^^Joo, näi o.
Printable View
^^Joo, näi o.
Ei käy. Käy ainoastaan 510 kierteisiin. 510 on siis se pieni, eGo iso. Mutta toki esim eGo-akuissa on molemmat kierteet.
Ei ole postiennakkoa juu, mutta mikäs ongelma verkkopankki on?
Ei siinäkää mikää, joku päivä selailin noita kauppoja ja jäi sellane mielikuva et puffilla ois käyny vaa luottokortti tai PayPal, noooo.. Kyllä ainaki tuossa '' nikotiiniton.fi '' kaupan mukaan se käy eGoon ja 510.. vai oliko 501, äh. Pitää perehtyä asioihin. Liian monimutkasta EHKÄ :D:esmoke:
Pliis.. lue höyrypään käsikirja. Bogen ja smokin 510 cartot käy AINOASTAAN 510-kierteeseen, joka löytyy myös eGo-akuista ja useimmista VV / VW modeista. Nämä kierreasiat ei ole monimutkaisia kun vain perehdyt niihin.
Selvennetään vielä kuvan kera. Sinisellä merkitty 510-kierre, eli tuo "pieni sisäkierre" (esim. tankkicartot, useimmat RBA-laitteet), punaisella osoitettu eGo-kierre, eli tuo "iso ulkokierre" (esim Smok Mega dual coil):
Liite 6530
Eli voiko noi Boget nyt laittaa eGo-T:hen vai ei ? ps. oon lukenut sen kaks kertaa :D
Edit : EI VIT... Miten nää viestit poistetaan ? Sori, oon vähä väsyny... en lukenu kunnolla sun juttujas..
Hei relaa, nou hätä! Boget käy ego-akkuun.
Ehkä vähän asian vierestä, mutta onko Smokin MDCC:ssä nykyään eGo-kierteet?
Muistelen, että ainakin niissä mitä ite aikaa sitten testailin oli 510-kierre ja sileä helma peittämässä akun eGo-kierteet..
mulla ainakin on kaikissa ollut ego-kierteet siellä helmoissa.
Samaa muistelen kuin Charun, että olis ollut 510-iitäntä ja helma peittämässä ego-kierteitä, mutta kun siitä on aika tarkkaan vuosi kun noita viimeksi kokeilin, niin ei voi olla varma ja vielä vähemmän voi sanoa mikä on tilanne nykyään.
Ja samaten: Nikotiini, ego-akuissa on sekä 510- että ego-kierteet/liitännät, joten niihin saahan suurinpiirtein kaiken kiinni mitä vain haluaa.
Oho, voi olla että puhuin ohi suuni! Tästä tosiaan on jokunen tovi kun mega dualeja on viimeksi käyttänyt, saatoin muistaa väärin, pahoittelut.
uups, eipäs olekaan kierteitä helmoissa vaan se 510-liitinhän siellä tosiaan kiinni ottaa. Täähän menee transuunkin kiinni notta ei mitään.
Mieli valehteli kun päädystä katsoen tuo sisus kuitenkin näyttää aivan samalta kuin ego-kierteinen clearomisaattori.
Sorry!
Näin mä vähän muistelin, kun joskus aikanaan yritettiin kaverin eGo-akkuun -josta oli 510-kierteet korkannu- ruuvata MDCC:tä, niin eihän se napannu kiinni ja tarkemmalla tutkailulla katottiin helman sisäpuolen olevan kierteetön. :p
Löytyy, ainakin, kahta mallia, se Ego ja 510 erikseen mainittuna.
Mutta oliko toi "ego" pelkällä helmalla ilman kierteitä...
Ego Mega Dual Coil on 510 -kierteellä.
Joo voi vittu nää dual coilit on iha perseestä, kaks jo kärähtäny sillain että ihan yhtäkkiä täysin varottamatt, enkä mä nyt herranjumala 5ml polta parissa tunnissa jumalauta pistää vihaks perkele. Oon varma että oon tehny kaiken oikein :( Blääääähhh.... Tarviin nopeesti sen Boge & Tankki systeemin, ei täst tuu mitää, ihan naurettavaa pelleilyä, tai sit palkkaan personal-SähkötupakkaGurun seuraamaan jokaista vitun hengenvetoa PRKLÖÖÖÖÖ ! :((((((((
^ Personal VaporGuru kuulostas ihan hyvältä..olihan taannoin telkkarissa dokkari Briteistä jossa personal gurut tarjosivat apua kannabiksen kotikasvatukseenkin..
'' :D ''
ei oo ollut mdcc tarpeeks märkä, paras vaikka illal tuikkaat täyteen ja otat aamulla sit käyttöön, ja noi boget on viel helpompi kyräyttää ;)
Juu mutta jos siihe ottaa tankin mukaan ni ei, ja tässä mainitsinki pariin otteeseen että odotin yön yli, täytin niin paljo ku pysty, oli '' muovitutti '' alla että ku tulee läpi, kaataa uudestaa, tulee läoi kaataa uudesta jne jne.. ni tietää että on täynnä, ja kyllä sinne laitoin lähes sen 5ml Eikä enempää mahtunu, ja kaadoin oppien mukaisesti. Melkein tekis mieli lähettää kauppaan takas ja kysyä mitä vitun pelleilyä tää on mut en jaksa. Ku eihä se niiden vika oo.
Ei se nyt ihan noin simppeli juttu.
Samalla tavalla se Boge kärähtää lillui sitten tankissa tahi ei.
Nestettähän sille toki tihkuu koko ajan, mutta liian isolla jännitteellä kärähtää samalla tavalla.
Tai alkaa kurlata.