Palaute annettu:
+Elektrosavusta vastattiin näin viikonloppunakin lähes heti.
+Tukkurilla käynyt virhe, ja firma pistää uudet atot postiin maanantaina. :thumbup:
Printable View
Palaute annettu:
+Elektrosavusta vastattiin näin viikonloppunakin lähes heti.
+Tukkurilla käynyt virhe, ja firma pistää uudet atot postiin maanantaina. :thumbup:
Kävi semmonen pikku äksidentti että tuli laitettuu akku Vamoon latauksen jälkeen ja näyttö vilkku n. 4 kertaa ja erikoinen palaneen döfis tuli pihalle. Mutta laite toimii vielä. Uskaltaako sitä käyttää?
Joo, protankki tais olla.
Iltaa kaikille
Ostin tänään linkissä olevan starter kitin aika huimaan hintaa kun olisin saannut ecigwizardilta about puolet halvemmalla, no tehty mikä tehty. Nyt kävi mielessä että pystyykö tätä kyseistä laitetta "modaamaan"?
Voiko tässä käyttää eri valmistajien esim vara-osia jne? Kauppa löytyy espoontorilta, taitaa olla joku virolainen kauppa?
SKYsmoke EGO C MINI KIT - CE4 - kampanijat
ihan normi egolta tuo akku näyttäisi, eli suurin piirtein kaikki atot, kartot ja clearot sopii siihen kiinni. Katsot vain tuotetiedoista aina että ne ovat 510- tai ego-kierteillä ennen kuin tilaat. Tuo CE4 on aika heikko clearomisaattori (yleensä) joten sen kaveriksi kannattaa saman tien alkaa miettiä jotain parempaa, esim. Kangerin Evodia.
Kenelläkään kokemuksia puffissa myytävästä Teslan VW -modista?
Tälläinen aloittelijan kysymys, että... Ajattelin itse tehdä tankin bogelle, jotta se sopisi sävy sävyyn modin kanssa. Mahtaakohan kupariputkesta irrota jotain makua nesteeseen???
Tuosta ei kai ole täyttä varmuutta. Epäilty on, että kupari saattaa aiheuttaa ongelmia, mutta varsinaisia tutkimuksia ei aiheesta ole tehty.
ok. ehkäpä annan sitten varmuuden vuoksi sen asian olla.
Hei, hakemalla en vastausta löytänyt joten alottelijana lykkään kysymykseni tänne.
Eli, vv-akku ja vivi nova 2,4ohm atopäällä käytössä. 3,7v toimii kuin unelma, tein hieman laskutoimituksia ja laskiskelin että kestäis tuolla atopäällä nostaa voltit jonnekkin 4,2-4,4 tietämille. Eipä vain kestä, heti kun nostan voltteja 4,0 niin tulee palaneen maku. Nesteenä toimii tällähetkellä diy vesimeloni. 3ohm kartossa alkaa maku tulemaan esille parheiten vasta 4,5v jälkeen. Millasillä jännitteillä oletta pyörittäneet tuota ohmimäärää, vai pitäiskö suosiolla nakata 2,8ohm atopää paikalleen ja koittaa sillä? Eka vv-akku jonka omistan, siksi vähän pihalla.
Pitäs kestää helposti 4,4 volttia, jopa enemmänkin. Tämä on tosin riippuu paljon siitä atopäästä. Eli jos ei wickkaa kunnolla niin varmasti maistuu palaneelle. En ole koskaan omistanut novaa niin en tiedä minkälainen sen atopää tarkalleen on. Mikäli siinä on makuwickkejä niin kuin Protankin atopäässä kannattaa kokeilla ottaa ne pois.
Toi miten neste alkaa kärvähtää riippuu tietty muustakin kuin pelkästään vastuksesta ja jännitteestä. Ainakin oon ymmärtänyt että nesteellä itsellään on selkeästi merkitystä, ja sit tietty ihan yksinkertaisesti myös sun tavalla höyrytellä: Jos tykkäät vetää pitkiä, voimakkaita henkosia niin helposti kärähtää, ja toisaalta jos vedät nopeita, keveitä henkosia niin ei kärähdä niin herkästi.
Sitten jotain siinä atomisaattorin rakenteessakin on mikä siihen vaikuttaa. Mulla esim. iClear ja RDA kestää noita yli neljän voltin jännitteitä ihan kohtalaisesti (Lavatube mittaa iClearille 2,1ohm ja RDA:lle 1,5ohm), mutta taas CE8 (1,9ohm) laittaa palaneen makua melkein saman tien. CE8:n kanssa oon nyt käyttänyt ihan leppoisasti vaan 3,3V:a. Akku kestää pitkään, neste ei kärvähdä vaikka itse just tykkään piiiiitkistä, rauhallisista höyryistä, jne.
Noniin oon ajatellu ensimmäisen modin hankkimisen! Tällähetkellä vaihtoehtoina olis lavatuben 2.1 ja vamo v5 kumpi olis parempi vaihtoehto?
Saa ehdottaa muitakin modeja kriteerejä on sen verran että hinta max 70e ja pitää olla vv/vw.
Noi vaikuttaa kovasti 1-2 vuoden takaisilta tuotteilta uudelleen brändättyinä. En ole kokeillut, enkä aiokaan, mutta kovasti veikkaan että suorituskyky on yhtälailla kovin vanhentunutta. Ja hinnat ei myöskään ole nykypäivää.
Puff.fi, Esmoke.fi, Finnvape.com, ja jos et ulkomaankieltä pelkää niin eGo2.pl. Esim Evod, Protank 3, Aspire, Vapeonly BDC, ja akuksi joku säädettävä eGo-kokoinen olis lähempänä nykypäivää sekä hintansa että suorituskykynsä puolesta.
Kupari värjää nesteen ja tekee samalla maulle paljon pahaa. Ei siis toimi ilman pinnoitetta.
Tähän huomiona, myös siis Jerppu89:lle: Pesaisin CE8:n, käryttelin sitä varovasti tyhjänä, ja laitoin sinne Hangsenin Mentholin tilalle Faded Vapesin Godfatheria. Nyt kestää 4,8V:täkin ilman, että tulee palaneen makua. Eli joko puhdistus tai neste vaikuttaa näinkin vahvasti siihen paljonko watteja voi puskea koneeseen. (4,8V 2,1ohm on himpan vajaa 11W)
joo, olen muistanut kallistella, tulee jo ihan luonnostaan, koska alottelin höyryttelyn kuiten ce4:lla. atopäitä kokeillu sen verran että se mukana tullut 1,8ohm ei wikannut ollenkaan, langat ei kastunut jostain syystä, pysyivät tankissa valkosina, kun täysin kastuneet langat menee "läpinäkyviks"... pitänee koittaa tuolla 2,8ohm atopäällä kun on saanut tuskailtua tuon 1,2ml tuosta novasta tyhjäksi. :) pitänee myös koittaa tuota että nappaa yhen wikkilangan pojes tuosta, jos hörppiipi sitten paremmin nestettä atopäälle... :))
Totanoin, mitäs mä teen väärin? Ostin muijalle tollasen puffin kopioegon, jossa tuli joku kopio protank mukana, ja usb laturi. Ainoa vain, että kun ton akun ruuvaa laturiin ei laturin valot sano yhtään mitään. Tulitusnappia jos painaa niin valo palaa punaisena (laturissa) mutta muuten valo on mykkä...
Mites tota laivoilla suhtaudutaan vapotteluun? Esim. Silja Line jne.