Pave koska fa kimppaa
Lähetetty minun ONEPLUS A3003 laitteesta Tapatalkilla
Printable View
Pave koska fa kimppaa
Lähetetty minun ONEPLUS A3003 laitteesta Tapatalkilla
Nyt kyllä minusta vasara heilahti kummallisesti, ja kummallisen myöhään. Herää kysymys, missä on foorumin vaki poliisit? Yleensä on pamppu heilunut kyllä kohtuullisen hyvissä ajoin. Ihmetyttää.
Jaa pitäskö meidän lyödä taas FA-kimppa tulille? Ei kait siinä ku lyödään, ketjua pystyyn kauppa-alueelle >
tuitulla ja zkysillä ei ainakaan ollu varoituksia alla.
En minäkään, siksi kirjoitinkin ketjuun että tilausta saa miettiä ainakin viikon. Vasta reilun viikon päästä tiistaina tulee rahaa.
Käy ny kirjoittamassa sinne ketjuun hep niin olet mukana.
Kyllä mun mielestäni eilen oli vikaa yhtä lailla sysissä ja sepissä. Ei se kuitenkaan oo hyvää toimintaa tuo toisen huudattaminenkaan, etenkin kun tiesivät leikkiin ryhtyessään mihin se on yleensä johtanut. Jokainen löi bensaa liekkeihin.
Paven kimppaan pitää kyllä nyt osallistua. Nutzillaa kun kuluu päivittäin.
Ei olekaan, överikshän se meni ja pahasti. Tahallinen provo oli kuitenkin tarpeetonta.
Koulussakin on ne jotka osaa toista pissittää ja ne, jotka raivostuu, vetää överit ja saa sitten jälkkää. Sitten nää tilanteen masinaattorit naureskelee keskenään omaa oveluuttaan..
Kaljasta puheen ollen, mites ei ole Kokkolan suunnalta enää pitkään aikaan TSUPpia kuulunut. :confused:
Vesilinjalla nykyään, vai vesillä alvariinsa?
Kas, Vapetrix on vieras. Tuleekohan vielä vierailemaan.