Muistanko ihan väärin vai mahdoitko joskus kysellä näistä Bogen F16-kartoista? Näin pikaisella koeajolla aika passeleita. Ei ainakaan tämä ensimmäinen yksilö kurlaa turhaan tai maistu pekonille.
Printable View
Muistanko ihan väärin vai mahdoitko joskus kysellä näistä Bogen F16-kartoista? Näin pikaisella koeajolla aika passeleita. Ei ainakaan tämä ensimmäinen yksilö kurlaa turhaan tai maistu pekonille.
Taisi mulla niitä helmallisia 1.6 ohmin Bogeja, jos siis sama, olla testissä. Ihan näppärä kapistus, ei siinä.
Diablon dekki taas koossa, muttamutta...18350-putki hukassa, taisi mennä SDogin kanssa jonnekin.:D
Mutta nou hätä, lyödään Chintinelin putket, Diablon nappi ja dekki ja väliin GG:n rethreader ja hyvin pöhisee!
Myöskin kombo GGTS-putket ja SDogin 18500 yhdessä Diablon dekin kanssa toimii.
Kivaa, uniikkia muotoilua, mutta jos jossain sattuisi ajalehtaamaan Diablon 350-putki otan vastaan, viimeistelyllä niin väliä.:D
Ja seuranta osaa kertoa, että Nimbus olisi haettavissa kuten Bio wick ja pari pottua Jugoa.
Seuraava operaatio olisi, jälleen kerran, saada iAtty toimimaan ja sitten se ois taasen hetkeksi siinä, kunnes jotain uutta keksitään.
No aina pitää olla suunnitelmia tulevaisuudelle, itsellä ne tällä hetkellä riippuvat Nimbuksen toimivuudesta ja siitä, saanko tuohon iAttyyn toimivan setin.
Jos kyllä, menee 23 mm putki hakuseen, sivunapilla ja helposti purettavana.
Noiden jossittelujen lisäksi ei oikeastaan ole kuin Aeroon uusi ato, joko VA:n Cyclone tai Origenin bf, riippuen vähän tuon Origenin lopullisesta listahinnasta.
Lisäksi vielä tarvis jotain 350-akuille, ehkä uusi Suurlähettiläs?
Joo-o, eipä taida allekirjoittaneesta drippailijaa tulla. Vaikka Nimbus pöhiseekin kohtuu hapokkaasti 0,5 ohmin dualina, pidän silti enempi tuosta eXpromizerista, joka kulkee GG Stealthin kanssa joka paikkaan, kotona sitten pöhisee Zorbaksen kaverina.
Muutenkin tuo GG kasvanut käteen kiinni jättäen Suurlähettilään, jossa muuten kohtuu iso droppi ja Diablon hyllylle.
Alkanut tuo Sx200-piirillinen Sigelei 20 W kiinnostaa, tarvii vain tarkempia speksejä.
Hupsista perhana, hitusen vaihtui taasen.
Dripperi lähtee, Mister tulee.
Kolmannen kerran.:D
Kiitoksia esalle vaivoittelusta kimpan suhteen, mutta ei ole allekirjoittaneesta drippailijaksi kuten jo sanoin aiemmin.
Illan troikka.:D
Pikku etsiväntyö paljasti seuraavaa:
http://youtu.be/zHQZ5sASurQ
Olen suht myyty tuon perusteella, eroa hinnassa Phantomiin kuitenkin TULEE, jos Vapeon toimii jonkinlaisena ohjenuorana eurohinnoissa:
http://vapeon.co.uk/index.php?id_pro...duct&id_lang=1
Putkethan saa uusiksi, vain control head pysyy, mutta tämähän ON jo eVicistä tuttua.
Ainoa, mikä tuossa arveluttaa, on gyron käyttöikä, ei mulla tosin kyllä mikään vehje ole takuuta vanhennut.:D
Nyt Suomi-kaupat hereille, tässä olisi se DNA20 mitä väki huutelee!
Legend maksaa 50€(49,90) ja tuo 90€ (87,90). Legend 3-15W(5A), tuo 7-20W( 5,3A)
Molemmat toimii samalla tavalla? Tässä mittaustuloksia.
VW Akkuträger als DNA20 Konkurrenz: der Sigelei 20W » Mountain Prophet
Kopioi ^ Tämä forkan linkin laitto pädillä on poikittain syvältä
Edit: ja se näköjään ottaakin tuon linkin suoraan:) Ja minä ressukka olen tuskaillut tuon saatanan linkkinapin kanssa perkel
Huomioitavaa on myös posketon tyhjäkäynti virrankulutus!
