Korjasin :)
Printable View
Huomenta vaan kaikille.:)
Sois perjantai, pitää tarkistaa et pepsivarasto on täys. Pari päivää menny ilman vaik jääkaapissa löytyy :)
Johan meni pitkäs unet.:angel: Oli varmaan tuo iltamaito.:laugh:
Voi sitä pari kertaa viikossa nukkua vähän pidempään, niiku perjantaisin!
Yleensä kyl 5 viimeistään ylös, Kaffeen keittoon.:)
1,5h koulutusta takana ja 6h edessäpäin. Pitäis jossain tavalla tai toisella kieltää koulutukset perjantailta ja miksei myös viikonlopuilta. Aiheena niinkin rouhea kuin BIM-malli ja sen käyttökohteet. Ei mitään uutta asiaa, mutta pakko on lusia prkl. Tällä lumialla on kyl tuskaa kirjoittaa:(
Menee herkkä ihminen ihan lukkoon, ku aamusella heti joku näyttää keskaria.:unsure:
Se olis tunnin päästä työhaastattelu vol. 2! Jospa sitä hörppäis kaffeet loppuu ja alkais suuntaa kohti terminaalia!
Onnet haastatteluun. Ota se paikka itelles.:thumbup:
Nähtävästi minun koira ja työ on tällä hetkellä suurimmat syylliset siihen, että olen huono ihminen. Tai sitten minullla on mennyt jossain vaiheessa ohi nyt me seurustellaan päätös? Pari kertaa kyseisen daamin kanssa olen käynyt kahvilla, silloin tällöin soiteltu, mutta tänä aamuna sain helkkarinmoisen purkauksen etten ole muulla kuin töissä tai koiran kanssa lenkillä. Ei meidän suhde tule näin jatkumaan.
Hep hep, aikalisä. Molemmat kahvittelu kerrat olleet maksimissaan 15 minuuttia, kun mun pitää ehtiä vastaan Saaraan, Kerttua, Maijaa jne jne. Ja kun minä olen töissä, niin en kanna aina omaa puhelinta matkassa särkymis pelon takia ja tämänkin asian olen kyllä kertonut.
Tähän loppuun totean vain, että tämän jälkeen en nyt kovin helposti lähde viemään kauniimman sukupuolen edustajia minnekkään pariin kuukauteen.
Dodged a bullet. Hyvä että tuli jo tuossa vaiheessa ilmi että ei ole kaikki kynät penaalissa :D
Voisi ehkä sanoa että hengitän dripperin kautta nykyään, vg-nesteitä suoraan keuhkoon totta kai, enkä toistaiseksi sitä ole rajoittamassa... Mutta kyllähän välillä tulee asioita mieleen kun siivoilee paikkoja asunnossa jossa kaksi hc-luokan höyryttelijää metsästää pilviä. Kuinka lasiset/kiiltävät pinnat on karmeassa kunnossa jo viikossa, miettii että mihin kehossa ne tahmat katoaa. Tai sitten sen hengittää kaiken ulos ja sen takia kaikki pinnat on mähmässä... Sais ikkunoitakin olla pesemässä vähän väliä. Ja läppärin saa pyyhiä viinasaveteilla vähintään kerran viikkoon että saa tuon vg-kyllästeen pois. :D
Ei takuulla ole nestettä joka karstoittaisi coilit niin ettei ne kuivapolttamalla ja huuhtelemalla puhdistuisi niin että uudet olisi väkerrettävä joka päivä, viikko tai edes kuukausi. :D
Äläs nyt! Viet ja otat rauhallisesti jatkossakin, kun etenee maltillisesti niin kajahtaneimmat ehtii näyttää oikean karvansa ennen kuin on myöhäistä. Tuo eukko ei varmaan olisi sua päästänyt lopulta mihinkään yksin tai antanut omaa aikaa/tilaa jos olisit ansaan astunut. :thinking:
Tuittu puhuu asiaa. Kato järkevä Emo ja anna noiden olla. Uutta matoa koukkuun, kuten kalassakin. :thumbup:
Miehet on paviaaneja :teaching:
tuittu on sitten punapersepaviaani...
seurustelukumppani tai Deitti tuossa vaiheessa kun tapilee jotakuta. Jos homma ei miellytä, niin ei todellakaan kannata masentua.:) Pienenä vertaukuvana voisi pitää vaikka e-nestettä. Väärä maku minulle ja vaihtoon. Miksi itseään kiduttaa sillä, ettei jonkun kanssa sopineet kuviot yhteen. Väkisin ei kannata yrittää ja se niin sanotusti oikea löytyy yleensä, kun sitä ei yritä hakea.:)