Nyt tiän, on sellanenkin.
Rikkinäinen rälläkkä ja hevosen kuolaimet!
Printable View
Olihan reissu. Kyllä riittää kun kerran kuussa tuolla ostoshelvetissä käy.
No siis ei tälläkään kertaa käyty itse Ikeassa ollenkaan, mutta muksu kävi toki lelukaupassa ja syötiin jäätelöt jne :D Lapsettomana kävisin ehkä kerran kolmessa vuodessa.
Ikean reissu on keskimäärin kerran kahteen vuoteen, sisällä tosin en oo käyny vuosiin :D..yleensä jätän muijan kaverinsa kanssa ovelle ja painelen itse vaikka kylille ajamaan ympyrää.
Hmmm..Mä kävin 3 kertaa ikeassa yhdellä kerralla. Ensimmäisen, Ainoan ja Viimeisen kerran. Ainakin toivon vahvasti niin.:crying:
Voitteks kuvitella: Pörri ei oo ikinä käyny Ikeassa! Ens viikolla olis tarkoitus korjata tämä suuri epäkohta ja tutustuttaa Pörri Ikean ihanuuteen. Kertokaas poijaat miten tekisin reissusta mahdollisimman vähän traumatisoivan niin että Pörri lähtee toistekkin mukaan? :lol:
Sinähän suorastaan kerjäät nyt kaikenmaailman pervouksia :eek:
No en nyt sentään, vaan lähinnä sitä että mikä siellä on niin kamalaa, ilmeisesti se alakerrassa ostoskärryjen kanssa sokkeloissa pyöriminen ja krääsän kerääminen, ei kai lihapullien syönti ja yläkerran huonekalunäyttely voi miehistäkään kauheeta olla?
Köh..Tehtävä Tuitulla lähes mahdoton.:thinking:
Se yläkerran kiertely on just parasta, viet sinne ja käytte kaikki "huoneet" kunnolla läpi niin siinä mieli lepää :D Lopussa sitten huomaat että unohdit jotain ja menette vastavirtaan takaisin päin ja avot ei voi vastustaa kun seuraavan kerran pyydät :laugh: