Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
http://i0.kym-cdn.com/entries/icons/...icture_2_c.jpg
Tuo Trap-Tank on ihan satavarmasti kirottu, Kir varmaan veti herneet kun kinuin vielä tipin siihe mukaan ::)
Kolme tuntia ja puoli tankillista pysy nesteet sisällä, oli hetken lepäämässä ja kusi loput tankista Papsin niskaan!
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Rokuli
Viddu et vit....tiistaina revittiin hammas suusta ja vidun suu edelleen ihan perseen kipeä, tikkejä lyötiin vino pino suuhun ja ihan helvetin mahtava maku suussa koko ajan. Huomenna talo täyteen väkeä kun vaimon pyöreet synttärit. Koita sitten olla jonaki. Leukaluusta lähti mojova pala samalla ku hammas läksi roskikseen. Höyryt sille :antismoke:
Mulla revittiin keväällä kolme samalla kertaa, oli naama vähän turvoksissa pari viikkoa. :) Onneks olin toimenpiteen ajan nukutettuna...
Meikäläistä risoo tonnilla viimeaikainen youtube-videosta alkunsa saanut muslimien riehuminen. Jotenkin vaan ei voi käsittää, että ihmisten pitäisi kunnioittaa ideologiaa, joka loukkaantuu herkästi, ja vastavuoroisesti kostaa tappamalla ihmisiä. Se kuulostaa minun korvaan hyvin pitkälti totalitarismiltä tai natsismilta - vaaditaan kunnioitusta, tai muuten lähtee henki! Ihan älytöntä menoa.
Ehkä parhaiten omia tuntojani ilmaisee kaveri nimeltä Pat Condell:
Linkki youtubeen: http://www.youtube.com/watch?v=GCXHPKhRCVg
Lisätään tähän nyt sen verran vielä ennen kuin joku pillastuu, että minä en lähtökohtaisesti vihaa ihmisiä - minä vihaan väkivaltaisia ideologioita / uskontoja. Ihmiset ja ideologiat ovat kaksi eri asiaa. Minä en vaan kertakaikkiaan voi ymmärtää koodeksia, joka oikeuttaa tappamaan viattomia ihmisiä.
Omaa kotimaataan saa toki puolustaa. Hyökkääjä kun niin sanotusti ei ole viaton...
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
marviner
Meikäläistä risoo tonnilla viimeaikainen youtube-videosta alkunsa saanut muslimien riehuminen. Jotenkin vaan ei voi käsittää, että ihmisten pitäisi kunnioittaa ideologiaa, joka loukkaantuu herkästi, ja vastavuoroisesti kostaa tappamalla ihmisiä. Se kuulostaa minun korvaan hyvin pitkälti totalitarismiltä tai natsismilta - vaaditaan kunnioitusta, tai muuten lähtee henki! Ihan älytöntä menoa.
Linkki youtubeen:
http://www.youtube.com/watch?v=GCXHPKhRCVg
Lisätään tähän nyt sen verran vielä ennen kuin joku pillastuu, että minä en lähtökohtaisesti vihaa ihmisiä - minä vihaan väkivaltaisia ideologioita / uskontoja. Ihmiset ja ideologiat ovat kaksi eri asiaa. Minä en vaan kertakaikkiaan voi ymmärtää koodeksia, joka oikeuttaa tappamaan viattomia ihmisiä.
Omaa kotimaataan saa toki puolustaa. Hyökkääjä kun niin sanotusti ei ole viaton...
En usko, että kukaan täällä pillastuu siitä, että vihaa ääripään muslimeja, mutta Pohjois-Koreakin on vankileireineen ja eristyneisyydessään hirveä paikka tai miten sitten vanhoillis-lestadiolaisten pedofiilipiirit... oikeasti uskovaiset jotka eniten tuhoaa meidän palloa on itse kristinuskoiset. Annettais muslimienkin rauhassa sotia keskenään ja tappaa itsensä ja toisensa siellä, mutta ei kun kristinuskoiset jenkit meni sinne lietsoamaan vihaa niin ei ihmekkään, että kohta posahtaa nuke meille kaikille..
Näin siinä käy kun uskovaiset (tieteellisistä todisteista huolimatta) on johtanut palloa.
Joo tässä päivän raget ja perussuomalaisia uskovaisia kannattavat juntit haistakaa v***. :D
Lauantai-illan ragetusta.
Jälleen kerran Oval 6:sta 510-liitin irti :( - Toisessa Oval 6:sta liitin ollut irti jo tovin. Oval V8 lainassa kaverilla. Mad Vapesin rakennussarjasta puuttuu 1 vastus. Kotikutoisessa liitin irti ja päällä kilo kuumaliimaa :(. Piipusta akku loppu. Lavatube lainassa. Peleon 18650:sta nappi soirona. Ei yhtään toimivaa modia. Kolvissa kärki palanut loppuun. Olut on väljähtänyt.
Jos sitä vain luovuttaisi näiden leikkikalujen suhteen...
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
RautaSisu
Olut on väljähtänyt.
:'( :'( :'(
Tuota en tahtoisi tapahtuvan edes pahimmalle viholliselleni!
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
marviner
Linkki youtubeen:
http://www.youtube.com/watch?v=GCXHPKhRCVg
Ehkä tuo ymmärtää paremmin kun ajattelet minkälaiseen kulttuuri ja uskontoon nämä ihmiset on pienestä alkaen opetettu. Jos on tarpeeksi aivopesty ei siinä järki paljon sanele ehtoja. Toki asia ei ole aivan näin musta valkoista, äärimuslimit ovat vähemmistö, joten on siellä myös ihmisiä jotka osaavat ajatella omilla aivoillaan.
http://i.imgur.com/TQlHH.jpg
jesus mitkä niksa överit...normaalisti kuluu 9mg nestettä ja nyt tuli kokkailtua 24mg litkua kokeiltavaksi...ja pitihän sitä itekki maistella...no..jos ei toi norttimiehelle riitä ni mikä sitte....
Mua ärsyttää tämä oma shoppailumania. Taas pyörin täällä ja kauppasivustoilla ja mietin, ett mitä kivaa sitä voisi taas tilata, vaikka mitään en todellakaan tarvitse. Tätä e-savuke tavaraa on jo niin paljon..nesteitäkin jo varmaan loppuelämäksi..Onhan se niin kivaa saada uusia paketteja postista :D No, olen kyllä aina osannut tuon shoppailun jalon taidon, kauppakeskuksissakin menee ihan huomaamatta useita tunteja ja poislähtiessä on sitten kassikaupalla tavaraa mukana ???
Ärsyttää ihmiset ketä on niin kovasti tilaamassa kaikkea uutta, edes osaamatta käyttää edellisiä hyvin yksinkertaisia peruslaitteita!
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
DeLaHoya
Ärsyttää ihmiset ketä on niin kovasti tilaamassa kaikkea uutta, edes osaamatta käyttää edellisiä hyvin yksinkertaisia peruslaitteita!
No tämä huomio pätee moneen muuhunkin asiaan kuin vain sähkötupakkaan :D
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Hellraiser
No tämä huomio pätee moneen muuhunkin asiaan kuin vain sähkötupakkaan :D
True dat!
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
April
Mua ärsyttää tämä oma shoppailumania. Taas pyörin täällä ja kauppasivustoilla ja mietin, ett mitä kivaa sitä voisi taas tilata, vaikka mitään en todellakaan tarvitse. Tätä e-savuke tavaraa on jo niin paljon..nesteitäkin jo varmaan loppuelämäksi..Onhan se niin kivaa saada uusia paketteja postista :D No, olen kyllä aina osannut tuon shoppailun jalon taidon, kauppakeskuksissakin menee ihan huomaamatta useita tunteja ja poislähtiessä on sitten kassikaupalla tavaraa mukana ???
+1
Tosin mun heikko paikka on eBay. Sieltä saa kaikkea niiiin tarpeellista tavaraa ja niiiiiin halvalla. Ja pankitili huutaa hoosiannaa.
Ärmyttää ja kyrmyttää tahkota tuplavuoroa töissä näin sunnuntaina. Jossakin toisessa työpaikassa se tietäisi mukavaa lisätienestiä, mutta täällä ei. Vapaapäivinä hyvitetään. No, eipähän pääse verottaja väliin.
Prkl että ottaa kuuppaan kaikenlaiset mulkerot jotka runnoo läpi vapottelun lopettamista,ensin hutkitaan,eikä edes haluta tutkia.Vittu mitä kuoleman tohtoreita,analogisilla se kansanterveys pelastuu.
Rikollisuus varmaan jonkin verran nousee, jos tuo laki menee läpi....