Dramaattista. Vamomieheltäkin varmaan räjähti mökki ponupannun mukana.
Printable View
Kissa nappas hiiren. Olisitte nähnyt :D
Mansikka alkaa puskemaan pahan omena-päärynän saman vastuuksen läpi tosihyvältä itseasiassa. Vanhaan vastukseen kun lisää herkkua, niin omena-päärynä sekoituskin hetken balanssissa. tai sitten ei.
Joo. Enemmän meitä tarvitaan, että saadaan kaikki lopullisesti eroon tupakasta. Ne sanoo mulle4 ,että mielenrauhaa ei saavuteta, ennen kuin on 200 000 höyryttelijää suomessa. Voivoi. Ylläpito päättää minunkin elämäni tällä foorumilla. Otin jo siipeeni spämmistä. Antakeetten anteeksi, olen vasta aloittelija. :hatsoff:
Näkisitte minkälainen höyrytin on tulossa markkinoilla :D
Kaikenlaista taas ollut täällä näköjään[emoji51]
Oliskohan Vapetrix alkanu keskittyy täyspäiväsesti putkihommiin?
Joo monet naurut vetäisin jutuista.
Siis en nauranut jätkälle, tarinat oli niin hauskoja.
Suoraan sanoen minuakin ärsyttää toistuva kuvio nahista jostain joutavasta ja ajaa joku herkkähipiäisempi pois. Kusipäitä kyllä riittää. Yksittäistapauksiin viittaamatta.
Nyt tein jotain mitä en olis itsestäni uskonut, petoksen!
On ruvennut nyt vituttaan niiiiin paljon tämä toimituskielto Suomeen joten rekisteröidyin yhden toimittajan sivuille yrityksenä. Katotaan meneekö läpi, jos ei mene, laitan toiminimen pystyyn ja kokeilen uudestaan.
Nyt varmaan tulee negatiivista palautetta mutta oikeestaan aivan sama.
Meillä on jänskä uusi tilanne. Naapuriin muutti pari nuorta miestä, jotka on mölisseet ja huudattaneet musiikkia. Nyt tuli bongattua siitä viereiseltä parvekkeelta semmoinen jatsahtavan tupakan löyhkä. Kaverit kyllä hävis äkkiä kun huomasivat naapureita paikalla, mutta sama löyhkä pöllähteli vessaan ja yöllä ulkoa. Minkälainen tampio polttaa pilveä kerrostalon parvekkeella? En oikein tiedä mitä tekis. En todellakaan halua tulla höyryineni assosioiduksi tuohon touhuun. Toisaalta jos se hippapoppa taas raikaa ja pilvi haisee niin kannattanee soittaa suoraan kytät paikalle :evil:
En ehkä lähtisi pelkän pilven takia poliiseja soittamaan, mutta onhan siinä sulle eräänlainen apukeino jos se meteli yltyy tosi pahaksi. Paljon helpommin saat poliisit paikalle jos sanot että naapurissa metelöidään ja poltetaan pilveä.
Mä oon kerran Raumalla asuessani joutunut soittaan pollarit kun alakerran partsilla oli kova jatsimeininki päivästä toiseen. Kerran yrittivät ryövätä oman kerrostalonsa varastokellarin...
Tuommoisissa tilanteissa ihan hyväksyttävää, mutta jos polttelee pilveä rauhallisesti eikä häiritse naapureitaan niin en minä semmoista paheksu. Alkoholisteista on yleensä enemmän harmia.