Mjoo muutama karhu on mennyt,tosin ei ole enää niin hyvää tämäkään kun ei tehdä enää Porissa :'(
Printable View
Mjoo muutama karhu on mennyt,tosin ei ole enää niin hyvää tämäkään kun ei tehdä enää Porissa :'(
Kaks siideriä, pullo kuohuviiniä ja pari paukkua leijonaa mennyt. Missä mun humala! ???
Tiesihän tämän. Joe kävi portailla kusemassa ja matkalta löytyi kolme avattua lonkeroa ja yksi Smirnoff-breezer! Pistän kaikki jääkaappiin ja kittaan ylihuomenna.
Huuduu...näin sitä vaan tuli pelattua bäfää koko ilta ja olut+viski virtasi pelin aikana. Manailin lopussa et mikä ihme on kun ei meinaan osua kehenkään...ei se ollut mikään ihme vaan pieni humala :)
Vappuja väelle. Tästä lähtee. :D
Ja laadukkaan kuvankäsittelyn tulos eli virallinen vappukuva..
http://i48.tinypic.com/2wmkjk1.jpg
voishan sitä pienet, mutta vain lääkkeeksi
sivistyneesti vedän perc:t :esmoke:
Nytkö sitä saa juopotella oikein luvan kanssa? Kyytipojaksi valikoima vermillion riveriä ja sd keyring mini-cartolla niin ei kärsi kallis laitteisto vaikka vähän illalla törmäilisi katukiveyksiin.
Vapun kunniaksi: paras pahvinmakuinen neste
pahvi
toivottaa hartiaasti että tämä pahvi-kettingi olla sulkea yllä/allapito voimin... höh ite oot (luupponen, saat ratsastaataa ja pimpauttaa noita muita muttei mua).
Nyt ei ehdi kaljaa kitata.Tässä HC:n poikien kanssa harjoitellaan huomista vappumarssia....Onko nää ihmisiä...? http://www.youtube.com/watch?v=OHZIU...feature=fvwrel
moi mä oon jussi ja mä oon ihan kännissä, kivaa
No moikka jussi, täällä on näkojään muitakin kännisiä.
[color=rgb(51, 68, 102)]Vs: Mikä soi höyrytellessä?[/color]
asiaa, kippis :D
Kossu@kossu, sekoitettuna! EI ravisteltuna. Nyt vanhemmiten tulee juotua noita vitamiinimehuja samanaikaisesti(tosin erikseen), ne jotenkin tasapainottaa tilannetta, ei makua
karjala takas vaikka pullo (tölkki) kerralla.
4 lekaa kossua ja hävktin mun lähinäkö lasit 8)
HurrÅ HurrÅ de är Vappu igen :D
-JJ
kesäloma ja todennäkösesti olen sen verran kännissä että helpompi päivitellä tuonne
´selvinpäin´ ketjuun jos viittin koko päivän selväillä joskus. Ryypyt sille,veljet ja siskot,
ja höyryt päälle!
Edelleen mennään viron tuonti lonkeroilla O0
Tulipahan sit tehtyä pitkästä aikaa kotimaista vähemmän perinteikästä appelsiinikiljua (lue:viiniä :D),jeesus että menee päähän spraitin kanssa 50/50 seoksella.... :P
Joskus tuli tehdyksi appelsiini-sitruunaviiniä. Ihan viinityyliin kaikkine välivaiheineen. Ei muuten tarvinnut turbohiivaa, liekö ylenmääräinen happamuus villinnyt viinihiivan niin että piti köyttää pänikkä lämpöpatteriin kun olis muuten juossut karkuun. Reilu viikko meni käyntivaiheessa, normisti kuukausi...
Pystyi sitä juomaankin kun oli valmiiksi melko pätkässä. Monien jatkojen pelastus!
heryjhtr
Vastaus nro. 666 oli hämärä, saatanaaks siitä
Tarvihan sitä perjantain ja illan lätkäpelin vuoksi nyt avata tölkki kylmää olvia,sinne meni sekin tipaton toukokuu..No kyllä mä sen jotenkin arvasinkin ettei onnistu..
Nyt vähän harmittaa. Ei se mitn. 0.7 promillea kerkes matsin aikana hankkimaan, ehkä hankin paikallisesta vielä hiukan lisää. Mettäänki tarvii lähtee vasta kympiltä aamulla.
Olen kotiutunut duunista ja kittaan kaliaa. Huomenna skarppina keilaamaan ruottalaisia vastaan. Pelit alkaa klo. 12.00. Onneks vaa kuus sarjaa :smoke:
Hävittii ruottalaisille. Juon kaliaa :smoke:
Annan toisten mä talletella suuret setelit,
ne multa pitkät vain saa.
Elän, pelaan, kuljen ja laulu soi.
Kas osaansa ei muunnella voi.
eiku?? no näinhän se menee ;)
Pienimuotoiset kalsarit tulee otettua kun mulla on tänään älä tee mitään päivä..eli sohvalla leffoja tuijotellen jäähileistä campparia ja ehkäpä jopa jägeriäkin shotti tai pari.
Muutama olut ego-t:n kanssa. Mitäs sitä muutakaan tarvii. :smoke:
No jos sitä tänään pienet... Huomen sitten peliä kattellessa muutamat oluet.
???
nalle tankissa, kukko kädessä, ja leijona pakkasessa :D
Minulla jo krapula.Ryyppäsin aamusta.
Kolmen leijonan viskiä,olutta ja energy kick @ kiuas 1.5. Ahhhhh! :esmoke: Taitaa joutua paikalliseen lähtemään katsomaan illan meiningit O0