Tyyppi on ahtaaja? :eek:
Printable View
Noup, lastaaja UPM:llä.
Aa, sielläkin niitä tosiaan on :)
Ei mennyt kauaa löytää tuota mainitsemaani juttua.. --->
Yksi nyrkinisku grillijonossa aiheutti aivovamman - uhrille korvauksia lähes 1,5 miljoonaa euroa - Kotimaan uutiset - Ilta-Sanomat
Pirun hyvä kone, ei voi moittia. Kesällä pitäis tulla uusi kone, tossa on jo 35tuhatta tuntia mittarissa.
Sairaat korvaukset kyllä :D Tuo maksaja ei tuu päivääkään elämässään palkkatöitä tekemään, se on varma.
Mikä tuossa nyt on niin sairasta? Saattaahan tuo tuntua ylilyönniltä, mutta kun otat huomioon että tuo pataan vetäminen on saanut uhrin elämän menemään hyvin varmasti lopullisesti päin vittua, niin lopulta melko kohtuullista jopa.
Et varmaan itse kuitenkaan suostuisi siihen että saat 1.5 miljoona euroa ja siitä hyvästä sun päätä hakataan asfalttiin niin kauan että sulle tulee aivovamma?
Niin ja tuossa oli sellainenkin hämärä piirre että, uhri oli kuitenkin vielä tämänkin tapauksen jälkeen kilpaillut..? Mit vit? Huomasi sitten vissiin ettei pärjää, ja löi syyksi aivovamman..?
Eikö mikään muu ammatti onnistu? Eikös yli viiskymppisetkin nykyään kouluteta uuteen ammattiin kun työkyky menee yhdestä :confused:
Mää sanon että tuo oli oikeudelta paha päätös, ja pahaan suuntaan ollaan menossa.
Totta kai suostuisin, aivovamma minulla on jo; saisin rahaa :lol:
Mutta leikki sikseen: ei käräjä-/hovioikeus voi tietää uhrin mahdollisia kuukausituloja. Vaikka se olikin 18-vuotiaana hyvä koulussa ja hyvä urheilija (niin olin teininä minäkin) ei se takaa sitä että se säilyttäisi järkensä aikuisena (en säilyttänyt minäkään). Paska tuomio.
Nää on aika ikäviä juttuja.. Onneks Suomessa ei tuu tuomiota homoeroottisista kirjoituksista :lol: Olis foorumi hiljanen :lol:
Kaveri josta olis voinut tulla ihan mitä vaan joutuu muutaman elämäntapaluuserin kengittämäksi ja saa aivovamman, mikä estää häntä tulemasta yhtään miksikään.
Tuntuuko pari tonttua ja puolivuotta ehdollista reilulta?
Täällä nyt ymmärretään ihan tahallaan Paavo väärin :thinking: