Jumalauta eki heränny koomasta?
Printable View
Jumalauta eki heränny koomasta?
Terve jasso[emoji9] mä olen miettinyt itelleni konsolia, pleikka 3 tai 4 kumpi parempi?
Uusi fallout on kuulemma ps4 versiossa lukittu 30fps tilaan, koska xbone ei kykene toistaan 60fps ja bethesta on liian vitun perseestä tekemään ps4 versiota erikseen.
Bethestan tuntien tarina on jälleen kerran pelkkää paskaa, animaatiot aivan vitun syvältä ja hahmot suoraan perseestä.
Naughty dogin pitäis ostaa sarjan oikeudet niin ehkä sitten saatas se oikea jatko-osa fallout kakkoselle.
Battlefield 4 Playstation 4 konsolille. No mun milestä se on hyvä ja jonku muun mielestä se on varmaan ihan paska. Mene ja tiedä.
Puhuttex te peleistä? Neljä maalia, 10 tikkua laudalla on hyviä,
Sadekelillä mylly ja tammi menee, jopa afrikan tähti...
Korttipelien Kuningas Pidro on kunkku :)
Juujuu, siellä asti. Oli varmaan paremmat kelit ku täällä.
Voi ku ihq [emoji173]
Mun pitää vielä miettiä..mut nyt meen jatkaa siivouksia[emoji1]
PS4 ja Bäfä4 on namia, reilut 1300h takana, hyvin on viihdytty, useimmiten tutussa porukassa pelataan, höpistään ja parannetaan maailmaa.
Uus änäri on jällen kerran pelkkä rosteri päivitys, joten seuraava peli jonka ostan on uus F1 ja sitten Last of us 2 joskus vuonna 2080 luvulla
ite oon vähä harkinnut tota project carsia
kolmosella on kaikki pelit, nelonen on ollut massiivinen pettymys ja hardware oli jo valmiiksi muinaista kun se julkaistiin.
Kuitenkin, jatkossa kaikki tulevat pelit on tehty neloselle ja ps3 on ihan tiensä päässä.
Joten PS4 pitää ostaa jos meinaa sohvalla uusia pelejä pelata, tai sitten Xbox one, mutta se on vielä huomattavasti nelosta heikompi suorituskyvyltään, joten uskoisin PS4 olevan tämän sukupolven konsoli, vaikka paska sekin on.
Tosin jos haluaa säästää, niin ostaa ps3:n käytettynä ja mukaan saa yleensä n. 20-30 peliä. hintakaan ei ole kummoinen. ite ostin xbox 360 tolleen ja hinta oli joku 120e. Uutena en ps3 ostais enää. vaikka sille onkin todella hyviä pelejä halvalla ja ps4 "tekee vasta tuloa". Ps3 on tosiaan tiensä päässä pikkuhiljaa.
en vaan pysty käsittään miksi vitussa noista "uuden sukupolven" koneista tehtiin jo valmiiksi paskoja.
PS3 oli ihan ajantasalla kun se julkaistiin, PS4:ssä on kännykän prosessori, liian pieni kovalevy ja muinainen näytönohjain jo valmiiksi, Xbone on vielä paskempi.
Miksi?
olipa häkeltynyt puhelin myyjä :D
"nönnönnöö täältä Aku Ankka lehdestä päivää"
"En mie halua sinun akuankkaas saatana"
"e-e-eikö"
Mulle soitti äsken joku partahöylien kauppaaja. tokasin että en nyt millään jaksaisi. Ymmärsi yskän. yleensä lyön vaan luurin korvaan, mut nyt olin ystävällisempi. Sinänsä harmi kun olis ollu just nyt juttukaveria vailla. Kerran juttelin yhden neidin kanssa puoli tuntia kun ei ollut mitään muutakaan tekemistä. kovasti loppuun saakka yritti myydä mulle mitä nyt oli myymässäkään.
Niin no onhan tossa sohvalla kyllä mukavampi istuskella kuin pöydän ääressä. Joko Eki on vanhojen pelaajien foorumiin liittyny? Old Gamers' Society - Etusivu
Nyt pitää lähteä pelaamaan sitä bäfää, kaveri tuli kotiin. hellurei
En oo vielä, liityn kohta kun ei tästä mökkireissusta näkyny tulevan mitää
Kokeile https://fi.wikipedia.org/wiki/Amnesia:_The_Dark_Descent Veti ainakin allekirjoittaneelta vähän jännää housuun.
Tässäkö paljastuu äSSän mystinen tilaus ;):
http://i61.tinypic.com/34xmk36.jpg
Jaahas..ihan vähän kastui ulkona [emoji15] alkaa tympii, kun olis rahaa lähtisin heti jonnekin lämpöseen[emoji52] vielä olis hommia tässä kotona ja takas koiran luo talovahti hommiin.On tää kans..[emoji51]
Synttärit on pyllystä kun edes vanhemmat ei muista ;--( Muija sentää muisti [emoji38]
Onnea sipsille, joko tuli 18v? :D