Tuuppa mun housuihin päiväks (ei silleen) kattoon mitä on myydä suht laajaa tuotesortimenttia...
Printable View
Tankillinen vedetty uutta juissia, vaatii pitkän kypsytyksen mut jo nyt tuntuu sopivan omille makuhermoille :)
Mystinen paahtovanilja jännällä tvistillä [emoji106]
Jassolta apu paketti saapu tänään pelastamaan jussin, paketin aukastua kirkas pullo hulkin litkua ilmaantu pöydälle :) tuoksu taivaallista...
Testialustana SXM ja clt 0.5 duali. Litkut sissään ja ääntä kohti. Vahva absinth anis sekotus iskee kurkkuun, selkeesti nuoruus vuodet mausteviinan kans palaavat mieleen sekä jasson w# sarja. Jotain hyvää ja jotain huonoo.
Absinth itessää tuo omat traumat napsuista kisassa et muuten tohi ja anis pienenä lisärinä vähän tappaa omaa makunautintoa vrt w#x. Hyvää tää pluidi on ei siinä mitään, jotain se kuitenkin kaipaa tasapainottamaan tuota öklöä makua mikä tulee sisään vedettäessä. Liekkö tiivaria imeskellyt suoraan vai mitä mut tämmöseltään ei oikein niin hirveesti säväyttäny kuten muut jasson litkut. Ehket olen nirso makujen suhteen tai en ole oppimu hyvän päälle mutta tästä hyvä jatkaa.
Nämä nesteet kun saisi risteytettyy keskenään eli jostain makeus ja pluidin kitkeryys niin alkais olemaan adv äärellä. Tällä hetkellä tuommosenaan pluidi ei henk koht iske kuten on hypetetty tai en vain tykkää voimakkaan anis/absinth mausta. Kiitos jasso testi erästä, imeskellää kitusiin ja korjataan "revikka" jos mieli muuttuu
Soon mä joka tota ydinjätettä oon hehkuttanu :)
Se on vaikee neste ja mahdoton kopioida, oon yrittäny tosissaan mut ei onnistu :(
Huh minä jo pelästyin
Jasso tuoha oli valmista nestettä eikö mitä tyrkkäsit?
Taas blandailtu muutama pullo [emoji173]
Liite 22753
Wanha ei muista, mutta olikos jostain noista teidän myrkyistä absintiksi?
Jahka noita taas joskus jostain saa, that is.
Mistähä tota pluidia sais EUn sisällä? Ois kiva testaa ja itellä base pohjia on himassa jääny ni sais blandattuaki vähintään sen 50/50
http://www.vaporium.eu/60-mad-murdock
Tuolta oon itse ottanu...
Toi 10mg on täyttä tavaraa eli ei oo valmiiks blandattua :)
Sillä pääsee jopa tonne 3mg:n tietämille maun pahemmin kärsimättä. Viimeks otin 20mg & 0mg joista blandaamalla pääsee sopiviin niksoihin. Vitun halpa liemi blandattuna...
Nyt on pakko tietämättömänä kysyy et mikä tää pluidi on, josta aina välillä puhutaan ???
Edit: Tää sit selviskin jo :)