Pistin sähköpostia parilla kuvalla. Rasia oli valkoinen ja oli merkitty EVOD ja 1.8 ohm.
Pistin sähköpostia parilla kuvalla. Rasia oli valkoinen ja oli merkitty EVOD ja 1.8 ohm.
eikös jommankumman vaihtopäiden valmistus ja toimitukset lopetettu kun ne kerta päittäin käyvät?? Ei kyllä hajuakaan oliko se evodin vai pro tankin. On sen verta sekavaa ja hyperaktiivista tuo Kangertechin touhu ettei tässä pysy millään kärryillä.
Niinhän se Puff tais valitella että tuli pitkällä tapilla vaikka piti tulla lyhyellä. Sillä tilasinkin Finnvapelta kun löytyi 1.5 ohmisena sekä lyhyellä tapilla, tai ainakin kuvassa oli lyhyellä tapilla :D
Eikö se niin ollut että vakio Evod pää otettiin pois ja tilalle jäi pitkätappinen Protank ?
paavo olisitko kiltti ja mittaisit "oikean" Evodin tapin ja Protankin tapin pituus eron kiitos :worship:
Protankin tappi on 15mm, evodin tappi on 10,2mm.
Ihan uudet atopäät "Evodille" näin
Liite 8644
Sähköpostiin pamahtikin just info että pistätte korvaavat tulemaan, kiitoksia. Mitenkäs näiden kanssa mitkä mulle jo tuli? Voin minä nämäkin maksaa niin ei tarvi palauttamaan lähteä :D
e: Homma hoidossa, kiitokset Finnvapelle nopeasta toiminnasta. Sitten vaan testaamaan miltä TPA:n Mtn Dew maistuu VG-painotteiseina :D
Onko teille mahdollisesti tulosta Atmoslabin thunder pohjaa ja jos on niis koska? VGtä kun löytyy tonkka ja pgtä ei ollenkaan :)
Erittäin outo haju tuossa Atmosin Mistissä, tosi luotaantyöntävä. Onko tuo ihan normaalia? Inan VG-pohjassa ei ollut minkäänlaista hajua.
Hmmh. Atmos on ollut puheenaiheena nyt aika tiuhaan noiden erikoisten hajujen makujen kanssa. Onkohan jotain meneillään kenties??
No siis tuossa mun Mistissä on jotain outoa, tein pienen testisatsin nestettä ja tuo pohja maistuu sieltä läpi. En osaa oikein mihinkään hajuun/makuun tuota yhdistää mutta jos vertaa esim. Inaweran VG:hen jossa ei ole mitään makua niin on tämä aika omituista.
Tänne ei :( jämänesteetkin alkaa loppua.. Ehkä sitten maanantaina. :(
Onko mallujen nesteisiin tehty jotain muutoksia kun maistui oudolle nuo uudet jotka tuli?? Vaihdoin kyllä samalla atotkin kaikkiin clearoihin että voi johtua niistäkin ;) Jokin ihme teollinen paskamaku pukkaa takaa kun vetelee...Iclear16 käytössä vielä mutta Evodeihin siirryn kun Vamo saapuu ensi viikolla...Edelliset putelit atojen vaihdon jälkeenkin kyllä maistui ihan samalle kuin ennenkin vasta nyt muuttui maku ja haju ihan erinlaiseksi uusien atojen ja nesteiden kera...Kyllä noita vetelee mutta ei läheskään samaa tavaraa jommalla kummalla nyt???
Tuuletikos puteleita korkki auki?
iClearien (16/30) alkuperäisissä atoissa on mulla ollut ihan jokaisessa tuo sama kemiallinen paskan maku. Sen itse asiassa jo haistaa niistä kun avaa topcapin ennen täyttöä.
Kannattaa pestä ne langat ihan kunnolla ennen käyttöä ja laittaa pariksi yötä kuivumaan. Niissä foliopusseissa tulleissa vaihtoatoissa tuota hajua tai makua ei koskaan ole ollut vaan on voinut ottaa suoraan käyttöön.
Foliopusseissa tuli viisi uutta atoa joista uudet vaihdettu(rasiassa) ;) Ja ainakin alussa ihan kengänpohjaa...Mallut vai atot??? Innokinin omassa laatikossa tuli ja pitäisi olla ja varmaan onkin orginaali tavaraa...Haiskahtaa ihan vit...e ja varpaanvälille kun höyryttelee...ei ei...ei näitä enää ikinä jos tää menee näin?? Ootan FV:n vastausta mallujen mahdollisiin valmistus muutoksiin ;) Mutta kiitos omista kokemuksistasi asiaan liittyen :) Ihan hirvee kitku. Höyryjä löytyy mutta maku/haju aikalailla hirveä ;) Ennen kaikki kyseisillä vehkeillä menny ihan loistavasti ja kaikki kohdallaan.
Melkein tiedän vastauksen, mutta pakko kysyä:
Ette sattumalta ole tilaamassa valikoimaan Bebecaa nikotiinittomana?
Alkaa tuo 0mg olemaan ajankohtaista, mutta Bebecasta en halua luopua :crying: