Flavourwestin persikka. Eihän Se varsinaisesti missään vaiheessa hyvältä maistunut, mutta pihi kun on niin kyllä Se kaikki meni :D
Printable View
Flavourwestin persikka. Eihän Se varsinaisesti missään vaiheessa hyvältä maistunut, mutta pihi kun on niin kyllä Se kaikki meni :D
Poltin eilen nähdäkseni savukkeen, tai ainakin osan moisesta. Eipä se kyllä hyvää ollut eikä vissiin tarvi ihan heti uudestaan kokeilla? Ero aikaisempiin tupakoinninlopetuksiin sellanen, että toi meni aika mukisematta keuhkoon, koska pidetty vastaanottoa yllä höyryllä.
Mäki kokeilin tota viimeviikonloppuna, enkä enää koskaan uudestaan. :esmoke:
Mä kokeilin kanssa muutama päivä sitten polttaa, ekat pari henkosta olin että no joo, olisin odottanut että tää maistuis pahemmalle. Yllätys oli onneton kurkkutuntuma ja heikko "höyryn"tuotto. :laugh: Se myös tuntui kädessä ja suussa liian kevyeltä ja pehmeältä, jotenkin vääränlaiselta. Puoltaväliä lähestyessä alkoi hirveä maku vallata suun ja siihen tumppasin vaikka tarkoitus oli sitkeästi vetää koko körssi ja ottaa opikseen. Se maku iski sitten jälkeen päin, jeesus mikä eltaantunu paskan maku suussa vaikka pesin hampaatki... Ja sormetkin haisi vaikka pesin kädet. Tollasta sontaa tuli vedettyä keuhkoihin 9 vuotta ja poltettua rahaa taivaalle... :facepalm: Ja helvetti kun sitä on tullu haistua, huomaa miten vastenmieliselle tupakoivat kaverit haisee, eikä ne raukat edes tajua miten järkyttäviä hajupommeja ne on. Ei auta pastilli. Tosin luulin minäkin silloin että purkka pelastaa tilanteen, no ei auta. :laugh:
Niimpä, siihen lisäksi vielä ruuan maistumattomuus jne... :facepalm:
Olihan toi nyt sikäli ihan valaiseva kokemus, että alkaa varmaan kattelemaan röökaajia vähän eri silmällä. Hitusen sellanen hytinä, että kaikki vetäis sähköversiota, jos vaan moiseen olis tutustuttu. Edelleen kuitenkin näkee 100 tupakoitsijaa yhtä höyryttelijää kohden kadulla kirmatessa. Höyryttelyharrastuksen alussa oli vähän sellaista, että olis joka puistokemistillekin tehnyt mieli tuputtaa parempaa versiota, mutta nyt lähinnä whatever! Eipä ainakaan äkkiseltään ainuttakaan positiivista juttua palavasta mallista tule mieleen paitsi ehkä se, että ikkunat ja muut pinnat ei joudu ton ketun liejun valtaan sisällä höyrytellessä. Toisaalta eipä se sisällä röökaaminenkaan varsinaisesti kämppää ehosta.
Iloisena uutisena tietty se, että pari kuukautta sitten kolautettu varpaankynsi lähti eilen irti. Pikkiriikkisen joutui pihdeillä tosin avittamaan ja pieni pala jäi kulmaan, koska ei halunnut irrota kiltisti.
Niin sekin vielä, kyllä on vähentyny suolan käyttö. Ja hajuaisti! Hajuvedet tuoksuu ihan erilailla ja niitä kehtaa käyttääkkin hyvin mielin kun ei tarvi miettiä sitä kammottavaa hajuveden ja tupakan yhdistelmää. Luin joskus tutkimuksen että tupakoijat tykkää makeammista tuoksuista, eli siis hajuveden valitsemiseen vaikuttaa se polttaako vai ei. Ja taitaa olla jotain perää, yksi tuoksu joka kuului mun suosikeihin kun vielä poltin on nyt melkein hyi, liian makea ja tunkkainen. :x Sitten taas toinen joka on ollu "ihan kiva" ja pölyttyny hyllyssä onkin nyt aivan ihana, haistan siitä kaikki vivahteet ja <3. :love:
Noni, kaikki pakeni kun aloin ihkuileen. :laugh: Hitto kun alkoi tehdä mieli mustaa makkaraa... Saiskohan sitä enää illalla mistään. :crying: Eiköhän tähän aikaan ala olla jo mustat makkarat syöty, perkele!
Eiköhän siellä sun asuinkaupungissa ole joku maahanmuuttajien vastaanottokeskus, sieltä löytynee mustaa makkaraa :thinking:
Teinpä muuten havainnoin, että tukka on pidempi kuin koskaan ennen. Aikasemmin ei ole erityisen pitkäksi kasvanut vaikka vuosiakin ilman parturia menty. Piti ihan vertailla vanhasta valokuvasta ja taitaa pitää paikkansa. Selvästikin siis tupakointi heikentää hiustenkasvua?
No, heikentää verenkiertoa ja verihän ne hiusjuuret ravitsee. :D
Silti ne hiukset ajetaan koneella, vaikka ne hyvin kasvaisivatkin. :laugh: Oon varmaa säästänyt yhteensä ties kuinka paljon rahaa parturoimalla ite itteni koneella.
Mietippä miten paljon säästyy rahaa sähkölaskussa, kun ei ajele ollenkaan! Tulin siihen tulokseen, että vuonna -96 viimeksi käyty parturissa ja sekin oli naapurin täti, joka muutamalla markalla suti. Inttiseikkailuja varten lähti tosin tuonkin jälkeen kerran kaikki pois ja oli melko paljas olo. Tiedä mikä idea tossakin sitten on, koska vois kuvitella ison tukan pelottavan vihulaisia sotarintamalla.
Se osaa aina hämmentää kun ihmiset luulee, että pitkässä tukassa on aina kova laittaminen. Fuck it enemmän aikaa mulla meni lyhyillä hiuksilla kun ne piti geelillä laittaa piikeiksi :D Nykyään jos on hiukset puhtaana niin sitten auki ja jos taas on suihkusta jonkin aikaa niin sitten kiinni ja sillä selvä :)
Alkaa heikottaa ku kattoo ton tyypin kiipeilyjä
Missä on jo tutuksi tullut perjantai-illan vääntö? :worship:
Poltin kans punaisen mallun tossa viikko sitten suunnattoman vtutuksen vallassa.
Hyvin se paloi, ei siinä mitään. Mut vieläkin haisee villakangastakki ja nahkaiset hanskat siltä savulta. Hyvin tarttus.
En ole itse huomannut kämpän pinnoissa tai ikkunalaseissa mitään tahmaisuuksia. Tietokoneen näyttö on myös pysynyt puhtaana.
Näkisitpä vaikkapa appiukon läppärin näytön jonka edessä se polttaa piipputupakkaa pari tuntia päivässä. Polttaa sisällä tosin jatkuvalla syötöllä, mut läppärin ääressä vain tovin.
Käsin kun näyttöä koskee niin tuntuu sellaista pientä kovaa tahmanäppyä koko ruutu täynnä ja valoa vasten katsoessa näyttää siltä että olis useammatkin sokerikahvit lentänyt näytölle. Sellaista ruskeaa valumaa täynnä.
Siellä käyt vierailemassa tunnin parin verran ja koko sakki haisee kotiin tullessa siltä kuin takana olisi pidempikin baariviikonloppu.
Hyhhyy
Perjantai, ystävänpäivän ilta ja mulla on tylsää :crying:
Joulukuussa tilattu Tempur pätkähti tänään himaan. :yeah:
Aika kiva tässä on ainakin köllötellä, saa nähdä miten nukkuminen onnistuu. :D
En oo kans huomannu kämpän ikkunoissa mitään vaik tämmösessä 18 neliön itsemurhayksiössä asustelenkin, mut tossa tietokoneen vieressä kun tulee päivät pitkät höyryttyä niin tuntuu et siihen koneen ilmanottoaukon ritilään (nörtit korjatkoon tän termin) kerääntyy enemmän jotain "pölyä" tai vastaavaa. En tiedä :D
Olihan teillä turvallinen versio?
Flappy Bird -pelistä liikkeellä puhelinlaskua kasvattavia feikkiversioita
Pitää olla melkoinen idiootti jos ei lue sovelluksen vaatimia oikeuksia ennen asennusta, ja jos tämän tekee niin sietääkin saada tonnien puhelinlaskut. X-(
Sain sittenkin mustaa makkaraa! Ja en siis maahanmuuttokeskuksesta vaan kaupasta... :laugh: Ja puolukkahilloo <3 Nyt oksettaa lievästi. Tota ei paranis kauheesti kerralla syödä. :D
Mä en ainakaan osallistu, korventaa muutenkin jo vihan liekit sydänalaa siihen malliin että siinä heiluis äkkiä bannivasara. ;)
Tupakan haju pinttyy kyllä uskomattoman pahasti, mun nahkaiset ajohanskat jotka kädessä tullu raapattua autoa ja samalla vedettyä tupakkaa haisee vieläkin ihan järkyttäville. Siis se haju tarttuu jopa nahkaan niin pahasti. Pitää varmaan yrittää pestä ne satulasaippualla... :D Mun eniten käyttämä toppatakki piti pestä kun siitä se tunkka ei lähtenyt yli kuukauden naulakkolomallakaan. Villakangastakit kyllä tuulettui onneks niin että ne ei haise ollenkaan eikä tullu pesulakeikkaa, mutta sitähän sanotaankin että villa puhdistaa itse itsensä. Ja sisällä höyrytellessä oon huomannut että kun höyryän eniten koneella, niin läppäriin ja pöydälle kehittyy muutamassa päivässä jonkilainen kalvo jota ei näe mutta tuntee. En tiedä muutenkaan mitä kone tykkää kun höngin aina höyryt sitä päin, varsinkin kun höyryän lähinnä 98% vg nesteitä jotka on kai pahimpia kalvonmuodostajia, mut tuleehan niistä sitä höyryäkin ihan tajuttomasti. Eli siis vaikka putsaan päältä päin koneen niin sitä ei tiedä kulkeutuuko sitä näppäimistön ja ilmareikien kautta tonne sisälle, mitä se tekee ja HAITTAAXE. :D
Tiedä sitten liittyykö höyryttelyn määrään vai mihin, mutta kyllä mulla aika pitkälti kaikki pinnat on jonkun liman peitossa täällä. Oliskohan tämä salonki vähän alta kakskyt neliötä ja päivittäin menee vähintään se viis milliä kotona. Ikkunoissa nyt lähinnä huomaa ja lampun vaihtokin oli melkosen liukasta touhua. Imurillakaan ei tunnu enää yhtä helposti irtoavan pölyt, liimaantuu kiinni tjsp.
Paras tv-sarja kaikille viikinkihenkisille ja paras alkutunnari myös:
http://www.youtube.com/watch?v=vFFxiPegAE0
Kyllä ikkunoista huomaa, että höyryttelee. Tulee sellainen rasvainen kalvo ikkunaan. Autossa pahin jos höyryttelee ikkuna kiinni. Tuntuu jotenkin, että tarttuu siihen vileämpään ikkunaan helpommin. Paskamainen autossa jos jäätää lasia sisältä päin ja sitten kun sulaa. Pimeellä ei sitten meinaa nähdä ollenkaan kun vastaan tulee autoja.
Eikai meikäläisestä oo tulossa hamsteri? Tänään tuijottelin hyllyä olkkarissa ja tuumasin itekseni että "Ei melkee ollenkaan pirkkaa jäljellä." Emäntä palautti mut maanpinnalle hyvin äkkiä tuumaamalla notta "Tajuatko yhtään kuinka ylpeeltä sä äsken kuulostit?" :D
Alkaa oleen hämmennys sillä tasolla itsellä että menen ja ostan kohta koko perkeleen laitoksen ihan vain kunnollisen testin vuoksi, mutta sitä ennen kertokaa nyt mulle miksi helkkarissa jokainen suosittelee tuota rsst:tä aloittelijoille ensi kosketukseksi mesh laitteisiin muuta kuin hinnan ja eristetyn tankin takia?