Kiitos, eli menee tämä paketti kaverille ehdotuksena helposta ja vaivattomasta aloituspakkauksesta. 2+ ohmisilla olisi pitänyt jatkaa etsimistä mutta enää ei tarvitse. :thumbup:
Printable View
Kiitos, eli menee tämä paketti kaverille ehdotuksena helposta ja vaivattomasta aloituspakkauksesta. 2+ ohmisilla olisi pitänyt jatkaa etsimistä mutta enää ei tarvitse. :thumbup:
Millon tulee lisää Kanger Emow aloituspaketteja? Kiinnostais kokeilla....
Itse (tosi noviisina) voisin suositella. Hyvä peli! Oikeastaan ainoa miinus on tuo ettei akun hiipumisesta varoittele mitenkään ennakkoon.
Maanantaina ovat emowit suomessa :)
[Q UOTE=esmoke;432807]Maanantaina ovat emowit suomessa :)[/QUOTE]
Tuleeko sinistä? ;) niin loistava laite niin jos sitä toisen vaikka ostais
Olikos tuosta tuloillaan myös joku mega-versio?
Emow tilattu :) oliko niin että samat atopaat käy protankkiin ja aerotankkiin? Vähän jäi epäselväksi mitä nettisivuilla luki :)
Joo samat käy Aerotank, protank-3 ja emow :)
Mikähän on tilanne siellä päässä, kun tilauksesta puuttuu tuotteita, eikä puhelimeen vastata?
Pistäppä mulle täällä vaikkapa viestinä tai sähköpostina osoitteeseen asiakaspalvelu@esmoke.fi tilausnumero, ja mitä ollaan sössitty, niin pistetään jälkilähetyksenä. Pahoittelut pakkausvirheestä.
Anteeksi pieni liioittelu, tilauksesta puuttui tosiaan yksi tuote, mutta olisihan se kerralla kaikki mukava saada.
Noh, kukaan ei ole täydellinen ja asia on jo hoidossa. Kiitos!
Esmoke jyrää!!!Olen nyt tilaillut muutaman paketin kyseisestä huippupaikasta ja voin sanoa että aivan loistavan nopeaa toimintaa...tilaisin siis AIVAN kaikki em.firmalta...kalsareista kaurapuuroon jos vain olisi tuotelistalla. Kaikki sähkötupakka tuotteet tulen jatkossa tilaamaan ESMOKELTA...harmi kun ei valmista pohjanestettä sieltä löydy, sen olen joutunut kilpailijalta hommaamaan. Kiitos Esmoke!!
Onkos emowia tulossa milloin taas lisää?
Mitenkäs se Mt. Dew? Ensi viikolla tulee kaksi kuukautta täyteen tilauksestani.
Reipas kolme viikkoa sitten "FW:t on hetkenä minä hyvänsä varastossa".
Elä kato hötkyile tolleen, ne on tulossa polkupyörällä meren takaa. :rolleyes:
Emoweja tulossa koska lisää varastoon?
Koskas nämä tulevat teille myyntiin? =|
Aspire Nautilus BVC -vaihtoato