Ampukaa nyt itsenne ja flappy birdsinne.
Printable View
Ampukaa nyt itsenne ja flappy birdsinne.
Mikähä hiton buumi nyt on liikkeellä, kun kaikki iteväsättävät vekottimet vetää joko litran nestettä kitusiinsa tai ovat drippereitä? :blink:
Ja kaikki vähänkin kiinnostava on out of stock. :crying:
Just, kun mä aloin tykkäämään nanokiteistä ja siitä et voi vaihtaa nestettä vähän useemmin...
Mulla kans jäi enkka tohon 18.
Ehkä huomen sit paremmalla vireellä irtoais pari lisäpistettä.
Se et keskimmäisel veljel oli 13.....
Ni tämä nuorin veli just jenkeistä ilmoitti et hänellä 124.
Mikä vtun Jesus Christ se luulee olevansa. En käsitä.
Se tyyppi ei suurentele/valehtele eli täten uskon ja miten se sen kaiken urheilun ja koulun välissä on tollasen tuloksenkin ehtinyt naputtaa. Tosin siellä toi Flappy-boomi varmaan alkoi paljon aiemmin.
En edes tiennyt et toi nuorimmainen pelaa. Tuli vaan vastauksena ku linkitin sille ton How to beat Flappy Birds-videon.
Kyl tohon aika äkkiä kuiteski tottuu :)
Pisteet kaikille...Mutta olisko Eki Arska??? Who knows?? Yv:tä saa laittaa jos kehissä ja tunnistat??Money talks!!
http://www.youtube.com/watch?v=hvDdhgdxeQI
Daily WTF. You're welcome.
e: lisää hienoutta:
https://www.youtube.com/watch?v=wAkCLpMtjlM
Enkka nyt 21 vai oliko 24.
Paljon Barolella?
Wikipedian suomenkielinen artikkeli sähkötupakasta on täysin paska. Vanhentunutta tietoa ja modit puuttui kokonaan. Esimerkit oli greensmoken ja NUSIG tuotteita. Onko foorumilla porukkaa joilta wikin päivitys luonnistuisi? Kuinka tuo wikin päivitys edes toimii?
Koitin joskus jotain randomin wiki-artikkelin tekstinsisältöä korjata mielestäni parempaan suuntaan ja sen pystyi kyllä muuttamaan.
Mutta sit heti huomenna ---> Artikkeli taas alkuperäisessä kuosissaan ja muutostiedoissa näkyi, että joku hikimunakäyttäjä oli heti samalla sekunnilla hyökännyt korjaamaan muutokset takaisin alkuperäiseksi.
Wikipediako muka avoin kaikille, ja paskat.
Vai pitääkö tuolla koota joku hiton pikapalaveri ensin, jotta kaikilla olisi yhteinen suostumus?
27 tuli eilen illalla.
Jos tänään illemmalla sit pääsis lähemmäs 40.
Nyt menee pääsen n. puolet kierroksista yli 13 pisteen et kyl tä selkeästi helpottuu :)
Btw. Muijan ipadilla on vissii vanhempi versio ja mulla kännykässä uudempi.
Molemmilla oon pelannut tasaisesti ja siin muijan versiossa ne vihreät putket ovat sellaista retropixeli-lookkia kun taas kännykällä ne ovat "sileitä".
Tuossa vanhemman näköisessä retropixelissä kulkee kenttä nopeammin, nopeuskerroin joku 1.5X ja siinä ei tausta vaihdu yöstä päivään kierrosten välillä. Muuten ihan sama.
Katohan, pitääkö metsästää jostain vanhempi versio, jos vaikka sais haastetta. Tykitin eilen nääs 48 rakoa. :D
Tajusin just et aivot nimesi itse itsensä :eek:
heiii hjälp, en nää tapatalkilla tota mun signaturea. koska mulla tulee kaks vuotta täyteen?
te olette sekaisin hyvät ihmiset. avatkaa ikkuna ja haistakaa märkää happea, se tekee gutaa. ;)
Enmä luupponen sulle avoimeksi sielunikkunaksi voi muuttuaammmmm. :D
Toi on oikeesti käsittämättömän surkee peli tai mä en vaan osaa.. :D
Ainoa ilo tuossa on naputtaa muijan puhelimella uus ennätys ja kuunnella sitä ragea :D
Mitä tää ketju ois ilman montaa sivua pilipalipelin tulosjulkaisuja? Elämääkin on..siellä jossain... :p
Lyhensinpä kevättä varten monen sentin talviparran parimilliseksi tukkakoneella. Tuntuu melko paljaalta. :crying:
Täällä kun puhuttiin jokin aika sitten kirjoista, niin yllätyin tänään Prisman kirjaosastolla pahemman kerran! Katsoin että jaa, Kingiltä uusi kirja "Tohtori Uni", mutta mitä lukikaan siinä alla... "Hohdon tarina jatkuu..." OMG!!! Olis tehny mieli kiljua ja pomppia mutta jätin onneks väliin. :laugh: Kotiutin kirjan, vois lukea ensin alkuperäisen Hohdon muistin virkistämiseksi, onhan se ehkä maailman paras kirja. <3 Tässä jatko-osassa siis Dan Torrance on kasvanut aikuiseksi. Mun ainut pelko on että toivottavasti Kingiin iskenyt scifi-pakkomielle ei näy tässä kirjassa hirveästi... Mutta höyryttelijöille sopivaa settiä, kuvauksessa nimittäin mainitaan ikiaikaiset hirviöt jotka tarvitsevat ravinnokseen HÖYRYÄ, hohtamiskykyisten ihmisten ydintä. :lol:
Just siks mä sen oman Flappy Dick ketjun perustinkin, että voi löysämunat sinne omia helikopterituloksia jakaa. Ei vaan ottanu tuulta allensa :laugh:
Mut kylläpäs on taas kiva treenailla, nyt on sairastelut lusittu ja päästy takas rytmiin, aikalailla vähintää joka toinen päivä tulee nosteltua. Tänään mentiin rinnallevetotreenillä aika pitkälti, 8-9 settiä, 1-3 toistoa. Siinäkin tuli jo lämmin :D
Tehdään Dark Soulsille oma topicci ni Defuncta ei meuhkaa omiaan tuol pelaajien ketjussa :)
Äläs nyt, tykkäät itekkin DS ;>
Ilmiselvä ansa DS-salaseuran hämyisiltä kunniajäseniltä.
Jos lähden tonne peliketjuun sun kanssa matkaamaan ni saan oikeasti jousipampusta takaraivoon --> taju kankaalle --> pakettiautoon --> heräilen pitkän ajomatkan jälkeen jostain slovakialaisen teurastamon kellarin takahuoneesta kylpyammeesta ilman toista munuaista ja kiveksiä. Jättävät jäljelle vain flappy penuksen.
Jos Flappy Bird -tulokset ärsyttää niin jätä viestit lukematta, niin yksinkertaista :P
28 :p