Sanattomaksi menin.
http://farm9.staticflickr.com/8197/8...e6687017c9.jpg
http://youtu.be/dVMZ0Fz1tC4
Printable View
Sanattomaksi menin.
http://farm9.staticflickr.com/8197/8...e6687017c9.jpg
http://youtu.be/dVMZ0Fz1tC4
Siinä oli herkkä hetki Lassilla. upeeta. Itekkin melkein liikutuin :)
Piti ihan tulla uudestaan kattomaan tää pätkä, on kyllä semmoinen hyvänmielenlähettiläs että tän kattomalla alkaa itteeki hymyilyttään :)
Oli niin herkkää ettei kehdannut kirjettäkään lukea ääneen, mutta lahja oli osoitettu ihan meiltä kaikilta. 8)
Ja sanottakoon vielä että tämän osaltaan mahdollisti Aku, koska sain option ostaa häneltä unelmieni piipun, niin tämä yksilö jousi parempiin käsiin.
EDIT: Hymy oli aika herkässä täälläkin. :laugh:
:D No en mie siinä kehannu alkaa lukemaan. Nyt on kyllä kestohymy päällä, BAMin hädin tuskin sain purettua paketista ja sitten istuskelemaan herraskaisesti olohuonen sohvapöydän ääreen piippu kädessä :D
Ei meinannu Lassi pysyä housuissaan :) Mahtava meininki!
Uskomaton veto Jalipolta. Osoite oli todellakin oikea. Lassin panos suomen höyryttelyyn on todella korvaamaton.
Tässä on sitä joulumieltä jos jossakin ! Älyttömän hienoa!
Erittäin hieno ele Jalippo, taisi tulla muillekkin kun vain lahjan antajalle ja saajalle hyvä mieli :)
^^Tiivistän kaiken yhteen hymiöön joka kuvaa tuntemuksiani:
Tää oli kyllä... huhhuh.
Hienoa toimintaa! Tämän foorumin joulupukki on löytynyt :)
Oiskos muuten LS mitään saumaa saada teikäläiseltä setupintekovideo Silver Dogiin?
On niin kovin ahtaan näkönen, eikä Delin videoista ota mitään tolkkua. :P
Ootko sä tappanu sun akut vai voiko molemmissa olla oikeesti noin paljon hävikkiä?
Zen halus varmistaa, että hän työntää asiakkaille ainoastaan priimaa :)
Kato ku se jousi on SUOJAmekanismi. Kuulemma estää liian isot virrat. Tsiisus. Oi ostanut paskoja jousia ja nyt selittää että ne on tarkotuksella paskoja. Syy miksi just BAM, Cobalt ja SW kärsii noista on se että ne on ainoot joissa maadoitus tapahtuu vain tuon jousen kautta...
Ei hemmetin Jalippo oot kyllä hieno mies! Ensi se antaa itsensä mulle patteriin kahlittuna ja sitten vielä rakkaimpansa lahjaksi LSVapille! Melkei tuli tippa linssiin täällä!
Pakko mainita samaan syssyyn, että tänään tuli Jalippon talteen haalimat Diablon rojut. Ja lisäksi vielä parit heijastimet sekä piparkakkumuotti! Heijastimet tuli todella tarpeeseen (kun täällä villieläinten keskellä asutaan) ja muksu ilostui muotista suunnattomasti! Kiitos!! :)
Mitäs BAM:lle teit? Anodisointi kierteistä wttuun?
Oma kiinnosti tullia, joten saan sen vasta ens viikolla.
Mikäs on gurun näkemys, kannattaako mennä merta edemmäs kalaan, eli riittääkö kotimainen tarjonta Diablon, Somniumin ja EAModin (jokerina Veijon Sisko) tyydyttämään RBA-tarpeet?
Toiseksi onko ulkomailta tulossa mitään Orion 3 tai Imeon uusimpia (Ithaka, Achilles ja VIR) kovempaa juttua?
Kolmanneksi mikä on Teh Virtalähde atm?
Niin siis olisin toki voinut olla tarkempi tossa Teh Virtalähteessä... :D
Lähinnä ajoin takaa, notta mikä putki ois se juttu.
Vai oliko tämä tulkittavissa "anything goes, kunhan syö AWitä"?
Jos hybrideitä ei lasketa, niin Caravela. Hintava se on, mutta nappi toimii kuin ajatus, työn jälki moitteeton ja jännitehävikkiä ei juuri nimeksikään.
