Joo, suurinpiirtein 1/3 mentholia, 24mg. Usamix ei ollut ku 12mg mutta seuraavaan sekotukseen sitten vaan liraus mentholia, luulis maun tulevan kuitenki läpi, sen verran vahvaa on.
Printable View
Joo, suurinpiirtein 1/3 mentholia, 24mg. Usamix ei ollut ku 12mg mutta seuraavaan sekotukseen sitten vaan liraus mentholia, luulis maun tulevan kuitenki läpi, sen verran vahvaa on.
Ihan just palaa roppu ton fucking Postin kanssa....03.05 tilattu setti Wizardilta, eikä vieläkään täällä. Missä helvetin vaossa ne jemmailee tota postia kun ei saa tänne asti raahattua. Niin paskaa et tekis taas mieli (kolmannen kerran) mennä tohon paikalliseen konttoriin huutaa pää punaisena kun ei saatana mikään toimi. Ei tää oo mitenkään Wizardin syy vaan tän helvetin postilaitoksen joka on yhtä kusinen ku Katainen...
ET ARVAA!!! Mulla on ollu nyt perjantaista lähtien DHL:llä paketti täällä ja on laitettu jo pe aamusta pyydetyt dokumentit tullia varten että saan ennakkolaskun..Arvaa sata kertaa oonko saanu laskua ja onko sielt soiteltu? Kamat on lähteny Suomeen tasan viikko takaperin. Mä viel itse soitin sinne perjantaina kun näin seurannasta et kama on tääl ja tullissa. Oon ite ollu kilpailevassa logistiikkafirmassa duunissa 8 vuotta (lopetin 2012) ja tiedän tasan tarkkaan miten noi menee. Ihme sankopäitä perkele
Mulla DHL:n kilpailijalla paketti joka on lauantaina lähtenyt Ranskasta, tänä aamun näky että on Vantaalla. Soitin ja ilmoitin sotuni, kun en todellakaan sitä sähköpostiin laita. Nyt seuranta herjaa että tarvii tullaustiedot. Just viime viikolla osasivat kyllä lähettää laskun paketista jonka hain ite Vantaalta...
No aamulla uudestaan soittamaan että saisko sen tänne 60 km päähän, tosin taitaa olla toive ajattelua, kyllähän tohon matkaan tarvii ainakin pari päivää... Taitaa olla Vantaan reissu taas edessä, muuten on turha odottaa pakettia ennen perjantaita :mad:
Koko perkeleen päivän on närästäny, en tiä johtuuko siitä että tänään oon vetäny ainoastaan kaks mikrohampparia Lidlin barbekuusoossilla vai siitä että vapotellu liikaa :D 24mg nesteellä menty nyt viikko, jos sitä kohta uskaltais laskea.
Melko stydit mehut. Mä alottelin 18mg liemillä ite joskus..vedin melkein kaks askii röpöö kuitenkin ennen. Toi on kyllä aika henkilökohtainen juttu aina. Riippuvuus ja tarve nimittäin
Njoo siis varmaan nyt meni vaan överiks ton kans, voihan se tietty olla että nää maut pistää närästämään, tai PG/VG suhde. Kattoo jos kokeilis laimentaa vähän ja aamusta vaan nappaa tätä 24mg.
Alkanu viime aikoina v*tuttamaan ihan tosissaan että myin kaikki vapottelukamat pois eLehikselle... kyllähän se silloin muutama kuukausi sitten oli helppoa, mutta entä nyt kun ilman lämmenneet ja terassikelit vauhdissa... Voi jeesus kun tekee mieli höyryjä :D
http://www.e-savuke.com/vb/myydaan/3...-kai-kkea.html
Sinne meni vehkeet, lahjotatko eLehis takaisin? :D
Aikansa himoinnu kayfun 3.1 löytyväksi jostain, ei näy. no eilen tilasin 2.1 kaupasta, niin tänä aamuna tärähtää myyntipalstalle 3.1, tottakai eikä perse kestä enää sitä ostaa.
Vittu tätä hommaa. Nyt ne sorvit laulamaan ettei tartte puutteessa ihmisten elää :D
^Svoëmestolla on ainakin 3.1:stä hyllyssä Beta ja Gamma viimeistelyillä.. ;)
Edit. Tosin eipä se siihen budjettivajeeseen paljon auta.. :p
No ei prkl kyllä ollu sunnuntaina. Jos oli, niin älkää kertoko mulle. Saattas v-käyrä mennä katon läpi.
Juu, ei ollu; tuli tänään saldoille. :D
Haistakoot vittu kaikki siis :D
ja on muuten vittumainen homma kun rupiaa tuo hajuaisti palautumaan. Kissojen ei tarvi kuin ajatella kuselle menoa niin minä rupean kakomaan ja repimään tuuletusikkunoita auki. Eipä tuo odoori ennen haitannut, astiat tuli tyhjennettyä vasta kun elukat rupes huomauttelemaan ettei laatikossa ollut enää kuivaa jalansijaa.
Nyt se on 4-5 kertaa päivässä vähintään kun on pakko hengitystä pidättäen kusta ja paskaa käydä lapioimassa.
Siksipä ei sisäkissoja talouteen. Porukoille jäänyt meidän vanha 15v sisällä syövä/nukkuva ja ulkona paskantava/saalistava kollikissa ollut koko elinaikanaan hyvinkin huoleton hoidettava ja onnellinen varmaan itsekin myös.
Eipä tarvitse itse mennä katsomaan/haistamaan/maistamaan millaisia monsterijätöksiä se oikein piilottaakaan takapihan hiekkoihin.
Okei, valehtelin vähän. Oli sillä joku seniilivaihe päällä parin kuukauden ajan kun sisälle teki ne pelottavat halkopaskat ja niitä sit keräilivät ja ihmettelivät. Mut eipäs ole onneksi enään. Ei toki piikille viety, piristyi itsestään ja nykyään taas hyvinkin jaksava kattivanhus.
Mamman kissat olleet aina sen itse pelastamia hylkiökatteja, pentuja löytynyt ketun tappaman emon vierestä metsästä yms.
Vimpan katin pelasti koirilta Espanjassa, oli muuten hiton uskollinen ja fiksu kissa kun hetken tottumisen jälkeen kotiutui. Selviytymisvaistot kans kohdillaan kun pienestä pitäen joutunut oppimaan, antoi isoille koirillekin turpaan tarvittaessa jos tulivat pihapiiriin pullistelemaan. Vähän eri maata mitä kesynä kasvaneet kissat.
Kissafiilistely, kyynel.
Nykyään olen myös koiraihminen/koiran omistaja, kuka olisi arvannut, en ainakaan minä vielä jonkin aikaa sitten.
Prkleen nettipankki:banghead:
Avainluvut finaalissa, tapatalkin kautta ei herjaa tilaamaan uutta listaa. Ei kerkee pankkiin ja perjanaina reisun peelle. Ei sit osteta mitään:mad:
No pikapankista tukko euroja ja muille maille litkimään halapaa öölperiä viikoks:D
ilmastoinnin kompura alko kolisemaan, sen siitä saa kun ei ajoissa raaskinu käydä täyttämässä lisää freoneja :(
no eihän se uus maksa ku 400 eli hikoillaan sit kesä prkl
Hei tilaukset on hallinnassa, mut nyt rupes vituttaa toi YouTube...mitä helvettiä tuol tapahtuu kun tokaa päivää tekee jo sitä, et videoista hävii esim. puolet kokonaan? Eka näyttää aikaa vaikka 5 min koko videolle, mut se loppuukin 2.30 sek kohdalla....sit lataat uudestaan ja näet koko videon..ehkä..jos lataa kokonaan...tai lataa ollenkaan...mitä mitä mitä vittua kirjoittaa epätietoinen..ja jatkaa...prkl!
pikku piikki sinne :esmoke:
Laitan tämän tännekin jotta vitutukseni saavuttaisi/kanavoituisi mahdollisimman monille tien kanssakulkijoille. Muutenkin tämä on sopivampi topic tälle aiheelle, ehkä...
Lainaus käyttöautot/kulkineet-topicista:
"Menee ihan offtopiciksi mut vituttaa aina suunnattomasti nähdä nuoria lapsiperheitä jotka joutuvat ajamaan pienet lapset kyydissä joillain ikälopuilla pikkukinnereillä/ruostepaskoilla ja sitten isovanhemmat/yleensäkin ikäihmiset kruisailevat jollain uusilla isoilla edustusautoilla sinne lähimpään K-Markettiin kissanruoka-ostoksille.
Eikös tässä mene nyt asiat aivan väärinpäin.
Nuori perhe tarvitsisi juurikin sen vakaan ja turvallisen perheauton, kolaritilanteessa vaikka rekan kanssa nokat vastakkain siitä perheestä ei jää mitään jäljelle. Mut ei vaan ole alkuun varaa hommata mitään uudempaa ja turvallisempaa menopeliä jolla tehdä ne harkkakyyditykset ja perheen lomamatkat läpi puoli Suomea kohteena jokin tunnettu kylpylä. Ajellaan sitten sillä tädin vanhalla loppuunnautitulla possunnokka-fiatilla, onhan siinä tilaa jos oikein yritetään ja turvavarusteista vastaa jeesusteippi/alustamassa ruosteen päällä ettei katsastusmies vaan huomauttaisi auton kelvottomuudesta tieliikenteeseen.
Kun taas puolestaan nämä ikäloput käävät ovat jo ehtineet nauttia suuren osan jäljellä olevasta elämästään ja loppua kohden sitten panostetaan siihen panssarivaunuun ettei vaan kuolemanpelko yllätä ja voi lipua tyylikkäästi paikanpäälle sinne Iisan ja Auliksen puutarhajuhliin/kahvikekkereille puhumaan paskaa.
Liian monta tapausta jo lähipiirissäkin, lyhimmän matkan päässä toi naapurin likka. Ajelee jollain hitlerin-aikaisella Citroenilla joka näyttää siltä että olisi hakulla hakattu yltä päältä paskaksi. Todistin kuitenkin tilannetta kun neidin äiti/lastensa isoäiti tuli käymään sen uuden valkoisen Audin kanssa, siinä sitä sit pihassa ihmeteltiin, että kun varusteita riittää ja on varmasti turvallinen tällaiselle ikäihmisellekin.
En nyt suoranaisesti puhu minkään pappa betalar-lippispäiden puolesta, joilla haaveena heti se uusi BMW M3 tai Mitsubishi Lancer Evo samantien kun papereissa lukee 18v, mut kyllä mun mielestä lapsia täytyy auttaa aina jos siihen siunautuu mahdollisuus eikä mennä pelkästään sillä periaatteella, että kaikki saa luvan aloittaa pohjalta ja nauttia omista saavutuksistaan sitten kun oma eläkeikä lähenee. Mokomat perinnönhautojat ja yksinäisten kulkukissojen löytökodeille testamenttaajat.
Tiedän kyllä että on myös niitä joilla ei ole mahdollisuuksiakaan auttaa vaikka haluaisivatkin, ei joka suvusta löydy mitään teräsimperiumin suuromistajia ja öljysheikkejä, mutta en näitä ihmisiä lähdekään arvostelemaan."
Vaporwall... Kirjauduin yli puoli vuotta sitten, muutaman kerran epätoivoista muistutussähköpostia lähettänyt, eivät vieläkään ole saaneet aktivoitua tunnusta. -.-
Vaimoke... Joo, se vielä menetteli, että se päätti ryhtyä kasvissyöjäksi, jonkun kettutyttö julkaisun takia. Mutta nytten kun uutisissa oli tästä eläinsuojelulain kiristämisestä, niin homma lähti ihan lapasesta. Minä, koiran omistaja, kenen äiti työskentelee valtiolle eläinlääkärien ja eläinsuojelioiden kanssa päivittäin, vastaan nainen, joka on sattunut lukemaan oikeuttaeläimille-sivustoa. Tästähän soppa syntyi... Ja raivostuttavinta koko asiassa on se, että toisella osapuolella ei ole mitään muuta konkreettista asiaan antaa kuin linkkejä foorumille, jossa lähes puolet asioista alkaa "Kuulin kaverilta..." ja kovimmat usein ovat "Tällä yhdellä tilalla... joten näin tapahtuu kaikkialla" tai "Koska Amerikassa/Aasiassa, niin myö Suomessa". Ja sitten vielä tämä toinen osapuoli ottaa nokkiinsa, kun hänen mielipiteensä ja kuvitelmansa melkein aukottomasti otdistetaan vääriksi. Ja vielä sekin, että kyseinen riita käytiin, niin että toinen on Keski-SUomessa ja toinen Turussa.
Kyllä se tähän vitutukseen on pakko juoda viskiä. Suoraan pullosta.
sama juttu vaporwallin kanssa mullakin, mutta kesti jo liian kauan, eli ei kiinnosta enää.
Jos VW;n ovet ei aukea, niin tulkaa hihasta nykimään.
Saatana ei kanadalaisille kelpaa mun visa kun ei ole luottoa :mad:. Pitää ilmeisesti itse askarrella naikkoselle vastaavia tuotteita hammaslangasta (victoria's secret :rolleyes:)
Kumpikos noita toivoi?:P
Tarina kertoo, että kerran muinoin mies tilasi vaimolleen moiset ja päätyi ulkoruokintaan.
Tarinan opetus: Kysy ensin tai opettele lukemaan rivien välistä.:D
Vaimo tuppaa nalkuttamaan höyryostoksista.
Nyt on tilaisuus päästä antamaan palautetta.
Vaimo osti nettikirpputorilta kengät. Viime torstaina myyjä ilmoitti, että postittaa ne perjantaina. Ei kuulu, ei näy kenkiä, postinlappuja sun muita.
Eikä myöskään myyjä vastaa viesteihin netin tai puhelimenkaan kautta. Katsellaan ja odotellaan :antismoke:
Varovaisesti, kuin siilit aktissa, kannattaa ilmaista asiansa.
Ulkoruokinta ei ole kiva, edes kesällä.
Ei sitä ilkeä viitsi olla, hieman piikikäs vaan :p
Harmittaa omastakin puolesta, toinen toista kuukautta etsii sopivia kenkiä "just niitä tietynlaisia ja värisiä".
Kuitenkin puhuivat puhelimitse tuosta postittamisesta viime viikolla, joten toivottavasti on vaan itellasta johtuvaa.