Hyvä revikka, sen verran mitä Google Translatorin kanssa siitä ymmärsin. Jaksaa kuitenkin puskea lähes täydet tehot tyhjälläkin akulla. Eli huonot puolet edelleen se saatanan kallistelu kun haluat säätää watteja, tyhjäkäynnin virrankulutus ja se, että watit resetoituu akun vaihdon yhteydessä.
Tyhjäkäynti toki miinusta, taitaa mittailla koko ajan vastusta ja edelleen se gyron kestävyys kysymysmerkki.
Imo tuo gyro tosin tuo selkeän pesäeron DNA20/30 käyttikseen hilliten kopiosyytöksiä ehkä vähäsen.
Kiitoksia Esalle linkistä ja hinnoista, tuo 23 mm koko olisi just jepa eXpromizerille.
23/25 mm, mitä tuo älylaatikko on halkaisijaltaan.
Onhan tuo tyhjäkäynti posketon(100+ x provarin kulutus 0,9x mA, vrt myös Danin nolla asetuksella oleva 0,001 mA:laugh:) pikkusen on softassa/raudassa vielä hiomista.
No kohta nähdään, miten tuo ärjyy, Sigelei 20 wattinen, siis.
Toivotaan OK:ta, varaudutaan hattiwatteihin.
Aeron bf-aton poraus kotikonstein tuotti tukkoisen röörin, ei oikein tuo 2 mm pora suoriutunut, pitää raahata töihin pylvääsen alle.
Tuolle tulevalle Sigeleille tarvis tosin kaverin, joko toinen eXpromizer tai sitten Misterin ato, jos malttaa odotella.
Dripperi oli ja meni, ei omaan käyttöön istunut, tuo Aeron bf boksissa hoitakoon drippaustarpeet, 2 mm ilmareiällä höyrynnee tuo pikkuato ihan kivasti.
Sigidigilei, uusin hattiwatti kuoriutui kuoresta:
http://img.tapatalk.com/d/14/03/05/ejamy7e8.jpg
Ennen kuin ehditte syyttää jo lähtökohtaisesti pessimistiseksi, haluaisin huomauttaa, että vielä Lavatuben, LT 2.1, Zmaxin, Vamon ja Lambo6 jälkeen annoin näille tilaisuuden!
Vekotin vaikuttaa päällisin puolin sangen pätevältä, jämäkkä kourassa, kierteet ei kirsku ja jousi antaa kunnolla vastusta.
http://img.tapatalk.com/d/14/03/05/ajyjytu7.jpg
http://img.tapatalk.com/d/14/03/05/e4y8asuh.jpg
Nappi tosin helisee ja on tuntumaltaan epämääräinen, ensiksi hetki mössöä ja sitten klik.
Kaikki ruuvautuu, tai siis eXpromizer, Aero bf ja 2 ohmin dcc-karto, kiltisti kiinni.
Eli tähän asti ollaan vielä voitolla, right?
Mutta tehojahan te visgootit tahdotte, eiks jeh?
Säätö 20 wattiin (mä muuten tykkään vatkata mun patukkaa, voittaa nakuttelun any day) ja volttimittari kiinni.
Näytössä muuten näkyy kätevästi tehot ja voltit, vastus ja akun varaus sekä palkkina, että numeroina.
Testi-AWissa jänöä 3.5 volttia, hups!
No ei auta, kiinni ensiksi eXpromizer 1.2 ohmin vastuksella, jolle vekotin tosiaan antoi sen 20 wattia!
Sama toistui sekä 0,6 ohmin Aerolla että 2 ohmin DCC:llä, joka oli unohtunut kuivaksi, rauha muistollesi.
Myöskin Aero koki spontaanin itsekseensyttymisen, mutta vanu oli muutenkin vaihdon tarpeessa.
Ja sitten lopahti akku jossain 3.4 - 3.3 kohdilla.
Noita oikeita wattilukemia tuki volttimittarin antamat lukemat, heittoa oli hyvin vähän, 0,0x suuntaan tai toiseen 0,6 tapauksessa.
Eli ehkä tämä ei olekaan hattiwatti, tämäpäs nyt...
Eli varovainen arvio so far helkkarin positiivinen, mutta totuus paljastuu ajan kanssa.
