Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
True Puffin
Olen pettynyt...tuo katuja tallaava lättäjalkainen miliisimme yllyttää toista hippimäiseen toimintaan, josta on kuri ja järjestys kaukana :D
http://en.wikipedia.org/wiki/Answer_...thing_.2842.29
:esmoke:
vittu että on paska se elokuvaviritys ko. kirjasarjasta( tai noh, hitsistä siis ). stna!!!111 O0
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
luuponen
vittu että on paska se elokuvaviritys ko. kirjasarjasta( tai noh, hitsistä siis ). stna!!!111 O0
Totta!..saa nähdä yritetäänkö siitä vielä joskus vääntää uusi leffa.
1312 - luuponen ...ymmärrätkö tehtävän?
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
PalleX2
1312 - luuponen ...ymmärrätkö tehtävän?
Varkaita äidin oomma kaikki? :D
ACAB :esmoke:
Vesisade ehkä hieman aiheuttaa ärtymystä mutta ei riesaksi asti :D
sinkkuna jatketaan elämää tästä päivästä alkaen :(
Tämä se tästä vielä puuttu, vai vielä musta Mannerheim ???
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Vapor
Tämä se tästä vielä puuttu, vai vielä musta Mannerheim ???
Pakko kysyä. missä uutispimennossa sä oot ollu?
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Flounder
Pakko kysyä. missä uutispimennossa sä oot ollu?
En suinkaan, tiedossa on ollut, tuli vain uutisista just..ja rupesi tympimään.
Kun nostaa uutiskynnystä, laskee ärsytyskynnystä :D
Emäntä tekee parempia coileja vapaalla kädellä kuin itse neulalla avustaen :o
Tai sitten se on aloittelijan tuuria :D
Ostin kartoja ja kappas ne olivatkin mustia...noh, niistä tulee makusteluun oikein hyviä. Onneksi en tilannut niitä kuin muutaman.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Ignorant
Emäntä tekee parempia coileja vapaalla kädellä kuin itse neulalla avustaen :o
Tai sitten se on aloittelijan tuuria :D
Kertaakaan ole neulaa käyttäny.. Tuurilla ne laivatkin seilaa.
Auton leimaus.
Jälkitarkastukseen vaihdoin (eli kaveri teki työn, minä yritin parhaani mukaan auttaa/olla pois tieltä) takajarrulevyt + palat, alapallonivelet, säädettiin käsijarrua ja metsästin kissojen ja koirien kanssa pytinkiä, jossa olis tech 2, koska 20-vuotias saab ei kommunikoi muiden laitteiden kanssa. No, tänään sain vihdoin ja viimein luetettua yhdellä saab-gurulla airbagin vikakoodin, joka ei ollut järjestelmävirhettä kummoisempi, ei siis tarvinnut hankkia liki 200€ anturia, joka on positiivinen juttu.
Armottoman ragettispagetti kohtauksen tuottaa jälkitarkastuksen hylkäys vasemman renkaan liian heikosta käsijarrusta.
VITTU SE ON VAIN KÄSIJARRU!
Ymmärrän hyvin, jos auton käyttöjarru olisi liian tehoton ja siitä hylättäisiin, mutta että _käsijarru_. Sillä ei ole mitää, ei niin mitään merkitystä liikenneturvallisuuteen. Juma_vitun_lauta.
No, tuli tuolla tallissa nyt sitte pyörittyä ja voin sanoa, että vasen puoli kyllä toppaa. Oikeasta en niin tiedä, mutta luotan automaagiseen säätöön, joka toivottavasti hoitaa homman kotiin.
En jaksanu säätää toista puolta, kun en löytäny rakotulkkia. Meen sitte huomenna vaikka kaks kertaa, kun ei tuossa meittin tallissa paljoa jarruja testailla saatana.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
HoleHead
Auton leimaus.
Jälkitarkastukseen vaihdoin (eli kaveri teki työn, minä yritin parhaani mukaan auttaa/olla pois tieltä) takajarrulevyt + palat, alapallonivelet, säädettiin käsijarrua ja metsästin kissojen ja koirien kanssa pytinkiä, jossa olis tech 2, koska 20-vuotias saab ei kommunikoi muiden laitteiden kanssa. No, tänään sain vihdoin ja viimein luetettua yhdellä saab-gurulla airbagin vikakoodin, joka ei ollut järjestelmävirhettä kummoisempi, ei siis tarvinnut hankkia liki 200€ anturia, joka on positiivinen juttu.
Armottoman ragettispagetti kohtauksen tuottaa jälkitarkastuksen hylkäys vasemman renkaan liian heikosta käsijarrusta.
Ymmärrän hyvin, jos auton käyttöjarru olisi liian tehoton ja siitä hylättäisiin, mutta että _käsijarru_. Sillä ei ole mitää, ei niin mitään merkitystä liikenneturvallisuuteen. Juma_vitun_lauta.
No, tuli tuolla tallissa nyt sitte pyörittyä ja voin sanoa, että vasen puoli kyllä toppaa. Oikeasta en niin tiedä, mutta luotan automaagiseen säätöön, joka toivottavasti hoitaa homman kotiin.
En jaksanu säätää toista puolta, kun en löytäny rakotulkkia. Meen sitte huomenna vaikka kaks kertaa, kun ei tuossa meittin tallissa paljoa jarruja testailla saatana.
Saabismi on sairaus...
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
HoleHead
Auton leimaus.
Otan osaa. Katsari on jumalaakin suurempi, kun sille päälle sattuu. Toivottavasti löydät maanläheisemmän katsastuspaikan. Itsellä kesti reilu 10v löytää ja nyt on se puoli kunnossa eli hermo ei enää mene vika*ittuilua kuunnellessa :D
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
vinokone
Saabismi on sairaus...
Saabismi on perinnöllinen sairaus. ;)
Sieltä se on periytyny vaari vainaan munaskuista isäukolle ja siitä taas minulle. Takapenkiltä kuului eilen; "Kato tuolla on saappi!", on siis vähän vaikutelmaa siitä, että neljäskin sukupolvi on sairastunut.. :D
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
HoleHead
Onhan sillä merkitystä, kun se toimii niin se on saatanan vaarallinen!
Oma Fiat Uno pomppas katsastuksesta aikanaan samasta syystä vuonna kivi ja pipo. Kauheella kiireellä uusia jarrunauhoja hakemaan ja vaihto formulatyyliin lennosta. Kaverin kanssa sitten ajettiin kauheeta ylinopeutta (poliisi luuponen, ei silleen oikeesti) konttorille ja ajateltiin että pitäiskö niitä jarrunauhoja vähän lämmittää... vettä sataa kun aisaa... kaveri sanoo hanttarin paikalta että jos mä silleen hellästi tosta käkkäristä kiristän että saadaan nopeus laskemaan sallittuun... mä olin sitä mieltä että hyvä idea... kuuluu vaan "krrrrraaak" kun käkkäri oli tapissa ja Uno pyöri keskellä valtatietä kun puolukka siellä kosteikossa!
Pari "minä olen vatanen" ohjausliiketta ja sellasen 1080 asteen käännöksen jälkeen karistin tuhkat analogisesta :antismoke: ja sanoin: sitten taas ykköstä silmään ja eteenpäin. Läpi meni ja hengissä ollaan - analogisesta huolimatta!