Bannaan vaikka oman äitini jos aihetta on :lol:
@jasso: tavan pepsi paras. Ei nuo sokerittomat uppoo :/
Printable View
Onkos Jamolta kuulunut jo TSUP ?
- Nähdäänkö tänä yönä Jamon toinenkin kassi ?
- Juoko Naamis itsensä vaan mukavaksi ?
- Iskeekö Raaka-Eki aamuyön tunteina HK:n sinisen taas peliin ?
- Meneekö Taas Sama nukkumaan ajoissa, vai villiintyykö pitämään yölinjaa Tuitun kanssa aamuyöhön ?
- Riittääkö Jassolla Pepsi ?
Näihin ja muihin vastaukset lähitunteina. Hyvää viikonloppua koko konkkaronkalle !
Itse töihin huomen. X-(
Pepsistä on jotenki tullu vaan saatanan kallista. K-superissa maksaa 4.80e / 2-pack. Halpa-Hallissa katoin tänään niin 4.75e. Ei tuommosilla hinnoilla kehtaa juoda.
Liiterissä 2-pack 2,79?
Siis paras pepsihän on/oli se Pepsi Next. Jotenkin raikkaampaa kuin normaali. Aspartaamikuraan en koske pitkällä tikullakaan, niin kovin kuvottavia.
E: Paras limppari on siltikin Schweppes Russchian.
Alle 3 oli muistaakseni ku haettiin töihin juotavaa.
Couka zero, 4packki vitosella :thumbup:
Töihin kyllä huomenna,mut pari voi ottaa. Myöhempään vasta nousu.
Sen verta itse totean Lunkin päiväisestä viestistä Tuitulle et en oo itse törmänny kyllä yhtä hävyttömään/mauttomaan viestiin vielä koskaan tällä foorumilla. Jonkunnäköinen vilpitön pahoittelu olisi miellyttävä nähdä.
Mut ei kuulu mulle,ja kiva kuva on aina kiva ja keventävä!
JAtkakaa!
http://i.gyazo.com/47f3c37230e04a224ecfa368d5cc88a4.png
Edit. Ehkä Ekin muna oli kuitenkin pahempi!
Meniks Tuittu pehmittämään Pörriä Ikean retkelle, vai mihin katos. Jos olis kesä ni Porkkanamaalle mut nyt ne jäässä.:thinking:
Taidanpas siis vääntäytyä maanantaina Lidliin... Muksua en kuitenkaan saa houkuteltua mukaan ku PITKÄ MATKA EIKÄ BUSSILLA PÄÄSE :lol:
Se viesti tuitulle oli tänään kyllä helvetin mauton ja vähän ehkä facepalmasin itselleni kun olin painanut lähetä jos totta puhutaan.
Pientä perjantaita oli ehkä ilmassa.
Pahoitteluni.
Lidlin "zero" kokista itse tykkään lipitellä, halpaa kun saippua eikä niin makeaa kuin moni muu.
Ai satans, otin toiset treffit Palmerin Lauran kanssa.
Kyllä te olitta oikiassa, tuo on ihan eri nainen ku on vähän ottanut happea :love:
Kyllä oli kiihkeät toiset treffit!