Nyt on tainnu modi räjähtää reisitaskussa...:confused:
Printable View
Nyt on tainnu modi räjähtää reisitaskussa...:confused:
Jäin kiinni [emoji5]
Eiks oo nätit shortsit, ihan ite leikkasin. Ihan hyvä berse vaik ite sanonkin ;)
Meillä on täällä kylässä uudehkot bussit ja ne ei oo näköjään ilmastoituja. Lähdettiin siis jätkän kanssa kaupungille ja aattelin, että mennään bussilla eikä omalla autolla. VIRHE.
Kannattaa pukeutua pitkiin housuihin näillä ilmoilla.:teaching:
http://thepenisenlargementbiblerevie...ment-bible.jpg
Vamo vain taskussa:lol:... Jos nyt siihen kiinnitittä huomiota:laugh:
Niin niin [emoji38]
Nii justiisa, kaikkee pervoo se miru heti ajatteli. Nyt hus rukoilemaan siitä. :D
Mähän olen pervo ja ylpeä siitä[emoji38] ei saa tollasia kuvia laittaa kun heti alkaa jöpöttää[emoji7]
Ihanata
Kaunis keli ja huurut maistuu
Vielä kun paketit tulisi ja pil..a sais ni olis lottovoitto [emoji106]
Henkine jöpötys?
Liite 22743
Tuntuu etten taida olla enää selibaatissa, kyllä tämä menee puutteen puolelle[emoji51] jos ei muuta ajattele kuin se*** 24/7 niin kertoo kaiken [emoji15]
Edit. harkitsen vakavasti toyboyn hankkimista[emoji38]
Tossahan on selvä kutsu?
Murmur ;)
Liite 22744
Kuules jasso[emoji38] kyllä se pitää olla aikuinen! ja puhtia pitää löytyä[emoji8]
Seon ensiaskel et uskaltaa myöntää [emoji14]
Kyllä mä luulen,että aika moni on puutteessa muttei kehtaa myöntää[emoji4] ihan normaali asia.
Ajattele, sehän on portti ihan mihin vaan... Kohta mikään ei riitä [emoji30]
Missäs ne puumat käy lomilla? Eiks se oo tuolla sri lankas... Viettelevät viattomia toy boyta [emoji33]
Päivää. Juhannuksesta selvitty hengissä taas. Nyt lähen klooni derringer kaupoille.
Ja kyllä mä Miru ainakin tuon uskallan myöntää :laugh: mutta ei siitä sen enempää..
Viimeksi kävin Bulgariassa ja sitä ennen Kossilla..eihän siellä ole kuin karvakäsiä[emoji38] mä tykkään vaan suomi jössiköistä[emoji106] no hyvä, että täältä löytyy muitakin kuin minä, kaikki vaan esille! voidaan avata sitten oma lanka tällekin aiheelle...tai no, toi sinkkulanka sopii hyvin[emoji4]
Edit. laita gonamies yyveetä jos oikein pahalta tuntuu[emoji38] hih hih...
Kyllä se vielä mulle antautuu [emoji136]
On muuten hyvä biisi[emoji1] joo..mä vähän revittelen tässä,että menis pahin ohi.Keitänpä kahvit niin tokenee vähän [emoji38]
Neekeripoijjaat selvis sitte ehdollisella joukkoraiskaamisesta. Nyt ei oikeen uppoo mun oikeudentajuntaan.
Duunissa oli kanssa yks ukko joutunu puuman kynsiin, vaikka se on jo 65 [emoji23]
MITÄ HITTOA [emoji38] wonder? oliko puuma sit 85?
Liite 22745
Sori miru :)
Kyllähän noita kuumiakin puumia on, juu ja nyt puhutaan kuitenkin +50vee [emoji33]
Ennemmin meikäläinen puumaan ku pissaliisaan lankeis jos sinkku oisin :)
Niin siis eihän Suomessa saa vankeutta raiskauksesta. En tiedä onko kukaan saanut? Kyllähän tänne tuon suuntaisia rikoksia kannattaa tulla tekemään. Kansa kitisee jatkuvasti, ettei henkilöön kohdistuvien rikosten tuomiot ole oman oikeudentajun mukaisia, mutta eipä asialle mitään näytä tapahtuvan. Paras ratkaisu on olla seuraamatta uutisia.
Hähää
Treffit sovittu kanssa höyryttelin kanssa
Tulee terassi kaffeelle ja duuniin äSSälle [emoji106] [emoji123]