Poika jorisee Karl Marxista ja kommunismista[emoji51] pitääkö tässä hakea vodkaa alkosta ja viettää filosofinen ilta pojan kanssa[emoji41]
Printable View
Poika jorisee Karl Marxista ja kommunismista[emoji51] pitääkö tässä hakea vodkaa alkosta ja viettää filosofinen ilta pojan kanssa[emoji41]
Kannattaa. Sillä tilanne ei ole vielä menetetty. Sen asemesta jos poika alkaa puhumaan vihreästä aatteesta,niin toivoton tapaus. Nalle Mursuviiksikin oli nuoruudessaan nyrjähtämässä sosialistiksi,mutta nykyään oikein potra kapitalisti.
Pääoman ja työn suhteesta on hedelmällisempää keskustella kuin Suomen puolustamisesta vapaaehtois pohjalta aseilla jotka täyttävät päästöjen osalta Pariisin ilmastosopimuksen, maassa jossa sädetikkujen käyttö on kielletty alle 18 vuotta täyttäneiltä ja jälkiväkimiinojen käyttö ylipäätään edes hallituksen joukoilta.
http://i63.tinypic.com/2n0jzua.jpg
Höyryolut :cheers:
.
Mä en oo liittoon liittyny. En osaa kattoo maailmaa punasten lasien läpi
En taida oikein kuulua mihinkään[emoji53] oon aina inhonnut lokeroimista...töissä oon täysin äijä muitten joukossa enkä todellakaan halua kohdeltavan eri tavalla.
Luontoa pitää kunnioittaa enkä tykkää ydinvoimaloista, en silti ymmärrä ituhippeilyä[emoji51]
Inhoan pummeja, natseja ja töitä vieroksuvia ihmisiä..kannatan yhteishenkeä ja yhdessä tekemistä.Joukossa on voimaa[emoji2]
Eli mihin mä kuulun?
No voi hitto[emoji20]
Idealistinen sosialisti? Kenen joukoissa seisot,lauloivat aikoinaan. Toisena hyvänä kakkosena määreet täyttävänä on kansallissosialistit yhtä kohtaa lukuun ottamatta.Lainaus:
Inhoan pummeja, natseja ja töitä vieroksuvia ihmisiä..kannatan yhteishenkeä ja yhdessä tekemistä.Joukossa on voimaahttp://emoji.tapatalk-cdn.com/emoji2.png
Eli mihin mä kuulun?
Arvo konservatiivina sekulaarina itse on ollut aina porukan ulkopuolella. Ei oikein löydy paikkaa poliittiselta kartalta. Yksin tekeminen ottaa voimille. :)
Kannatan ydinvoimaa ja vastustan jyrkästi tuulivoimalle annettuja syöttötariffi etuja.
Ja vielä noin yleisenä vittuuntumisen huipentumana. Niin minä mieleni pahoitin kun eräs metsäyhtiö oli luopumassa eräästä saaresta,kun hakkuut herättivät vastustusta. WWF ja Green Peace eivät tehneet ostotarjousta kun rahavarat on kuulemma kustannus tehokkaampaa sijoittaa vastustukseen kuin kohteen omistamiseen. Henkinen keskisormi ja ylenkatse moisille satiaisille. Pthyi.
Puuttuu vaan uralin pihlajat :)
Hirvisyötti ;)
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...05badc3094.jpg
Älä kuulapyssyllä kuitenkaan ruilauta.:mellow:
Grateful Dead laulaa jotenkin että "we can share woman, we can share wine" etc. Onkos se niin huono asia?
Mun miehellä ainakin noi viikset on olleet äänestämiseen vaikuttanut tekijä. Monesti ne on sitten vasemmiston luottamusmiehiä tms. Ite en tykkää viiksistä mutta mieluummin karvat kuin ei karvoja.
En tiedä pöyhinkö liian lyhyellä tikulla nuotiota,mutta luullakseni tällä palstalla on sen verran epäpoliittisia henkilöitä,että uskallan mainita oman mielipiteeni otsikkotasolla olleesta tapahtumasta.
Nimittäin. Helsingin sykkeessä on kai kehitteillä jonkinlainen mielenosoitus jonkun narkomaanin puolesta joka sai oletettavasti surmansa tapaturmaisesti (kuolinsyytä ei ole vahvistettu) vittuiltuaan jollekin mielenosoittajalle.
Aikoinaan viiteryhmästä,mutta vastapuolelta rykäistäisiin Horst Weissel tyylinen ,mutta Toveri Viljanen joukkojen nostatus biisi.
Lopputulemana on se,että porukoille pitäisi saada töitä ja vieläpä sellaisia ettei yhteiskunnan tukia tarvitsisi. Ei jäisi aikaa notkua toreilla ja öljynporauslautoilla veronmaksajien rahoilla vaatimassa sitä sun tätä.
Saadaanko jotain eloa tänne näin perjantai-iltaan
On täällä vilkkaampaa kuin esim. eilen :)
VITU TYKKI MENO.