Mulle riittää yksi ostan toisen jos on hyvä [emoji106]
Printable View
Mulle riittää yksi ostan toisen jos on hyvä [emoji106]
Ei ilman kumia sit kaksistaan pöydälle yöks.:thinking:
Mikäs siitä sitten tuli Sigge + Smok = ..... Kamry ? :)
mahtaakos tulla jo susi ,siinä kohdassa.
Voihan ne vähentää investointeja nyt. Viimesen 15v. aikana ovat tappaneet suomesta melkein kaikki muut huoltoasemat, ja koko ajatusmallin että huoltoasemalta saisi huoltoa mihinkään muuhun kuin kahvinjanoon ja hampparia kiljuville lapsille. Eikä saa edes bensaa kuin jäätymällä viimassa automaatilla, vaikka sisällä on 20 metriä pitkä tiski jossa 3 kassatyttöä päivystää. ABC.
Automaatit ei olisi läheskään niin yleisiä, mutta kun ne ehkäisevät polttoainevarkauksia 100 %.
Hintayllätys jatkuu: Lidl alentaa myös, Lähikauppa empii vielä
Kappasta kappas, Lidl tempautu myös mukaan. Eli halvasta kaupasta saa kohta vielä halvemmalla :D
Mulle on tulossa Kyprokselta 2 pakettia vaikka tilasin vaan muutaman putelin niksaa. Mitä ne ny arpoo... ?
Tuplaniksat..:lol:
Raiskasin Patrikin, käytin kumia, bubble sellaista :evil:
Jos se on mun? Ainakin sähköpostiin tuli jonkun muun tilausvahvistus. Ehdin tuhota viestin,mutta siinä oli tilaajan sähköpostiosoitteessa tilaajan nimi ja 580 ja g- mail osoite. Kuka lienee ja miten ihmeessä ylipäätään se tuli mun inet osoitteeseen?
Saapumisilmoitusta postista odotan tällä viikolla jos on tullakseen.
Huomenta Höyryhörhöt.:)
taas sama vaihtanu iltavuoroon?
Ei Sairaalan petissä o ku 1 kpl 24 h vuoroja..:crying:
Aamulla piti käydä koiran kanssa pikainen lenkki. Likka oli sitä mieltä ettei lyhyt käpöttely kelpaa, vaan kopin oven raosta päätti käydä omalla noin parin tunnin lenkillä. No eipähän tarvinnut evästä tuputtaa kun tyttö ilmestyi takaisin :laugh: