Just tuli ilmoitus, että lohkeaa PS4 joululahjaksi. :eek: :yeah:
Printable View
Just tuli ilmoitus, että lohkeaa PS4 joululahjaksi. :eek: :yeah:
Kyllä nyt on aika laitella pillejä pussiin. Iso kiitos hyvästä forkasta, neuvoista ja avusta, joiden avulla höyryttely on pysynyt mielekkäänä ja turvallisena. Ylimääräiset romppeet on laitettu kiertoon ja jäljelle jäävät siirretään pikkuhiljaa naftaliiniin. Muutama uusi neste pitää mielenkiinnosta kyllä vielä testata. Niksattomia nesteitä höyrytellessä tätä harrastusta on kuitenkin vaikeampi ja vaikeampi perustella itselle. Loistava juttu sinänsä. Nyt tarttis sitten vissiin keksiä jokin muu räpellyksen kohde. Pitää vissiin tilata aktiivisuusranneke(FT:ltä tietenkin:laugh: )ja painua lenkille. Hyvää jatkoa jokaiselle höyryttelijälle. Toivottavasti muutkin onnistuu. :hatsoff:
Vaikka tämä onkin hauska harrastus niin oikeasti tähän pitäisi sanoa, että onneksi olkoon!
Juu onnea valitsemallasi uralla smoked vaping! Me modiriippuvaiset ja muuten vain tahdoltamme heikommat jäämme tänne pitämään meteliä forkalla. [emoji6]
Olettaen, että.... Triade lähti tänään matkaan. Jos tulli hoitaa hommansa edes jotenkin, se on mulla jouluna. :eek:
...2019....
Vapaapäivä!!!!!!
Eilinen menikin ihan nukkuessa. Tänään mukelon kans pihalle tekemään jäälyhtyjä, sit hakeen saunaherkkuja jne. :yeah:
Mä en edes muista koska mulla olis illut vapaa lauantai :blink:
Miten ihmeessä delikka saa samaan postaukseen tungettua sekä vapaapäivän että muksujen kanssa touhuilut???
Mulla on tänään vapaapäivä, mukulat kukin tahoillaan kotonaan oman perheensä kanssa. Siis aikuisten oikea vapaapäivä.
:laugh::punk::punk::laugh:
Koska mä nään mun mukeloo niin helvetin vähän. Nim. Työvuorot joilla ei voi voittaa.
Päätin antaa vielä Kayfun femmalle mahdollisuuden, kun se ei kaupaksikaan vissiin mene. Herranjumala että osui setuppi kohdilleen, olin aiemmin näemmä laittanut coilin ihan väärälle korkeudelle. Sopivan ylhäälle 3mm kehällä microcoili 0.4mm langasta, paronia wickiksi ja 27w tauluun. Kylläpä vaan pukkaa tiheää höyryä, ja maku on parempi kuin missään kapineessa aiemmin. Ei edes hävetä myöntää että meni myyntiin user errorin takia :D
GTX 1070 ihan vitun jepa :eek:
Viimeiset näytöt läpi arvosanoilla 2 ja 3, nyt on tieto- ja viestintätekniikan perustutkinto suoritettu!!
Siis se sama Mimoza (34) joka ei meinannu selviytyä edes peruskoulusta...
Happyhappyhappyhappy!
Toissapäivänä tuli Pleikkari ja tänään Triade. :yeah:
Ja tiivareita.
Nyt on sit törkee runsaudenpula et mitä tekis...:crying:
Ai niin, meinasi eilisen päivän kohokohta unohtua:
Pakko edes vähän tuulettaa, kun sai auton leimasta läpi. :yeah:
Toinen umpio pitää vaihtaa tammikuussa, muuten tuli puhtaat paperit. Eihän tuohon ruostekasaan uponnutkaan kuin rapiat tonni nykyrahaa, ennen kuin viitsi edes leimalle kokeilla... :facepalm:
Jos auton arvo mitataan sillä, paljonko on bensaa tankissa, niin eipä ollut taas järki mukana tämän kunnostamisessa katsastusta varten. Toisaalta, jos lykästää, niin eiköhän tuolla taas vuoden verran ajella. Tai ainakin toivon niin...
Ensimmäinen vapaa lauantai kahdeksaan viikkoon. Ihan kevyesti onkin jo kyllästyttänyt olla korjailemassa kaivosteitä muiden mokien takia.
