Kun avartaa imua ja kuristaa kammion, se on toiminnaltaan hyvin, hyvin lähellä high-end kamppeita. Novum on just ja just riittävissä määrin parempi että pystyin oikeuttamaan hinnan. :D
Printable View
No sepä juuri kun tuo laite on ihan ok kun sitä modaa mutta ei vasta-alkaja ala ensimmäiseksi virittämään prikkaa plussa postiin että saa etäisyyttä lyhennettyä, avartamaan ilmareikää kun tuntuu niin kuin imisi golfpalloa kuuden metrin kasteluletkun läpi tai kuristamaan kammiota että saisi jotain muutakin makua ulos kuin palanut mesh verkko. Todennäköisempää on että totee koko keksinnöt Danten Helvetin kymmenenneksi piiriksi ja palaa takaisin kurlaaviin clearoihin :banghead:
No siinä oliskin markkina rakoa jollekkin kun tekis halvan,eristetyllä mesh reiällä olevan ja järkevillä mitoilla tehdyn aton niille jotka miettii mesh vehkeisiin siirtymistä ilman että tarvii sijoittaa 3 numeroista summaa vehkeeseen jonka EHKÄ saa toimimaan....
Ja mikä on sytesis? :laugh:
Kyllä genesisato on ihan pätevä väline aloittelevallekin höyryttelijälle, JOS joku näyttää kädestä pitäen kuinka se setuppi tehdään. Itsellä menee muutama minuutti genesissetupissa. Eikä sitä mun mielestä ole hankala oppia. En tiedä, voi ollakin. Mutta ei mun mielestä. :laugh:
Silica ja pumpuli on varmaan helpompia. Mutta mihin muuhun kuin Kayfuniin/dripperiin sellainen pitäisi laittaa.
Eihän se kaikille ookaan. Mutta kun suurin osa aloittelijoista on suoraan sanottuna laiskoja etsimään tietoa ja tulee heti kyselemään, ja aina silloinkaan ei mee perille. Puuttuu kaikki pohjatieto. Enhän minäkään ollu höyrytelly kuukauttakaan muistaakseni kun siirryin genesiksiin... :D Mutta tein pohjatyön kunnolla. Kaivelin foorumin läpeensä ja katoin vuorokaudellisen videoita. Kuinka moni aloittelija nykyään tekee tätä? :D
Etuna on se, että saat väännettyä tohon loistavan setupin niin sen jälkeen muut on pala kakkua :D
Ite vääntelin aikoja sitte rsst:hen setuppia jonkun viikon ennenkuin sain sen toimimaan niinkuin pitää. Eikä ollu kukaan jeesaamassa :mad: Kantapään kautta, mut siinä kyl oppi niksit mitkä toimii tänä päivänäki :D
Jos tosiaan ois ollu joku vieressä jeesaamassa... Toimivan saa tehtyä pienellä harjoittelulla mut loistohöyrut vaatii sinnikkyyttä ;)
Oma oppiväline oli arizonan "mersu", voin kertoa että jokuset itkupotkuraivarit tuli sen kanssa väännettyä. Tämä oli vielä aikaa kun diablo hybrid oli vasta tulossa ja mesh vehkeet oli suhteellisen uusi juttu, ei vaan löytyny foorumilta hirveästi tietoa asiasta. Nykyään joka toinen on neuvomassa jos ongelma tulee ja silti ei väki viitsi lukea vanhoja viestejä joissa kaikki on monta kertaa jo sanottu....
Jos ei aloittelija jaksa etsiä tietoa/opetella, niin eihän sille oikein sitten mitään voi. Silloin voi silicat/pumpulitkin muuttua vaikeiksi kun ei tiedä kuinka paksua silicaa tai kuinka paljon pumpulia.
Ainoa "hankala" mulla on Mister. Siihen meshsetup-> 15 minuuttia. Mutta se kestää sen kaksi kuukautta, että vaikka siihen menisi tunti, niin se olisi mun mielestä ok.
Ja mun mielestä tähän liittyy myös tää: watti/voltti/ohmi -sekoilu. Ei oo niin vaikeeta. Sata kertaa käyty täällä läpi ohmin laki.
Tuohon tarvis vielä lisätä se että hiukan hirvittää kun joku kertoo tehneensä 0.3 setupin ja ajelee sitä 18350 akulla. Josko mahdollista ottaa selvää myös siitä miten akku mahdollisesti voi tuossa tilanteessa käyttäytyä kun virrat nousee yli kymmenen amppeerin luokkaan....
Kaikki saatanan vehkeet kartotankista lähtien joutunu opettelemaan ite :( Nythän löytyy videota vaikka muille jakaa.
Toista se oli ennen, naulalla hakattiin kartoon reikiä ja HC:ltä tilattiin halpoja bogeja, välillä mustia ku kirkkaat oli loppu ja revittiin tarroja irti hampaat irvessä :eek:
Ei ollu montaa suomi-kauppaa ja niissä valikoima ego-t tasoa :rolleyes: Vanha veteraani tilittää :D
näin, nyt höyryä, mutta ei pelit pelaa.
Nyt ei kyllä tosiaan ole tullut enää pitkään aikaan (puoleen vuoteen) mitään "edistystä"/mielenkiintoista. Parempia Kayfuneja ja kaikki gennyt muuttuneet "ahdetuiksi". Hyviä laitteita alkaa olla markkinat täynnä. Tuntuu minusta ainakin että asiallisen HE-kaman tarjonta on viime aikoina jopa ylittänyt käyttäjien määrän. Kaikilla on laitteita jo nurkat täynnä ja kiinakloonit leikkaa osansa markkinoista. Vielä vuosi sitten kaikki vähänkään edes HE:lle kuulostava myytiin hetkessä loppuun. Olisiko markkinat ehkä hiukan aikuistumassa?
Ulkomailla menekkiä kaikelle he-kamalle, jos haluais tehdä tiliä niin kaikki swanit + carat ostoon ja flippaamaan faceen :o
Suomessa huomio kopioilla ja niillä tehdään täällä kauppaa. Ei oo kiinnostusta he-kamalle ainakaan tällä forkalla. Suomi-kama hyvää valuuttaa ulkomailla ;)
Toivotaan parasta. Kohtapuoliin tuleva EU-setti vaikutttaa Euroopan höyryttelyyn varmasti. Ja nykyäänhän tätä HE-kamaa alkaa tulla siedettäviä määriä, eikä pelkästään niin että sitä riittää sadalle ensimmäiselle mulkulle jotka on kolme vuorokautta hakannu F5. Tästä varmaan käy kiittäminen jatkuvasti kasvavaa kilpailua? Ei enää yritetä myydä pientä määrää vähän parempaa vitusti liian isoon hintaan, kun joku toinen varmasti tekee yhtä hyvää ja suurempia määriä. Pulse-G ja Stormrider 2.1, molemmat ilmeisen loistavia atoja, Pulse itellä eniten käytössä, ja molemmat satasen nurkilla.
150€ vehkeiden markkinat on olemassa, mutta kun suorastaan loistavaa kamaa saa halvemmalla on se tietty rako kutistunu. Sama modeissa, halpaa alkaa puskea, eikä nyt puhuta klooneista. Koko vaposkene tuntuu kehittyvän, ja melkein tuntuu että tässä ollaan pikkuhiljaa siirtymässä kohti suurempaa murrosta. Sitä en tiedä mihin suuntaan, mutta jotain muhii pinnan alla. Perkele, PT2 suoriutuu yhtä hyvin ku KFL itserakennetulla atolla. Laatu alkaa löytää tiensä massamarkkinoille, ja kysyntä kasvaa niin se myös kannattaa. Eikä nyt puhuta klooneista, vaikka niitä iteki välillä käytän niin vituttaa ne silti. :D
Jonkun on tehtävä se pioneerityö.
tupla.
Ok. Ei oo tullut noita Pitin tai Wallin classifiedsia seurattua. Facebookkia ei ole ollenkaan. Voi olla ihan "Suomisyndrooma" tää mun olettama kun täällä on kohtuullisen paljon noita modaajia/tekijöitä pienelle kansalle.
Kopio-cara meni 2 tunnissa kaupaksi tällä viikolla. Muut (aidot) on vielä myymättä.
Jossain vaiheessahan tuon modien tekemisen pitäisi muuttua teolliseksi tuotannoksi. Joidenkin kohdalla se on muuttunut jo ainakin ammattimaiseksi. Mutta jyrääkö pienet Kiinaego510 -ihmeet lopulta ja tämä "modihomma" jää hetken valopilkuksi?
Jos ei ole tarpeeksi paukkuja eli kysyntää, niin lopulta tarjontakin hiipuu. Sinne menee eniten resursseja, missä raha tehdään helpoimmiten.
Börje puhuu asiaa, murrosvaiheessa ollaan. Jopa hyviä kopiota (kuulemma) pukkaa markkinoille ja ns. Hyvää kamaa valuu markkinoille kaikkien ulottuville :thumbup:
Sinänsä hyvä asia vaik itse henk.koht. oon kopioita vastaan enkä omista/tule omistamaan ainuttakaan kiinan kopsua :)
Jos saa 50e kotimaisen laatuvehkeen niin mikä on pointti tilata vinkukiinasta 20e kopio jostain laatuvehkeestä? Loppupeleissä pieni hintaero kestävyyden/jälleenmyyntiarvon suhteen.
Mun 5 centtiä :)
Mä en oo nyt ihan varma miten suhtautua Börjeen, mutta kaipa lempinimet on aina hyvä asia... :D
Börje, haaremikunkku, hauska tutustua. :D
Mitä täällä sekoillaan, Börje on ihan perus suomalainen etunimi. :confused:
Sulttaani Börje. :D
No, ihan huumorilla. Mutta noin ylipäänsä tulee mieleen, että tämä Vaasa - Susiraja (:thinking:) väli on maantieteellisen pituuden lisäksi myös kultturillisesti pitkä väli. Ainakin joissakin asioissa. Puolet työkavereistani puhuu ruotsia äidinkielenään. Eikö siellä susirajalla ole työkavereissa yhtään Andreasta, Börjeä, Göstaa tai Ollea. :laugh:
e. Min modersmål är finska.
Kaleppo veit sanat taskustani. Yhdellä työmaalla olin ainoa kiintiö savolainen niin pohjanmaan porukka luuli koko ajan minun vittuilevan heille. Tein kyllä sitäkin, mutta huonosti ymmärtivät senkin.
Kuuma peruna suussa kyllä kuvaa tanskaa hyvin. Ei siitä saa mitään selvää. Ei kyllä mun mielestä norjastakaan. Pitäisi olla ehkä äidinkieleltään ruotsinkielinen, että ymmärtäisi noita ilman suurempia harjoitteluja.
Toisaalta pelkät murteet kyllä aiheuttaa "vieraskielisillle" päänvaivaa. Vaikka monta vuotta olen joutunut kuuntelemaan näitä murteita sekä Vaasasta etelään että Vaasasta pohjoiseen, niin edelleen voin olla ihan ulapalla, kun joku korsnäsiläinen tai vöyriläinen alkaa vääntämään humalasssa (tai ei) omaa murrettaan. Perusvastaus on vad sade du... Kuvittelisin, että suomea toisena kielenä oppinut ruotsin-/venäjän-/arabiankielinen on yhtä ymmällään, jos joku alkaa kiskomaan puhdasta savoa tai turkua naaman edessä.
Kun ollaan Suomessa niin puhutaan Suomea! Kesät tullut vietettyä saaristo merellä jo vuosikausia, ja noihin "ruotsin kielisiin" törmäilyä ei voi välttää. Itsekin sitä välttävästi puhun ja ymmärrän mutta en käytä, suurin osahan noista " saaristo ruotsia" puhuvista on näitä ns ylemmästä luokasta jolla se kuuluvasti esitetään,
varsinkin pääkaupunki seudulta tulevat! Saaristolaiset erityisesti nuorempi sukupolvi on jo sen verran fiksua että jos porukoissa on yksikin Suomen kielinen niin Suomea puhutaan, vanhempi polvi taas ei osaa/uskalla.