On tos veskissä. siellä aika hyvä imuri. Ja Laturit ja muut kunnossa.:thumbup:
Printable View
On tos veskissä. siellä aika hyvä imuri. Ja Laturit ja muut kunnossa.:thumbup:
Eipä oo tullu K-supermarketista muuta ostettuu kuin kampanjatuotteita. Hinnat on karannu mut silti siellä kuhisee varsinkin lapsiperheitä. Samaa mieltä tuosta +20% hinnoista. Melkein vieressä on Lidl josta haen ruoat.
Hups se onkin Citymarket. Supermarketissa vielä kalliimpaa.
Tiedättekö miltä tuntuu kun jännityksessä oleva 8mm harjateräs tulee kasseille? Minä tiedän ja voin kertoa, että ei tunnu mukavalta...
Omnom Rion rullakebu tuplalihalla kyllä nyt tulee täyteen.
Pistää miettimään, että kuinka isoja kauppojen katteet oikeasti onkaan, jos nyt yht'äkkiä voi tiputtaa kymmeniä prosentteja hinnasta ilman että ns tuntuu missään.
Liiteristä on päivittäiset ruokaostokset hoidettu jo vuosia, sittarissa/prismassa käydään hakemassa lähinnä tarjouslihoja/dödöjä/wc-paperia yms tarjoustavaraa, smarketista pienet puutteet jos ei jaksa liiteriin vaivautua. Oli miten oli, kallistahan tää suomessa eläminen on.
Kyl niillä katteita vielä jää. Nyt koittavat pistää kampoihin, ku lidl lisää löylyä.
Koska se menee siihen että suomalaiset ostaa netistä ulkomailta ruuatkin ?
Pian saa halvemmalla lihat ja muut paremmin säilyvät.
S-ryhmän toiminta on kyllä karannut aika kauksi alkuperäisestä ideasta. Eikö osuuskunnan tarkoitus ole ollut alunperin tuottaa hyötyä osuuskuntalaisille? Ei vissiin ole ollut tarkoitus kerätä päivittäistavarakaupalla rahoja investointeihin ulkomailla. Syytäkin tiputtaa hieman hintoja ja vähentää investointeja.
No on varoilla pistetty Pankki. Mil saadaan lisää paalua yms yms,:laugh:
Mul halvat vakuutukset.;)
Jamo hukassa:crying:
Vanhoja väärennyksiä.
Jyrki Kataisen Rikoksen Esitutkintapöytäkirjat Nyt Julki Täällä!! | Mitä Vittua??!!
Tarvis mennä pian pökälleen
Mä oon ollu monta päivää.:crying:
Tarvisko ottaa molemmat boxit testii Xpro M65 & Siggen mini ?
Kaikki 2 ni ei kaduta :)