Kohta kinkku uunista ja kuorruttamaan. Pitää harjotella ennen aattoa🤗
Mukava ku sunnuntaina ei vituta. Normaalisti alkaa jo heti aamusta kevyesti vituttaa et huomen taas töihin paluu. Tällä kertaa oiski edessä 3 viikkoa isilomaa :) Saa tyttösten kanssa puuhastella ja vietellä rauhassa joulua. Tänään miut pakotettiin hakemaan joulukuusi viikon nalkutuksen uhalla (normaalisti haen vasta aattona). Valitsin pienemmän pahan ni kuusi nököttää koristeltuna olohuoneen nurkas. Tänään on muutenki ollu virtaa. Koko päivän puuhannu ja sain viimeinki vaponurkkauksen/tietokonenurkan siivottuu ja pyyhittyy pölyt ja vg-smegmat näytöistä. Aamulla mamma lähtee töihin. Saas nähä mitä toi melkee 1v pimu tuumaa ku tissi ei ookkaa nenän edessä hiukopalan tarpeen yllättäessä. No. Toivotaan et se pärjää. :laugh:
Kahden viikon loma! :wheee:
Joo. Tosiaan ihan kivastihan se meni. Alko vähä ennen kaheksaa kiemurrella ja hamuilla tisua mut sit ku nappasin syliin ni tajus kyl et ei taida olla tarjoilua luvassa. Me ei olla likalle opetettu tuttia eikä tuttipulloa ni vähä oli nuorempana isillä vaikeuksia. Siihen asti meni tosiaan kaikki ihan hienosti kunnes mamma tuli kotiin ni likka kyl oli heti sen jalassa kiinni et "tänne tissi heti". Ja tietysti isosisko lähti siihen mukaan mustasukkasena ja aloitti kans oman draamansa. Mut ihan tyytyväinen oon tohon miten noi pärjäs. Aamullaki olin kolmestaan likkojen kaa ku mamma kävi heppoja hoitaa ja ihan mukavaa tää on ollu. Tietysti ymmärtäähän sen et tytöillä on vähä raskasta ku ne on tottunu et äiti on aina melkee kotona ja isi melkeen aina töissä. Itellä aika pitkiä päiviä ku oon töissä ni en oo ehkä se energisin isi ollu. Nyt ku saa olla kotona ni jaksaa puuhastella mimmien kanssa :)
Tälläisen ilmoituksen bongasin erään bändin sivuilta:
Just Announced! - ELECTRIC Shows - Scandinavia - April, 2017
April 20th
April 19th
Kulttuuritalo, Helsinki, Finland
Logomo, Turku, Finland
:yeah::wheee: :yeah:
Joulu tuli meikäläiselle etuajassa, liput hommattu (ainakin) Hesaan. :thumbsup:
E. Kyseinen bändi on Status Quo.
4 vuotta höyryillä!
5v viimeisestä tupakasta, JEE 🙌 en taida aloittaa enään, enhän?
:yeah:
E. Kun ei voi poistaa viestiä, niin humutellaan muuten vaan. Ei kai se väärin oo... :D
Mitä se Pottula nyt on muokkaillut pois? Sää aina välillä nolostelet ja ihan turhaan :D
Jee! Jouluvalmistelut pulkassa ja koristeet paikoillaan kuusta lukuunottamatta. Enää ikkunoiden pesu. Oon ansainnut lasin Baileysia saunan jälkeen. :D
Eipä siinä mitään ihmeitä alunperin ollut, turha viesti. Tulee vaan välillä liian hätäseen klikattua lähetä-nappulaa, peruuta-nappula olisi monesti oikeampi klikkauksen kohde...
Ettei mene täysin OT:ksi, niin yllättävän hyvin on posti tällä viikolla kulkenut. Kaikki paketit jotka toivoinkin ehtivän jouluksi, ovat saapuneet perille. Tai no yksi olisi ehkä vielä, jos se vaikka huomenna tulisi.
Voi harmi. Piti mennä töihin huomennakin, mutta ei sitten tarvikkaan. Se on joululoma ny. :yeah:
Se ois vuosi pulkassa,kesäloma alkoi tänään.Ens vuonna jatketaan.,.
Esikoinen antoi ensimmäisenä joulunaan lahjan ja nukahti etuajassa. KERRANKIN sai saunoa rauhassa emännän kanssa ja siemaista pari ohraista :cheers:
Joulupaketista löytyi pellavapyyhe. 100% pellavaa. Kyllä nyt kelpaa kuivata itseänsä saunan ja suihkun jälkeen.
Taisin olla tuhma tänä vuonna ku pukki unohti miut kokonaan :( Tilasin sit lohdutukseks itelleni xbox one S 1tb konsolin battlefieldillä ja viel 8 irtopeliä päälle. On se ku pitää jo pukinki puolesta tehä hommat...
Mä sain Boschin 1800 li2 akkukoneen kahdellla akulla :yeah:
Olin jo unohtanut kuinka runsaasti poimin hilloja mennä suven lopussa. Mukava ottaa sukutilan pakkasesta mukaan.[emoji106]
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...b6d0cbb2ad.jpg
Kohta taas pääsee suolle[emoji23]
Joulu meni leppoisasti Hollannissa, lento sopivaan aikaan ettei tarvinnut aamuyöllä lähteä kentälle, aika nopea turvatarkastuskin. Ja taxfreesta litra Asbach Urbrandia 16,90. Kiva.
Ikkunoitten pesu höyrytahmoista helpottui ihan helvetisti ku pukki toi oman kärzärin. :thumbup:
Liite 29508