[QUOTE=taas sama;511884]No perk..olen itte toteuttanut sellaista, jos osto kirpasee ni ostaa 2. 1 ei silloin tunnu missään.:crying: Mut mä ostelen vaan halpaa krääsää[/nQUOTE]
Juu pantu merkille:) ja minusta et ole tänä vuonna ostanut mitään:crying:
Printable View
[QUOTE=taas sama;511884]No perk..olen itte toteuttanut sellaista, jos osto kirpasee ni ostaa 2. 1 ei silloin tunnu missään.:crying: Mut mä ostelen vaan halpaa krääsää[/nQUOTE]
Juu pantu merkille:) ja minusta et ole tänä vuonna ostanut mitään:crying:
En ole niin. vähän jo hävettää.:crying:
Kertakaikkisen kaameita tuollaiset lupaukset. Mut sanani pidän.:thinking:
Unohdinko 1 edestä :thinking:
On 1 niin vähän ettei sitä lasketa.:evil:
Ostoslistalle:
1 x ps3 -ohjain
Päissään sai tatti vissiin hieman liikaa voimaa :(
Voimankäyttö kiellettyä. Elektroniikan kanssa.:teaching:
Ei haittaa vaikka käyttääkin kyllä mää sulatan ne sitten [emoji13]
Pimeetä täällä. ja jos pistää valot, alkaa naapuri vinkumaan:crying:
Perkele. Mus kohta enemmn reikiä, ku tikkataulussa.:facepalm:
Oon tuojottanu vihasesti useamman viikon tossa pöydällä ollutta Misterin basea, jossa wickaamaton setuppi joka ei vuoda, ei hotlegejä, varmasti kanthal kiinni, hehkuu tasaisesti, eikä keksi enää mitään millä sitä viilaisi. Nyt tyrkkäsin normaalia jäykemmät litkut sisään ja nyt se sitten wickaa kuin hirvi vaikka ketjuttaa tuntikausia. Ei ymmärrä.
Oonks mä vähän ristiriitainen kun ruokana pizzaa jossa karppiohjeella leivottu vhh-pohja ja täytteenä juustoa herkkusieniä ja oliiveita, mut niiden kanssa sitten juon (kenties jopa pari) Ruotsista roudattua Pepsi tölkkiä... :lol:
Jahas, katsoisko UFC:tä vai pc näyttöä.
Kertokaa nyt vittu joku kummin pitää sanoa, "se sitten epäröitti sen tekemistä" vai "se sitten epäröi sen tekemistä".