Alkuperäinen postaaja
zkys
Kaikkihan nyt lähti aikanaan siitä kun ilmestyit irkkiin meidän kanssa samalle kanavalle ja kerroit miten sulla on mahdollisuus sulkea koko internet jos sulle vittuillaan. Sitten kun vittuiltiin uhkailit mua, useampaa mun kaveria, menit henkilökohtaisuuksiin ja lopulta menit vielä vapetalon sivuille riehumaan mikä ei millään tavalla liittynyt koko asiaan. Laitoit myös yritykselle viestiä (mitä kivasti sai mun työntekijä sitten myös lukea) ja uhkasit tulla hoitamaan mun yritykset nurin.
Ymmärrä kyllä oman perseilyni seuraukset ja olen käytökseltäni erityisen provokatiivinen, joten olen myös itse toki myötävaikuttanut siihen että olet kierroksia ottanut. Kuitenkin kaikesta huolimatta toivoisin että kenenkään henkeä tai fyysistä koskemattomuutta ei tarvitsisi uhata tuolla tapaa mitä eilen teit. Ei edes vitsillä, ei foorumilla, ei missään. Ikinä.
Hieno homma että pahoittelit, toki saattaisin ottaa tosissaan hieman enemmän jos et heti seuraavassa postissasi kertoisi jo miten oikeastaan se on vähän niinku minun vika että huutelit mitä huutelit, kun me ollaan kiusaajia. Kaikesta huolimatta minulla ei ole mitään sinua vastaan, näitähän sattuu. Ei muistella pahalla.
En ole aivan varma miksi näin pitäisi tehdä, lopulta kun en sanonut eilen oikeastaan yhtään mitään. Pahoittelut Rokulille kuitenkin tästä kaikesta.