tavarat, jotka tilauksessa
1) Wotofo serpentti mini
2) SS kanger toptank
3) kelautuva usb-laturipiuha
Toivelista modeista
1) Smoant Knight
2) wismec RX 75w
3) Innokin coolfire 18650-akulla
Suosionsa menettäneet
1) Clearomisaattorit
2) Dripperit
3) makeat kermanesteet
Ketjut
1) Beenarin pörinöitä-päiväkirja
2) Mitä kuuntelet höyrytellessäsi
3) Kirppiksen myyntipalsta
Oheislaitteet ja tarvikkeet
1) Opuksen laturi
2) 100 ml pullot kaatonokalla
3) Silikoniset akkukordongit
Kauppapaikat
1) puffila
1) vapetalo
2) fasttech
Jos mahdollista, niin vielä nöyremmäksi veti. Kiitokset kehuista ja yritän piiskata itseäni vieläkin parempiin suorituksiin.
Nopeastipa yhden tuotteen sai viivata yli odotetuimpien top 3sta; rosterinen Toptank saapui minulle. Uutta tähän versioon on ilmestynyt liukuvan ilmansäätörinkulan muodossa. Hyvä uudistus ja muutoinkin kaikki on kuten saattaa odottaa.
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...439611024a.jpg
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...f5e173a2d8.jpg
Samassa lähetyksessä saapui myös tupla-26650-koteloita, joille Olin jo suunnitellut muuta käyttöä; Sisälle sopii vara-atomisaattorit mainiosti.
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...dcc4958abc.jpg
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...ba70aa6868.jpg
Eli tuon aton pohja on itse asiassa Protank 4:n pohja? Mistä tilasit? FT?
Tuollaista kuljetuslaatikkoa olen juuri vailla jos pari tankkia haluaa mukaan reissuun. Kiitokset kuvista. Löytyyköhän niitä single koteloita? No, jatkan tästä akkulan sivuille osteleen.
FT:ltä muutama muukin saanut Toptankin jossa Protankin pohja.... Ja Kanger on aivan hiljaa.... eli onko kyseessä a) vahinkoerä b)ilmoittamaton muutos????
Jouduin turvautumaan nopeaan tekniikkaan kun en muualta löytänyt sinkkukoteloita myös dualin kimpaksi. Clapton lankaa 316 ss versiona tulee myös. Maku ja höyry pitäisi sillä langalla kyllä olla jumalten tekemää :D.
Pitäis hommata nichromea ja SS.ää ohkasena ja kokeilla Vähä clapton-variaatioita.
Ässä narua en ole kovin ohkaista löytänyt suomen kaupoista. Mesh companylta en enää tilaa, siellähän niitä olisi. 30 ja 32 AWG tulee myös FT:ä, jos niitä twistailee niin vois olla sopiva Spherodiin.
Mä en twistaile. Scheissenarua semmoset.
twistattua on mukavampi tehdä :D
Jos kyseessä on vaihtoehto a), niin silloin ei ole sattunut paha kämmi alkuunkaan. [emoji2]
Voihan toki olla että protankin tulon myötä on päätetty ettei monenmoisia pohjia enää valmisteta kun kerran keksittiin parempi. Tässä tapauksessa kyseessä on v2, josta ei ole ilmoitettu..
Se on subtankin rba. Laitoin kiinni kun oli valmis srtuppi rakennettuna.
Höyryttely on viimeisen vuosipuoliskon aikana edennyt mitä ilmeisemmin eräänlaiseen status quo-tilaan. Hankinnat ovat hyvin pitkälti tyrehtyneet, setupin vaihdossa kestää alle kymmenen minuuttia ja nestevalikoima on käytössä aika vakiintunut. Tupakin makua ei enää kovin edes muista, eikä sen ajattelu tai savun haistaminen nostata mitään tunnereaktioita pintaan. Nikotiinivarasto on valmis, mutta aivan tavan vuoksi tilasin vielä pari pulloa. Eipä tässä mitään suurempaa uutisoitavaa ole. Pico ja serpent mini ovat osoittautuneet loistavaksi komboksi, mutta eniten kädessä aikaansa viettää fulgoris ja istick 40w, molemmat toptankein ja claptonein varustettuina. Taskulaitteena paikkansa on vakiinnuttanut Ego Aio, eikä siitäkään ole mitään huomautettavaa. Jatkamme, saamme kenties elää.
