Jos vaan vielä ehdit niin peru toi tilaus ja ota tilalle v3 tai v4. Mulla on käytössä 2kpl v2:sia, ja tulossa Fogger v4.
Printable View
Jos vaan vielä ehdit niin peru toi tilaus ja ota tilalle v3 tai v4. Mulla on käytössä 2kpl v2:sia, ja tulossa Fogger v4.
EDIT: Näköjään uutuutena tommonen musta Stingray: $34.17 Stingray Style Mechanical Mods - 18650 + 18500 + 18350 / copper + stainless steel at FastTech - Worldwide Free Shipping
Vois olla mustan Foggerin kanssa ihan kiva combo.
Jos foggerin malleista puhutaan niin muistakkee että v3 on 23mm kun muut on 22mm.. ainaki mun tietojen mukaan eli ei mitään takuita mittatiedoista! :D
Jotain uutta taasen ja ehkä vanhaakin..
Putkia: $20.97 Cronus Style Telescoping Mechanical Mod - 18350/18500/18650 at FastTech - Worldwide Free Shipping
Mustana $29.15 Panzer Style Mechanical Mod at FastTech - Worldwide Free Shipping
Tai teräksen värisenä $25.94 Panzer Style Mechanical Mod at FastTech - Worldwide Free Shipping
Drippereitä: $8.30 Engima Style Rebuildable Dripping Atomizer - stainless steel at FastTech - Worldwide Free Shipping
$14.99 3D RDA Rebuidable Dripping Atomizer - for Nemesis Mods / w/o drip tip at FastTech - Worldwide Free Shipping
Kertokaas mulle tästä: $14.99 3D RDA Rebuidable Dripping Atomizer - for Nemesis Mods / w/o drip tip at FastTech - Worldwide Free Shipping
Meneekö tää suoraan nemesiksen putkeen ilman topcappiä? Tavallaan Dripperihybridi.
Damn, olisi pitänyt tuo sitten ottaa, noh ensikerralla sitten.
Onkohan tuo muuten mistään kotoisin?
Jumaleissön Enigma, molemmat menee tilaukseen tilipäivänä :sarcasm:
Eikös alapeukkua tullut juuri tuosta pumpusta ja ilmareiän säädöstä?
Hehkulamppu syttyi pääni päällä, ihmettelinkin miksi dripperissä on tuommosia vietereitä :D Nyt rupesi ihan tosissaan kiinnostamaan toi, lähtee ehdottomasti seuraavaan tilaukseen.
Just katoin ton busardon videon, voisin kuvitella että tuo pumppu toimisi paremmin jos ottaisin tuon ruuvin tuosta kokonaan pois kun eihän se sen kannan alapuolella olevaa nestettä enää voi sinne imaista. Samanlainen reikä toisellekkin puolelle saattaisi toimia.
Mitenniin? :D
Paha tietysti näin näkemättä sanoa mutta ongelmahan tuossa on että nestettä jää lillumaan pohjalle, mielestäni tuon ruuvin takia, ilman ruuvia imeytyisi varmasti paremmin tuonne säiliöön, samoin jos reikiä olisi kaksi että vähän ilman vaikutuksesta imeytyisi myös takaisin.
Tietysti tuo ruuvi varmaan virkkaa myös sitä että ei pysty tuuttaamaan pohjaan asti tuota pumppua, mutta se taas on ihan userista kiinni.
Ruuvilla tehdään pohjalle pieni nestevarasto, ettei tarvi kokoajan pumpata. Syttykö? :laugh:
Kait se yhdellä dippauksella sen verran kastuu että saa parit höyryt ihan niinkuin dripperillä muutenkin? En ainakaan itse näkisi tuota ongelmaksi. Oletan että tuollaisen kerroksen jättäminen aiheuttaa myös helposti sotkua.
Ideahan tämmösessä on ettei sen pullon kanssa tarvitse jatkuvasti hönkiä, huomattavasti helpompi on vain painaa kerran pari.
Pitää hommata ittelleen tuo ja tutkailla tarkemmin/tuunata mieleisekseni.
On mulla ainaki kaikki näkyny Suomen seurannassa kunhan ovat maahan asti päässeet.