Inaweralta jonkun parikymmentä pulloo tiivareita
Printable View
Inaweralta jonkun parikymmentä pulloo tiivareita
sony vtc4 sekä panasonic ncr18650B akut entisten hyytyneiden tilalle. Mietin pitkään kumpaa ostais mutta sitten huomasin kuinka tyhmää pähkäillä iäisyyksiä näiden kanssa, kokeillaan vaikka molempia :laugh:
ehkä tässä on nyt sitten laitehankintoina viimeiset vähään aikaan: eviciin 18350 putki + 800mAh 18350 efest akku, 18650 akun kuljetusrasia ja 5ml ruisku. kahta ekaa olen odottanut pitkään :)
Kerrankin kävi pitkävedosta tuuri niin laitoin heti tilausta :D
ego2:selta:
Power Smoke 12mg/100ml, 18mg on jäljellä vielä puolet mutta on vähän liian tymäkkää, samalla vähän varastoon ettei heti lopu
TPA:n Caramel Candy, Gummy Candy
Inan Lakritsaa, esmoken lakritsa ei ollut sitä mitä odotin niin kokeillaan tätä.
3x 10ml lasiputelit koska uutuus.
0,25 kanthalia
Nyt on nesteiden osalta vähän varastoa, ei tule hätä että heti loppuu. Voin nukkua yöni rauhassa ja höyrytellä päivällä. :)
Tarviis vielä toisen 350 akun jotta olis luksusta.
Hirmukasa juissinvalmistuksen välineistöä!
100ml VPG+ 36mg ja 2 pulloa nollaa sekä inaweeran makuja kaheksaa sorttia! Pääsee höyryn makuun taas ja testataas samalla ego.pl:n toimivuus.
Seuraavaks olisikin sitten uutta setuppia, LavaTube v1 plus iänikuinen dct kartotankki alkaa tympästä ;)
Vaihtokaupoissa tuli HF micromega:whistle:
Pink Mulelta 500ml Green Label pohjaa 12mg:nä. E-Smokelta 200ml VG:tä ja parit tiivarit ja Ethyl Maltolia.
Viikko sitten iski kauhea piipun tarve ja tänään sellaisen ostin. Niin ja pari cloonia työ käyttöön :D
Saldoa eiliseltä :
Inaweralta
Vpg power smokea, vaijeria, ruiskua, tyhjiä pulloja.
Esmokelta
Capellaa, Flavour Westiä ja etyylimaltoosia.
Puffilta
Meshiä ja kanthalia.
Foorumilta
Diablo Hybrid..
Ja tili kiittää :p
Pari arkkia meshiä Puffilta (hitusen hätä, postimerkin verran jäljellä) ja parit driptiput eikun tipit.
Vape mesh companyltä:
5x#400 150x250mm
5x#300 210x300mm
0,25mm 50m
0,32mm 50m
0,4x0,1mm 50m
Mitähän pirua minä teen 150 metrillä kanthalia?
10m 0.32 kanthaalii, aspiren nautilus, EHpro trident v2 dripperi ja pumpulii
G-Tuben kirppiksen puolelta :drool:
Foorumilta tuli ostettua klooni-caravela + pari AW: n akkua ja jossain vaiheessa pitäis pistää squape tilaukseen.
Luukusta tipahtu kiiinaaa jm22 ja pulse g, forumilta :cheers:
Puffilta pari AW:n 650 pötköä, Foggeriin varalasi ja muutama neulakärkipullo.
No innostuttiin sitten kaluston uusintaan:
Smok Magneto , Smok RSST PYREX , 18650 & 18490 AW IMR, 0,32 Kanthal, 325 & 400:sta meshiä ja emännän EGO:n nokkaan pari EVOD:ia.
Loppuu se analookinen taasuudestaan kokonaan!
3X30 ml Hangsenin RY4 Fasttechilta, vähän alle 13$
Kai vilosius tietää että vain eta-alueilta saa nikotiinillisia hommata? Muuten voi tulla penalttia tullilta ha poliisilta..
Se oli eka sekä vika kerta, en ajatellut sitä yhtään..
Itse peruuttaisin jos vielä ehtii
Hiukan myöhäistä, ne kypsyy jo mun patterilla
Et vissiin sitten ihan tänään niitä ostanu :D
Tuli tänään..
Tommosen Aspiren dualcoil clearon emännälle ja vaihteeksi pari uutta makua Esmokelta testiin :banghead:
dna30 piiri :wheee:
Pakko oli ostaa toinen 4paikkainen laturi kun rupee olemaan noita akkuja sen verran paljon joten ostin Puffilasta LUC V4 laturin Nitecore i4 kaveriks.
Pari pulloa harvest berryä ja muita capellan tiivareita esmokelta
kuhan saadaan aikataulut kohdalleen niin vaihdot suoritetaan foorumilaisen kanssa
microstick ja mini homokiva mulle :)
Cloud9 vapingiltä nano kitin.
Edit: Vapeonilta tiivareita, french vanillaa ja swaggeria.
Onneks Fast tech mäheltää mun tilauksen kanssa, niin kerkesin perumaan sen. Alkoi jo oikeestaan vituttaa et tuli tilattua taas jotain tavaraa minkä kanssa saa säätää ja tapella :antismoke:
Samalla rahalla saa kuitenkin joko yhden loistavan tai 2 toimivaa vekotinta...
2mmø x1mm magneetteja 50kpl:laugh: Ja syy tähän on, että ostin eilen biltemasta tämmösen
Tarkkuusruuvitalttasarja, 33 osaa - Biltema
Eikä siinä ollutkaan pitimessä magneettia tana. Noissa magneeteissa on 130gr "teho", joten luulis prkl yhden irtopalan siinä sitten pysyvän!
Akkula.fi:stä 2kpl
18650 LiMn IMR Efest 1500 mAh
Tuotenro: 1324501500 Valmistaja: EFEST
Eilen FastTech USB-laturi suojapiirittömille 18650 akuille ja kikkipiiri.
13.01. Aito tuoteväärennös Chi You eBaysta 22,88€ laitettu postiin 22.01. ja kontti laivaan Hongkongista 03.02.
House of modsilta parit driptipit.
yhden lähettilään :D
ambassadeur :thumbsup:
Ambassadeur :thumbup: