Huomenta höpönassut :)
Laiha ilta eilen täällä ?
Printable View
Huomenta höpönassut :)
Laiha ilta eilen täällä ?
ei se mun vika o jos jollain ei o töitä. Mulla ei jää yhtään käteen, vaik käyn töissä..Vittuillaan vaan veronmaksajalle.:crying:
kauanko on aikaa, ku Akku meni viimeks väärinpäin?
Ei ole mun vika jos ei ymmärrä sarkasmia. Eikä myöskään se että sinulla ei jää rahaa vaikka käyt töissä. En ole pitkäaikaistyötön joten kyllä tasan tarkalleen tiedän mistä puhut. Tää maa on tällä hetkellä niin vitun paskassa jamassa ja eniten kärsii duunarit.
En mä siitä kärsi. Ja ymmärsin kyllä hyvin. Ei täällä duunarit vielä kärsi. Mut jos ei muutoksia ala tulemaan, sit yritykset lopettaa/lomauttaa ni kärsii kaikki.:thinking:
Mulla kävi just yllämainitulla tavalla. Just ko olin jaloilleen päässy edellisestä. Kyllä on asunnon oston voinu unohtaa jos ei satu lotossa voittaa.
Jos kuukausi, ni voin jo kirjoittaa nimes oikein päin.:laugh:
Tahtooo ostaaa !!!
Heh. No osta kaikki pois.:thumbsup:
En tee paskalla mitään vaikka peltoa onkin [emoji13]
Höh. Ei luvattu kylvettää:crying:
Onko Atlantiksessa minkäkokonen driptip jos tilais vaihtoehdokkaita :thinking:
Tarttis sitte alakaa koputtelemaa kopukalle kenkää jalakaan. Jos löytyy vapaaehtosia tekeen tän homman, ni terve tuloo
http://tapatalk.imageshack.com/v2/15...1d81668bbb.jpg
Oi kun hän on niin söpönen <3 Lämpöisillä on usein sielukas katse :) Minähän en kenkää osaa lyödä kiinni muuta kuin teoriassa kun vierestä oon katsonut. :lol:
Todella sielukas ja ihanan kevytperänen 5v tamma...
Tuosta työstä saa 1 potkulla veronmaksuvapauden, ku kodille osuu.:thinking:
Alkaa olee mehut ukosta pois kun koko päivän moottorisahan kanssa heiluu [emoji4]
Onk naapurit hengissä.:crying: