Oho tuli espanjasta ostettua mehuja taas [emoji15]
Jos tällä kertaa natsais joku muu extra kuin looni
Paita tai lippis olis kiva [emoji106]
Printable View
Oho tuli espanjasta ostettua mehuja taas [emoji15]
Jos tällä kertaa natsais joku muu extra kuin looni
Paita tai lippis olis kiva [emoji106]
Ben on tönkkö eikä toi Bale sytytä kas kummaa[emoji51]
Mä haluisin jonkun vape paidan[emoji4]
Minullakin on päivittäisessä käytössä Kayfun lite plussa, samoin vaimolla. Luotettavampaa höyrytintä saa hakea. Ja jos kurlaa tai tulee dryhittejä heti alkuun, niin syypää löytyy vessan peilista kun viitsii sinne vilkaista ;-) Samoin modien kanssa luottopeleinä Innokinin VTR ja iTaste VV3. Tosin kaiffarin kanssa kumpikin hieman naurettavan näköinen joten iStick 20w ja 30W löytyy talosta.
Nesteiden maistelussa ykköslaitteeksi on valikoitunut IGO-W4 ja Magma. Joitakin uutuuksia tullut hankittua kuten Subtank Mini + Nano ja Innokinin iSub. Subtankissakin se RBA pää omassa käytössä vaimo vetelee valmisatoilla (1,2ohm), jos vetelee. Toki jos olen subin kanssa liikkeellä niin taskusta löytyy aina käyttämätön 0,5ohm atopää.... Herkutteluun sitten RSST
Kayfuneihin tulee aina rakennettua samanlainen setup, 0,32 kanthal 7kieppiä 2,5mm mikrokoilina pumpulilla tai reiskalla. Aika mielikuvituksetonta, mutta ah niin toimivaa. Subin RBA:lla tähtään aina 0,5ohmiin (0.4 4kierrosta).
Eikä tässä juurikaan tarvitse muuta enää ostaa kuin nesteitä, tosin kuten varmaan arvaatte ei siinä ihan pysytä. Joskus vaan tekee mieli kokeilla jotakin uutta, siksi tuo iSubikin tuossa odottelee manapotinin kypsymistä
magmaa mietin aluksi, mutta jostain syystä valitsin derringerin. Normikäytössä on herkules ja siinä pidän nimenomaan ilmavuudesta. Ajelen sitä 40watilla tällä hetkellä. Kayfun v4 kiinnnostais, mut oon saanu kuvan että se ei ole niin ilmava ku toi herakles. Sillä oonkin iskenyt silmäni tohon lemoon.
Miks mä viellä täällä pyörin vaikka tunti sit meinasin jo alkaa nukkua
Mua ei väsytä yhtään,sama vaikka keittelis kupin kahvia ny [emoji3]
Jaahas, taas yx viimevuotinen [emoji33] wallander katottu...
Aamul hampilääkäriin ja mitsu oiontaan, siis pyöränkulmat...
Tonnin nakit niin pitää tarkistaa...
Wallanderit on kyllä hemmetin hyviä[emoji106]
Soon päällikkö-ukko. Koko setti viime syksystä katselussa... Sen jälkeen beckit :)
Kyllä se on niin, että ruattalaiset ja enkut tekee parasta rikosdraamaa mitä maan päällä kantaa[emoji173]
Iskä kutosella [emoji33]
Ilmestyskirja-nyt ;)
No niinpäs onkin[emoji38] piti oikein tarkistaa!
Mitään paikkoja uusita! Huomenna hammaslääkäri ja revitään suoraan koko hammas pois! 09.30 on aika varattuna :laugh: Nukkumaankin pitäs mennä kun huomenna alkaa työt klo 06.00, mut ostohousut on niin tiukasti jalassa ettei voi lähteä kesken kauppojen huilimaan.
E: Voi olla että huomenna tulee lyhyt päivä töissä ton hampaan poiston takia. Kiva olla myymässä tavaraa kun kukaan ei ymmärrä puheesta mitään. Luulevat vielä että olen saanut juhannuksena turpaani :laugh:
Mullakin otettiin hammas pois, kun oli 20 vuotta hoidettu sitä eikä enää auttanut.Suu oli ihan tunnoton..ajattelin, että syönpäs omenan se oli VIRHE! Napostelin alahuulta samalla tuntematta mitään.Oli sininen ja turvonnut aika monta pvää ja hiton kipiä.Noissa puudutuksissa on myös se kiva kun kuola valuu[emoji38]
Edellisistä hammaslääkärikäynneistä sen verran viisastuneena ajattelin syödä mahan täyteen ENNEN kuin menen tonne! Aika hankalaa syödä ton jälkeen.. Viimeinen viisaudenhammas joka vedetään pois. Tosin tämä on ihan ehjä, joten vähä ihmettelen miksi se pitää poistaa.. Hammaslääkärin muksu tarvii varmaan uudet kengät tai jotain.
Mullakin vedettiin kaikki viisauden hampaat pois, ne oli ollu monta vuotta eikä mitn haittaa eli miksi ne pitää ottaa pois? olis kyllä kiva tietää.
Ne ei oo ihannoikeita hampaita ja reikiintyy ja vikaantuu aika helposti. Siksi ne yleensä vedetään veke varmuuden vuoksi.
Höh! jostain syystä evoluutio on päättänyt sellaiset meille kasvattaa joten oliskohan ne jäänne jostain luola ajoilta hmm...
Mulla on vielä 1 viisaudenhammas jäljellä, turha ottaa pois kun ovat täysin ehjiä. Intissä leikkasivat yhden ja 2 otettiin myöhemmin kerralla pois.
Mitäs tos kuolan valumises on? Normaalia muutenkin ;)
Viimeisin viisaus joka vedettiin pois mureni kuukauden sisään joka päivä niin niin kovaa että ymmärrän kyllä miksi se piti vetää pois. Mut toi viimeinen on ihan ehjä ja tuntuu jopa siltä että se on ihan vasta paikattukin.
By the way ostohousut ei ehtiny kaappiin asti kun piti ostaa ne pullot ja nyt sovittiin noista lemo 2 kaupoista... Nyt en ihan oikeasti osta tänään enää yhtään mitään!!! X-(
Ei kai noita viisaudenhampaita nyt vain "varmuuden vuoksi" poisteta? Oon käsittänyt, että sitten vasta jos alkaavat vaivaamaan jotenkin. Näin ainakin mun kohdalla aikanaan tehty.
Vaivaamaan tai reikiä sitten nypitään pois
Jotkut hamppilääkärit vaan haluavat rahastaa "ennalta ehkäistä" ja nyppiä pois
Soita aamulla ja sano että sulla on korkea kuume. Sillon ei tuommoisia operaatioita tehdä enkä usko että joudut peruutusmaksua maksamaan.