Aika lailla samoilla linjoilla.
Printable View
Aika lailla samoilla linjoilla.
Kunhan ei kasva ylempaattisesti puskaa ja tua lieveilmiöitä samaan rappuun nii antaa vaan poltella.
Riippuu mitä kontaktia tarkoitat. Yhdellä tyypillä on supersöpö koiranpentu ja sille meinaan mennä lässyttämään heti kun voin.
Mua ärsyttää noissa pössypäissä eniten se möykkä. Jos älynlahjat on tuota luokkaa, poliisilla uhkailu ei ehkä toimi. Toiseks se haju on paha. En haluaisi omassa asunnossani moista, nää on siis vuokralla. Oletan, että tupakointikin on asunnossa kielletty. Sitten on vielä se, että joku vielä yhdistää meiltä tulevat höyryt ja sen ganjan hajun, ja kohta on itse yhtä paheksuttu. Tässä on nyt hieman nimby päällä ja kukkahattu vinossa.
Mä asun kuudennessa kerroksessa ja ykkösessä poltetaan pilveä sisällä. Ei haittaa mua mutta lähinaapureista en tiedä. Tiedän kuitenkin sen että myös kaikissa viereisissäkin kerrostaloissa poltellaan... Se on kovin yleistä nykyään. Mutta viina se on kuitenkin pahempi kuin pössyttely että jos jotain hyvää voisi asiasta ajatella. Se ei kuitenkaan ole lainkaan kivaa että pihaltamme on löytynyt ruiskuja joskus... Vaan niin löysi minun 9 vuotias tyttäreni myös koulun vierestä ruiskun... Että tällaista tämä on nykyään.
Tuo höyryn haju riippuu pitkälti siitä, mitä nestettä höyrytellään. Oikeasti jotkut nesteet haisee ihan hirveälle, eli ei sitä aina jää höyryttelyn jälkeen paikalle leijumaan vieno kukkaistuoksu... :rolleyes:
No, minä nyt kieltäisin myös parfyymipesuaineilla pestyjen pyykkien kuivaamisen kuivaushuoneessa. Yöks jos se haju tarttuu omiin pyykkeihin. Ja omat höyrythän ei TIETENKÄÄN haise pahalle. Nih!
Mulla on kyllä oikeesti ongelmia hajujen kanssa. Tänään sain päänsäryn bussissa olleen poitsun partavedestä.
Nyt kun makeis- ja sokeriverosta luovutaan,niin ehkäpä hallitus suunnittelee panevansa alkoholiveron myös kaikille nestemäisille juomille.?
Esimerkiksi vissy. Siitä on lyhyt matka kossuvissyyn. Ei muuten,mutta kun lapset.
Sais laittaa veroa makarooniin ja ottaa saman verran pois kalasta ja salaateista ja muistakin terveellisistä tuotteista... Köyhäkin vois sitten syödä terveellisemmin.
Se hajuongelma ei ole mitenkään harvinaista. Siksi pitäisikin käyttää hajuvesiä kohtuudella. Mulla sitä ongelmaa ei ole, mutta voin kuvitella sen ja myötäelää :) En tiedä onko tämä uudehko ilmiö vai onko aina ollut näin yleistä tämä "hajuhaitta" joka johtaa usein päänsärkyyn jopa?
Tai no jos käytetään "lapsikorttia" taas niin eihän salaatti saa olla liian halpaa! Nimittäin kun monet tutkimustulokset ovat sitä mieltä että ei nuori energinen lapsi elä millään salaatilla vaan pitää olla jytkyä ruokaa... Sen mukaan salattiin siis voisi laittaa tuplavero...
Mullakin on hajuyliherkkyyttä ollut pienen ikäni, ja taitaa olla pahenemaan päin, kun on käryttely jäänyt lähes pois.
Kerran kun olin paikallisessa marketissa kassajonossa, niin edellä olevan asiakkaan parfyymi tuoksahti nenään ihan samalta, miltä Liquan Q -tupakkamehu maistuu höyryteltynä. Olisiko ollut "The moment" laatuaan.
Tuli heti mieleen, että käytetäänkö noissa höyrytysnesteissä samoja ainesosia kuin hajusteissakin. Mikäpä siinä olisi vedellä minttusuklaahöyryjä, joista jäisi 70-lukuinen Mennenin lemu kämppään leijumaan.
Mutta ainakin Blackin salmiakin höyryttely jättää jälkeensä miellyttävän tuoksun, jonka tosin olen havainnut vasta kun olen ollut jonkun aikaa pois kämpästä.
Gearbestin "June" näkyy keksivän alvariinsa keinoja, jotta ko. kaupan ketju pysyy "pinnalla". Melkein sanoisin, että kieroa mainontaa. :sarcasm:
En kuitenkaan sano... :D