Joka paikasta tuntuu olevan noin 0.4 kathal loppu. kuvittelisin että ton vahvuisella vois lähteä hakemaan derringerin setuppia. katottu kaikki liikkeet (suomesta) jotka nopeasti tulee mieleen. onko ideoita mistä vois löytyä?
Printable View
Joka paikasta tuntuu olevan noin 0.4 kathal loppu. kuvittelisin että ton vahvuisella vois lähteä hakemaan derringerin setuppia. katottu kaikki liikkeet (suomesta) jotka nopeasti tulee mieleen. onko ideoita mistä vois löytyä?
Jasperisetä tarvisko mun lomalla tulla poikkee kokkelibyyssä ?
jassolle lupasin..nytten pysty ku oon muualla lomalla..ei kai tarvi olla samassa asennossa[emoji38] näkyyhän se notkeus muutenki[emoji51]
Voi vit...[emoji38] mä alan nyt kattoo telkkua[emoji4]
Tsiisus mä kuolen täällä nauruun, mutta ainakin onnellisena[emoji38] [emoji106]
Raivaussaha posahti tulille tänään _S_
Jaahas tänään tuli 8v täyteen saman naikkosen kanssa. Tämän kunniaksi sain viedä vaimon syömään mutta enemmän silti nautin siitä kun istuin terassilla ja akkeli leikkasi meidän 10m2 nurtsin, toisen kerran ikinä :thumbsup:
Ihanaa on myös se että kesä näköjään alkaa. Ei en huomaa sitä siitä että ulkona paistaa arska ja 19+ on lämmintä. Vaan siitä että puhelin alkaa piristä ja tämä sairaslomavahti pääsee tekemään töitä. Mitä parempi kesä niin sitä enemmän töitä, huomenna siis taas merimiesasu päälle ja töihin. Aika hyvä päivä tänään :yeah::wheee:
Nyt on nätti pusikko [emoji16] Varsikin näyttää pitemmäl... eiku terassi isommalta [emoji201]
Tuli kattopelleistä mieleen eräs nimeltämainitsematon ukkeli psaaresta, jaakko katto. Poijaat soitteli välillä sille ja kysy onko jaakko katolla? Oli kuulemma niin vastasivat et tuu heti alas :)
En minä mut pojat [emoji5]
Rasisti, eihän voi tuomita kun se kuuluu heidän kulttuuriin...
Liite 22747
Nyt olis taas vapemailit tilattu. kahdesta paikasta joutui ottamaan. Ekasta paikasta ktdd:n tuotoksia sekä muutama muu mitä olen pitkään odotellut. ja toisesta kanthalia ja se pitkään himoittu derringer (tosin kloonina). Piti vielä illan ratoksi vähän kokkailla lisää nestetäydennyksiä.
Minäkin odottelen pohjia, että pääsee kokkailee lisää..perjantaina pitäis tulla viimeistään[emoji4] muutama maku yhdistelmä mielessä mitä vois kokeilla.
Tänään pitäs löytää vielä jostain (ebay?) jotain hyviä sekoituspulloja ja sitten menee ostohousut narikkaan. Seuraavasta tilistä tilaan ehkäpä jotain perusmakuja joista yritän sekoitella jotain maistuvaa. Todennäköisesti siinä onnistumatta...
Ei se auta muu kuin kokeilla, niin mäkin teen..lopputulos voi olla mitä vaan [emoji38] kannattaa olla maltillinen.Mulla on sitruunaa ja luulen, että sitä riittää ripaus kokkailuun,varmasti aika vahva maku joka syö helposti muita makuja.
Pullot tilattu. jostain olis saanut varmaan hemmetin paljon halvemmalla, mut n. 0.40e/kpl kelvannee hinnaksi noille kymmenelle pullolle. Löytäis vaan jostain jonku hyvän pullomallin, niin kehtais tilailla enemmän.
Joo kokeilun kautta voittoon.. Ostin ton dripperin osittain kokeilua varten. Saa helpommin vaihdeltua eri nesteitä. Sitruuna on kyllä hyvä. Joku fisherman's friendin tyylinenkin menisi. Onhan noita valmiina, mutta kun pitää päästä ite sähläämään kaikkeen, niin.. :laugh:
Mä en noista hinnoista välitä, olen nyt jo säästänyt paljon rahaa verrattuna polttamiseen.Itsekin tilasin pulloja lisää ja nehän kestää vaikka kuinka kauan.Satsata kannattaa, kyllä ne lopulta maksaa itsensä takaisin.[emoji106]
Ite en ole säästänyt vielä yhtään rahaa verrattuna nuuskan käyttöön kun justiin vasta aloitin höyryttelyn ja rupesin miettimään nuuskan lopettamista (nuuskaa käytän töissä kun sitä vielä on ja höyryttelen kotona), mutta kun nuuskat loppuvat ja höyryttelyvälineet on hankittu, niin uskon että sitä säästöä rupee tulemaan. Plus onhan noita höyryttelynesteitä paljon helpompi ja halvempi hankkia kuin nuuskaa.
Alussahan tämä onkin rahan menoa ja jos ei halua hifistellä niin varmasti budjetti pysyy kuosissa.Itse käytin ekat 2kk valmisnesteitä ja maksoi n.50-60€ kk mutta nyt kun tekee itse niin olisko 20€ kk realistinen pumpulit, kanthalit ym mukaan luettuna.
istick 50w ja herkules maksoi vähä reilun 100e. noillla pärjään tosi hyvin. just laskin et nää nykyiset nesteet maksaa mulle 0,95e/10ml ja tolla (10ml) pärjään varmaankin vuorokauden tällä hetkellä. kun nuuskaan menis n. 5e/vrk
Niin sitähän tämä on. Välineurheilua :laugh:
Joo se on jännä juttu, pärjään hyvin näillä vermeillä mitä on, mutta myönnän jotta tulee kateltua milloin mitäkin.Olis niin kiva saada kaikkea[emoji38]
Juuh jee uudet clearot. Varmaan 200€ kiinni noissa kaikissa atopäineen ja lähinnä turhiksi jääneet. Kannatti. Muutenkin mulle on mysteeri miksi joku siirtyisi täyspäiväisesti rba-vehkeistä clearoihin, koska "helpompaa". Atopäiden ruuvailuun ja kostutteluun menee jo vähintään puolet siitä ajasta mitä kuivapolttoon ja uuteen pumpuliin. Jos vielä joutuu jotain reikiä tökkimään wickauksen aikaansaamiseksi niin ollaankin samoissa ja tässä vielä miinuksena se atopään hinta. Toisaalta enpä minä muutenkaan läheskään kaikkea täällä tapahtuvaa ymmärrä.
Rba on kyllä luotettavampi siis mun mielestä...atopäistä ei koskaan tiedä millanen paskasetti osuu kohdalle, mutta ihan maku asia.Toiset tykkää helppoudesta, itse olen vasta harjoitellut 2 krt pumpuleitten ym kanssa eikä se nyt niin vaikeaa ollutkaan, kai se on asenne kysymys.Tai mistäs mä tiedän[emoji52]
Kaikki muut clearot turhia paitsi Freemax Starre. :laugh:
Kattelen toisella silmällä The dark knight rises..stana tää on hyvä[emoji3] vaikken oo kauhee batman fani!
Pöksyt märkänä siitä batmanin murinasta ;). Saas nähä kun Ben Affleck siirtyy batmaniksi, et kuinka metsään mennään :D