Mikäli trollille ei pohjanappi kelpaa, niin festeillä pääsin testaamaan rolleria... upea tuntuma napissa ja viimeistely oikein hyvää, jännitehävikeistä ei tietoa.
Nämä siis mun näkemyksiä, kun noita putkia on tullu kierrätettyä aika rankasti. Mikäli taas pitää olla VV/VW optiota mukana, niin tiedän ettei kick (10 W) sulle riitä, joten ProVari V2 on edelleen ykkönen. Mielenkiintoisia kilpailijoita toki tulossa kiinanmaalta, mutta nehän tunnetusti voi flopata jo ennen rantautumista.
Aika hankala kymysys. Kun kuitenkin on olemassa elektroniikan ohjaamat laitteet, mekaaniset putket ja hybridit jne jne. Omat suosikkini tällä hetkellä on Caravela pikku akkuputkena, Silverdog pikkuhybridinä (jos osaa laittaa sen toimimaan niinku pitäs), elektroniikka pohjaset on mun mielestä kaikki paskoja porvarista zmaxin kautta vamoon, jokaisessa enempi tai vähempi epäjohdonmukaisuuksia jne. DNA20 voi olla kova sana putkien puolella kun tulee mikäli sen laatu saadaan tasasemmaksi kuin dna12 piirien. eVic vaikuttaa mielenkiintoiselta mutta koko tietokone ohjaus ja päivitys homma on mun mielestä vaan liiottelua ja turhaa kikkailua. Shockwave tulee olemaan melkonen vempele, 3-4 viikon kuluttua niitä alkaa olemaan liikkeellä. Ite olen ihastunut nyt piippuihin ja niiden lisäks hybridejä on kasa, kaikki yhtä rakkaita. Kickkit on heitetty nurkkaan turhina ja viimoset elektroniikalla ladatut putket on tuolla laatikon pohjalla osina keräämässä pölyä.
Eli palataan takaisin tuttuun ja turvalliseen mekaaniseen putkeen ja isoon akkuun pienellä atolla.
En mä nyt tuota Kickiä tehojen puolesta tyrmää, pari viikkoa egoilua osoittanut,että kyllä se 10 wattia vain on ihan kivasti, meshilläkin.
Pysyttelen tuon UVOn seurannassa ja otan Paps X ja Caravellin tutkaan.
Sen verran BAMia kurkkasin, että pääsin ihmettelemään, valkoiset o-renkaat tankissa!? Häh :D
En edes sarjanumeroa katsonut, saa uusi omistaja hoitaa lähemmät tarkastelut :)
Päättyihän tämäkin farssi!
Vielä kun päättys tuo AYS-farssi
Vitut. Laitoin just viestiä zenille ecf:n kautta, mut ei oo toiveet kovin korkeella. Olin vielä kovin kohtelias kaiken lisäksi.
Esa toimitti BAM:in juustokatolla kotiovelle, ja nyt oon tässä illan tätä räpeltänyt..
Yläkäppi oli ensin pirun tiukka, mutta sutasin o-renkaaseen vähän juissia ja nyt tuntuu ettei tuo pysy tuossa paikallaan sitten millään. Paksumpaa o-rengasta metsästämään.
Voltage droppia en päässyt mittailemaan kun ei ole passelia mittaria, mutta väsäsin tuohon samanlaisen setupin kuin muissakin laitteissa ja ohmeja pitäs olla about 1.2-1.4, mutta ei vaan tulita kunnolla. Välillä tuntui että se on napin asennosta kiinni koska se pelittää. Kyllä sieltä höyryä irtosi mutta ei vaan lähellekkään totuttua.
Nappi paloiksi pöydälle ja osat dremelin alle. Pohjamutterin rakoseen uuninpesuainetta puoleksitunniksi ja pieni pyöräytys dremelillä. Nyt se pelittää jo huomattavasti paremmin. Täytyy vielä metsästää jostain parempi jousi tuohon.
Plus- ja miinuspostit on vanhan minin malliin kahdella eri kuusiokoloavaimella. Miksi ihmeessä..
Nätti ja pirun kevyt laitehan tämä on, mutta vähän värkkäystä vaatii että saa halutun lopputuloksen.
Suosittelen rolleria. Mulla oli aluks ongelmaa et 510 liittimet oli hieman liian tiukat ja se takia ei oikein mikään muu kuin somnium toiminut. Laitoin asiasta Manokselle mailia ja lähetti samantien uudet 510 liittimet joilla toimii! Yhtähyvää asiaspalvelua kuin caran toimesta :)Lainaus:
Alkuperäinen postaaja Hanus