On se! ;)
Printable View
Tämä poistuu takavasemmalle. Kiitos kaikille mukaville avuista ja kannustuksista jne :)
Hellllllou! Pitäsköhän mun saapua takaisin terrorisoimaan tätä ketjua ja ehkä muutakin foorumia? Hmm.. ;)
Teretulemast vua... :esmoke:
tervetuloa takaisin
Kyllähän tänne mahtuu :)
Kiitos rakkaat karvapalleroiset.. Saas nähä kauanko kestää etton taas palkokasvi nenässä ;) Sillä kerralla lähden sitten vähin äänin ;D
Ota löysin rantein niin kyl se siitä :angel:
Eihän kaikkea nenään kannata laittaa se opetetaan jo lapsena kun ensiavussa kaivetaan marmolinkuulaa pois :thumbup:
Tervetuloa taas :hatsoff:
No katos perhana, mukavahomma tämä. :eek:
Ei kannata alkaa elää pidempää
Toisesta korvast sisää toisest ulos ulinat
Ja kerkeet vielä käymään kaivelu reisuilla siellä oli muistaakseni apinoita kanssa :evil:(
No ei.. Ei se mulla oikeasti usein tapana olekaan ;) Josko olisin nyt selkä ja kattelen hissukseen menoa ja meininkiä ;)
Elkää unohtako mun turhanpäiväsiä lätinöitä juutuubissa: TinyMokwai - YouTube
Nytkin siellä on järkyttävän mitäänsanomattomia arvosteluja suomalaisista puljuista ;) <3
:thumbsup:Paluu muutaja ;) Tuli ikävä :thinking:
http://img.tapatalk.com/d/14/03/03/enepebar.jpg
Nykynen combo <3
E: Maaliskuun loppua odotellessa kun nämä saavat kaverin <3
Gizmo is bakkk!! :)
Mä oon aina välillä käyny täällä kattoon että onko mitään eloo! Tervetuloo takasin! ;)
Mä oikeesti lopetan kohta uusien nesteiden maistamisen.. T-Juicen Forrest Affair: Ei jatkoon. Paitsi jos tykkää siitä miltä voisi kuvitella hien ja hajuveden maistuvan yhdessä.. Maistuu siis siltä miltä hiki+kukkainen hajuvesi yhdessä haisee..
Nykyään adv:iksi on muodostunut Jugo Diablo Extreme One, Atmoslabin Blue Raspberry ja T-Juicen Vamp Vape..
Kaikki mitä olen viime aikoina maistanut on ollut ihan hirveää kuraa.. Vamp Vapekin juuri loppui. Josko sitä tilais seuraavaks niitä kuuluisia Harvest Berryä ja Vanilla Custardia.. Ehkä ne ei ois niin hirveetä kuraa kun kaikki niitä kehuu :D
atmoksen green applekin kannattaa kokeilla :)