Olen kokenut saman. Kyllästymisen. Aivan totaalisen kyllästymisen. Aina sama setuppi aina samaan tankkiin, adv nesteet aina samat ja uutuuksistakaan ei oikein mikään jaksa edes kulmakarvoja kohottaa.
Se ottaa aikansa ja tuosta paranee, tai sitten ei. Itselle noi Kayfunin lasitankit ja muut frankenvape kikkareet laukaisi kokonaan uuden mielenkiinnon aiheeseen. Nyt taas saa kokea sitä vapemail riemua aina silloin tällöin.
Ei voi sanoa että olisin kyllästynyt, vaan tyytyväinen. Toki sitä uutuuden intoa ei nyt niin ole, koska vaikka tulee uutta koko ajan markkinoille, ei se silti mitään mullista. Mutta tyytyväisyys siihen että on hyvät laitteet ja itselle sopivat nesteet, on erittäin mukava asia.
Sama vika täällä. Homma oikeastaan lopahti TFV4 Micron löytämiseen ja sen jälkeen oikeastaan vaan karsittu laitteistoa tylysti roskiin tai lahjoituksina eteenpäin (jopa ego:t siirtyivät mappi ööhön). Tulevaisuudessa häämöttää oikeastaan vain VTC Mini kakkonen ja Vaporesson Target Mini jotka tulen hankkimaan jahka niitä jostain saa (ei pre-ordereille). Kyllä sitä innostusta vuoden kestikin. Nyt mennään vaan tutulla ja turvallisella eteenpäin.
Käyttöön jäänyt lopulta noi TFV4 Microt x2, Goblin Minit x2, Bellus x2, Sub/Toptank x2 ja STEAMer x2 ja modeina VTC Mini x2, Mini Volt x2, Pico ja iStick TC40W. Muut mappi öössä/zetassa. Mielessä on nyt rauha :sleep:. Lämpöilystä luovuin jo ajat sitten. Vieläkin on kierros don Tomin nikkelilankoja jäljellä.
Juu lämpöilyn totesin kans alle viikon kokeiltuani minulle sopimattomaksi. Liikaa muuttujia ja wateilla saa juuri itselle sopivat höyryt kyllä aikaan.
Mä olen luopunut myös clearoista, atopäitä on enää Ego Aioon ja sitäkin ajelen tätä nykyä rba.lla. Cubis on kaapissa vain rba.n ohmien tarkistusta varten.
Diy.nä mennään siis miltei sataprosenttisesti.
Hiljaista on tässä ketjussa ollut, liekö harrastus urautunut. Subtankilla ja ry4 nutzillalla tuli mentyä koko kesä ja alkusyksy.
Mutta, nyt puhaltavat suotuisat tuulet: väänsin criukseen matalaohmiset ss -dualit ja kehittelin uuden raikkaan nesteen. Kyseinen makuyhdistelmä on karpalo-cola. Toki subtankissa on edelleen nutzillaa....
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...841f74e83d.jpg
.
Tää on tämmöstä aaltoliikettä myös forkkaelämä. En mä viittiny mitään postata jos ei ollu mikään asiantila muuttunut. Nyt taas on tullu tehtyä oikein kausihuolto kaikille käytössä oleville Rta.lle ja oon vääntäny kasan claptonia varastoon. Jostain pitäis nyt saada oikein ohutta rosterilankaa jotta vois koettaa ss-claptonia. Liekö vain vaatii moinen paljon ampeereja. Johonkin sinkku-serpentiiniin vois sellaista koklata.
Nyt on kova mysteeri kun tuo Knight v1 paskoo toptankin laseja aivan ketjussa. Kesän aikana menny viis, joista kaks täysiä mysteerejä. Kiristänköhän liikaa, vai olenko kolhinut huomaamattani. Mikä osuus on tuolla rakenteella, jossa tankki on osittain rungon sisällä? Kun perusajatus kuitenkin on mulla ollut, että toi rakenne nimnomn suojaisi lasia. Päinvastoin on kuitenkin tilanne.
.
Ei suuremmin. Särö on ollut aina modin puoleisessa reunassa tankin yläosassa.
Mikset käytä fulgoa ?