Eikä vaadi, mennää Jasson oven taa hakee litra tiivaria per nuppi ja liitytään crazy pear leuhkinta kerhoon? :D
Printable View
Se on tulos [emoji106]
Yx toinen herkku valmis ja toinen vaatii viilausta vielä [emoji56]
Mä me nuq. Huomenna @mokki [emoji173]
Ei ku tänään... Onpa syksynen keli [emoji106]
Emmäätiä, kuhan nautin kunnon kävelylenkistä kun ei oo niin lämmin. Ei mitään hirveetä hinkua lintupaistiin ku kannat niin vähis. Kyl mä yritän jos hyvä holli [emoji56]
Laitoin Pluidia 30 ml 20 mg viimevikolla tilaukseen,kun se tulee niin paljonko kannattaa laittaa pohjia sekaan 50% ?? Ja pelkkää vg vaiko sekotus vg+pg:confused:
Jasso auta
50/50 pohjaa jopa 75%.
Eli 30ml saa sen 120ml [emoji33]
Toi on melkeen tiivaria [emoji13] Testaa 50/50 ekaks ja laimenna tarpeen mukaan...
Tein ekan satsin 15 ml pluidia 20 ml vg ja 20 mg pg ja on kyllä parasta mitä oon tähän mennessä löytänyt höyryttävää :drool:
Kiitoksia löydöksestä :thumbsup:
Onkos noista pluidin klooniresepteistä mihinkään? Edes lähelle?
Pluidi hywwee :) kerran maistaa ja heti myytyä miestä.:thinking:
Onko Maestrolla kokemusta sarvien valkaisusta? Löytyi litokairasta komea lapio, mutta on ottanut jo vähän väriä.
Liite 24375
Lähteekö jollain voimakkaalla pesuainella vai pitääkö käyttää vetyperoksidia? :confused: Vai onko viisain antaa koiralle puruleluksi.
Kallon valkaisuun vetyperoksidia ei sarviin. Voi olla ettei lähde millään, kokeile mietoo pesuainetta ja juuriharjaa. Komee jättösarvi [emoji106]
Tuota hiukan epäilinkin kun selailin nettiä.