Aijuu, tuon cäpin saa ruuvattua auki niin, että pelkkä liitin näkyy, johon voi ruuvata sen julmetun MT-3 kätsysti kiinni.
Jossainhan oli jo kuvia kinukki30W piirillä olevasta boxmodista, ilmeisesti saman tehtään tuotos kun tuossa(piiri siis).
Vahva kutina, ellei tämä pitkässä juoksussa ala kitistä, että myös tuo Sx300/350 boksi lähtee heti, kun niitä jostain saa.
Aijuu, tämä myös näyttää akun jännitteen kuormassa, noin 0,7 droppia näyttäisi 1.2 kuormalle tarjoavan.
Tilannepäivitys:
ÄLÄ jätä virtaa päälle, menee tosiaan akku suht ripeästi piirin tarkkaillessa akun varausta jatkuvasti.
Olisi muuten mielenkiintoista tietää muiden reguloitujen jännitehävikeistä, tämä kun kiltisti tuon näyttää. Se, paljonko tuo johtuu wanhasta akusta on sitten toinen asia, mutta eipä tunnu menoa ainakaan 1.2/15 wattia hidastavan.
En nyt muista, mutta Danin omistavat voivat noita ilmoitella. Siinä on kaksi laskentamallia dropille
Epäilen kyllä, että Danin hinnalla ollaan pienemmissä luvuissa.
Kyl mun täytyy sanoa, että jälleen kerran kinukit pilasivat valtavan potentiaalin täysin paskalla suunnittelulla. Kun tuo äijä puhui tuossa videosta siitä, kuinka tuo valmistaja nyt toi markkinoille jotain, mitä kansa halusi. Ihan oikeasti, kukaan ei halunnut gyroa modiinsa! Lisäksi ö-luokan tactilenappi ja epämääräinen ja buginen softa. Koskakohan tuo Sigelei oppisi.
Toisinsanoen, mihin vittuun se osaaminen hävisi kiinassa Lavatube v1:n jälkeen!
(Sori avautuminen, mutta mua rupee oikeasti pännimään, kun yhdeltäkään valmistajalta ei ole tullut moneen aikaan modia, jonka mä haluaisin ottaa valikoimaan. Melkeempä Innokin on ainut valmistaja, jolta voi odottaa kohderyhmälle oikeasti hyvin suunniteltua tuotetta jo v1 vaiheessa. Joyetech on toinen, mutta höyrystintekniikka on taas auttamattomasti jäljessä ja hinnoittelupolitiikka hääti kaikki jälleenmyyjät pois, jollei ole omistautunut Joyetechille.)
Aika pitkälti noin.
Ei toki tee vehjettä turhaksi, mutta eipä ole tosiaan ongelmaton.
Miten kauppiaan kanta hintaan?
Kyllä mun mielestä hinta on mielestäni ihan linjassa rosteriosien ja piirin laadukkuuden ja kyvykkyyden kanssa. Toi Sigeleikin myis kymmeniä tuhansia modeja enemmän, jos ne palkkais länsimaalaisen ohjelmistosuunnitelijan taloonsa.
Tuossa softassa tällä haavaa isoin ärsytyksen aihe on tarve odottaa aina, kun laitteen kytkee päälle. Säätö kallistelemalla vasemmalle tai oikealle hitusen kikkailua, mutta tuosta joku voi tykätäkin.
Itse taas pidän tuosta nopeasta tavasta sammuttaa laite: Viisi klikkausta menuun ja kallistus vasemmalle, keppi sanoo byebye.:D
... muita laitteita ei tarvii sammuttaa :banghead:
Jep:D
Myönnettäköön tosin, että tuon pesukoneen kärähtämisen jälkeen olen turhan pakkomielteinen vehkeiden sammuttelun suhteen.
Sigelei 20 loppulausunto:
Ajaa itsellä DNA20 paikan, mutta käytän sitä eXpromizerilla 1.2 microlla, jossa on tuo todella kätevä jousitettu pinni, niin en ala julistaa, miten hyvin/huonosti toimii jollain subohm dripperillä tai vastaavasti klearoilla valmisatoilla, koska en moisia atm omista.
Sitten heitän ilmaan kysymyksen:
Mikä olisi se optimaalisin lanka gennylle 1.5 ohmin vaijerilla, 20 watin tehoilla TAI 0,8 vastuksella, koska mekaaninen 18350 standardilla 1.2 - 1.5 ilmareiällä ja 50/50 nesteellä?
Itse olisin kokeillut dual-.2 lankaviritelmää.
0.3 3/4 kieppiä tuottaa melkolailla tuon 0.8 vastuksen.
Jep, just tein RSST:hen 0.32 kanthalista 3/4 kieppiä ja ohmeja tuli tasan 0.8.
Tuota .32 nyt käytellyt KAUAN ainokaisena lankana, joten osittain uusien haasteiden takia kokemuksia kyselin plus noista ohuemmista langoista olen lueskellut, että etenkin vaijerilla lämpenisi nopsemmin, koska enemmän ohuempaa kontaktipintaa.
Ja koska listathan ovat kivoja väsäsin itselleni To-Buy-listan loppuvuodelle, pitänee tsekata loppuvuodesta tilanne.
SX-220 22650-mörköputki
SX-300-modi
Mister-ato
Diablo Sanahirviö-ato
3 litraa 10 mg VPG-basea
Kuukaudelle potut Diabloja, yksi Absinttia ja kaksi jotain satunnaista
Parit MNKE:n 22650:t, LUC laturiksi TAI sitten älylaturi ja teetättää Divillä myös 22650-mörköjä lataava akkupidike
Sangen edullista, eihän noilla irtoa kuin yksi Hana V3 kotiinkannettuna.
Ne on trolli 26650 akkuja :)
TAAS, prkele.
Kauan tuo lista kestikin.
Suattaapi olla, että Orion 3 tulis vaihdossa, 15 wattia riittää kivasti microlla ja bombulilla plus saisi 350-koon hyötykäyttöön.
Ja Orion V3 varmistettu, ihmeen vähissä ovat jutut Orionista nykyään, taisi hype mennä.
Teoreettista strupöintiä:
Kumpi parempi microna alta ilmansa ottavalle, mahdollisimman iso vai pieni coilin halkaisija?
Tuo Ripin makron toimivuus pumpulilla eXpromizerissa nimittäin mietityttää.
Mitä vaikutusta isolla norsunvi**lla on höyryihin?
I have a dream...
Ei, ei liity kansalaisoikeuksiin tai Berliiniin, vaan huomattavasti konkreettisempi, nimittäin kokeilla joskus, toimiiko JBL 100 watilla.
Ja kokeilla sitten uudestaan ja uudestaan, reguloidusti.
Kiusasin tällä jo Vapersin poloja, mutta kerta kiellon päälle.
Tekisi mieli paria boksimodia, toinen EverCool mukaan ja toinen, varsinainen mörkö, jakamaan kipiää höyrystimelle vastuksesta huolimatta, sen 3 - 6 volttia, oli sitten vastus 1.3 tai 0,2.
Visiona olisi MadVapesin alkuperäinen VV-boksi, se jossa ei ollut näyttöä, päivitettynä 30 amppeerin tehoille ja ruokittu kahdella Sonyn 30 amppeerin VTC4:llä.
Liekö tuo edes koottavissa?
Pitäis siis vain löytää sepdown piiri joka kykenee moiseen, löytyy niitä mutta koko on sitä luokkaa ettei mahdu edes hupparin taskuun. Tai näin siis noilla yleisesti ebayssä myynnissä olevissa piireillä.
JyJärvi kyhäelmät tai olla 16A rajoittimella enkä millään muista mikä se piiri oli.
PTN vai PTH piiri taitaa pystyä johonki 16A just ja se on dna piirin kokonen.
e: 30A http://www.ti.com/product/pth03030w eipä sovikkaan koska 0.8v-2.5v outputti
Hmmmm, millähän ne ovat saaneet G12 kukkumaan?
Tämmönen toimis jos käyttäs vain subohmeja Non-Isolated Module - Step-Down (Buck) Module - PTV08040W - TI.com
Vaatis vaan 3 akkua :crying:
Taitaa olla tuo 50 amppeerin piiri vähän muihin tarkoituksiin tarkoitettu, input 8 - 14 volts, output 0,8 - 5,5 volts?
Eihän tuo tarvisi kuin, öööh 4? Sonya virtalähteeksi?
No ehkä mun ei tarvi ihan sinne sataan päästä. Minkäslaisiin teholukemiin nuo 16 amppeerin piirit pääsevät?
Ja löytyikin tuo, eli 5,5 volttiin asti output, mutta kärsiikö tuolla oikeasti käristää 88 wattiin asti?!?
Kärsii, kunhan johdotukset on kunnossa.