On, sitä tässä jännätää et miten käy.
Printable View
Vamo V5 tyypeille: Omani on toiminut täysin moitteetta sen n. pari viikkoa, mitä olen sen omistanut ja ollut ainoa virtalähde sen jälkeen. Eli suosittelen! (Ei mikään starter-kit, pelkkä putki).
Aikasemmin hehkuttelin hankkimaani Fogger V2, eka hässäkkä, minkä siihen duunasin, toimi kuin taivas, vaikka se oli joku 2,6 ohmia ja pumpuli wickinä. Sen jälkeen tämä on taas alkanut mennä päin helvettiä: On ollut vaikka mitä viritystä nanocoilia ja tavallista, ohmit n.1.9-2.4, kaikki polttaa pumpulin tai ainakin tuottaa palaneen makua!!! Voltit 3.0 ja watit 4-5... Mikä neuvoksi...? En ole meshiä tai vaijeri systeemiä kokeillut mihinkään vielä, olisiko korkea aika jo...?
FT Kaiffarista katkesi se keskiruuvi (aavistuksen omainen,n. puoli kierrosta...), kun luulin sen aiheuttavan asentovirheen vamoon kierretäessä kiinni, mutta syy tähän olikin paska työn laatu: koko kiinnitys systeemi on vino!!! En ala niitten kanssa tästä riitelemään, menee puol vuotta saada mitään uutta tilalle, se on hommattava uusi suosiolla. Ja DOME :)
Vai onko tämä nyt se todellinen ÄSSÄVEHJE: $16.01 I-Atty Genesis Style Rebuildable Atomizer Kit (2.5mL) - 1*airhole / 1.0? at FastTech - Worldwide Free Shipping
Toi dripping juttu ei oikeen aukea, eihän sinne mene litkua juur mitään, vai onko idea mikä siinä noin ylipäätään?
Drippaillessa sä tiputtelet sinne muutamia pisaroita nestettä, otat muutamat henkoset ja tiputtelet taas lisää nestettä, jne.
pystyy helposti maistelee nesteitä:thumbup:
Ei jaksa tehdä joka Kiinan shopille omaa ketjua, mutta näitä kyynel silmässä ylistettyjä Nautiluksia näköjään saapi jo kohtuu hintaan Aliexpressiltä:
VIP aspire bdc nautilus clearomizer aspire vivi nova bdc electronic cigarette e cig aspire nautilus atomizer with 2 pcs coils-in Atomizers from Electronics on Aliexpress.com
En tiedä onko "aito", eikä kyllä mielestäni ole koko härveli protankkia kummempi muutenkaan, mutta siinä niitä on.
Drippailu on ärsyttävää räpimistä.
En ainakaan I-Attya suosittele kenellekkään chybrid kokemuksen pohjalta, ilmeisesti identtinen tämän kanssa.
Miinusruuvin kanta on niin pieni ettei saa mitään 0.25 isompaa kunnolla kiinni, on vielä sellaisessa paikassa ettei oikein erilaistakaan ruuvia siihen saa paikalleen, wikin reikä on myös mielestäni liian lähellä plussaa ja ottaa helposti kierroksista kiinni. Pluspostin ruuvi/tolpan kierteet korkkaa todella helposti koska tuo ruuvi itsessään on todella ohut. En saa tätä wickaamaan kunnolla jos täyttötulppa on ruuvattu kiinni, avonaisena kusee alleen. Vaan pieniä säätöjä vaativia vikoja vain, ei tuo ihan huono kuitenkaan ole.
Nämä tietysti I-Chybridissä, voi olla että tuossa on jotain eroa, mutta kuvien perusteella täysin samanlainen.
Itse ottaisin tuon I-Attyn tilalle Pulse-G:n $10.59 Pulse-G Style Rebuildable Atomizer (2.5mL) at FastTech - Worldwide Free Shipping, vaikka ei omaa kokemusta tästä niin muistaakseni täällä foorumilla tätä joku kehui ja asiallisemman näköinen muutenkin + kuristuspala mukana.
Nämä tietysti vähän makuasioita joista ei voi kiistellä :)
Kiitos kaikille vastauksista!
Drippailu homma aukeni kerralla, jotain tuollaista uumoilinkin, kun noita vehkeitä ja niitten kokoja kattelin :) Kaipa joku tollanenkin pitää joskus hankkia, mut ei ole kyllä ekana listalla :)
Ketuttaa toi kaiffari sen verran, että lähetän niille kuvia siitä, katotaan lähettävätkö uuden tilalle, on sen verran heittoa = asettuu todella vinoon modin nokkaan.
Foggeriin kokeilen 2mm silicaa, ei ainakaan pala :)
Ja taidanpa tilata kaikki nuo herrojen juuri suosittelemat RBA:t, ehkä lompakko juuri ja juuri sen kestää :D
en saanu sitä pulse-g:tä wikkaan kunnolla, joten päivän räpeltelyn jälkeen jäi laatikkoon.
Liian pieni se reikä mun mielestä.
Pora on keksitty:yeah:
Itsehä annoin akkuporaa meshiaukolle, ja nyt siinä on 3,5mm reikä.
Höyryt parani....ehkä hieman.
Kaikkiaan kuitenkin olen erittäin tyytyväinen pirkkapulseen, ja kaksihan niitä on mulla nytkin ajossa.
Liite 14533
Lasit vaan on (niikuin kaikki FT:n kautta tulleet lasiputket) herkkiä hajoamaan.
Jos antaa niska periksi pirkaan tilata premium Pyrex linssit, niin tuoltahan niitä saa:
Tanks - Spectrum Tanks
Omissani on nyt tuolta tilatut linssit kaikissa mun sumuttimissa, ja hyviä ovat!
Voi olla joillakin tarve tukkia se toinen ilmareikä, mutta ei sekään nyt mikään homma lopulta ole.
Mun ratkaisut:
Liite 14534
Niin ja vielä ISO plussa säädettävästä kontaktiruuvista:teaching:
Big nasty: https://www.fasttech.com/products/1/...mechanical-mod
26650 Black copper stringray: https://www.fasttech.com/products/1/...mechanical-mod
23mm caravela https://www.fasttech.com/products/1/...mechanical-mod ja https://www.fasttech.com/products/1/...mechanical-mod
No voi ...tun fasttech, tilipäivänä joutuu näköjään taas laittamaan läjän kaikkee tilaukseen X-( 26650 modeja ja drippereitä...
Ei enää ikinä Fasttechiltä mitään. Tammikuun 26. päivä tilattu. Seurantanumero sanoo The following Item(s) is/are not found.
Ugh, ite olisin kyllä jo kuukauden jälkeen ruvennut kyselemään perään ja vaatimaan rahoja takasin.