Niin, nyyh. Aina liian jotain. ES - EuroShopper?
Printable View
EuroShopperin energiajuoma niin. Onhan se hintalaatusuhteeltaan aika erinomainen tuote, jos noista tykkää. Kyllä jonnet tietää. Lähinnä itellä tulee Monsteria ostettua, jos tekee energiaa mieli. Harvemmin tosin tekee, koska olen niin energinen ja hilpeä 24/7.
No irkkineisyys menetetty että kalvot paukku... Pientä alkukankeutta :(
ES:ssä on kyllä paras hinta-laatusuhde. Ei sitä pelkiltään juo mutta vodkan kanssa toimii.
Hö, joskus viime vuostuhannella rodoksella tuli pari päivää sinniteltyä samoilla silmillä vodka-redbullin voimalla, se riitti...
Meinas pukata vähän sydämmentykytyksiä :(
Tulin saunasta ja nyt on turvenaamio kasvoilla[emoji4] on tää ihanaa..ihan ku olis lomalla kun asustaa hetken ok talossa[emoji1] täällä vanhukset jorisemassa?
Mullakin oli koko kehon laattapöly pinnoite ennen saunaa. Koko päivän hakattu laattoja irti anoppilan pesutiloissa, huomenna vuorossa lattian purku :D
Ihan kaupasta ostettu tuote tämä[emoji4] mä en nyt jaksa sinne irkkiin ja ei ehkä mun paikka kuitenkaan.Pitää vielä mennä koiran kanssa lenkille ja muuta kivaa.Täytyy sanoa ettei ole kyllä yhtään ikävä noita kylppärin purku hommia...ihan perseestä[emoji51]
Kylläpä foorumi kuoli äkkiä :D
Kaikki lukee facesta vapottajien draamaketjuja. 😃
Mä jään aina kaikesta hauskasta paitsi [emoji38] no ei se mitn...
Auttakee kädetöntä! Facebookissa kun on se uutisvirta,siinä keskustelun yllä,niin nyt mulla ei näy muitten juttuja ollenkaan siinä. Pelkästää itteeni liittyviä juttuja. Miten helevetti sentään sen saa taas näkymään ne muitten jutut?
Sorry, ei mitn hajua[emoji52]
Huhaa
Mulla on uusi kikkare [emoji15]
Mitäs epämäärästä täällä TAAS tapahtuu :thinking:
Mun pitää alkaa keksiä iltapuhteita jos meno on tälläistä [emoji52]
Sanoitko että haluut vaihtaa mun loonin sun boxiin?
Huh meni tää juhannus kyllä nii kätee ettei mitään rajaa. Mites muilla? :D
Vieläkö sipsipussi viettää juhannusta, eiks se ollut jo... :blink:
No jo nyt on. Ukkonen paukutti mut hereille klo 4.30. Ei siis se meillä kotona oleva. Siitä en olisi avautunut täällä.
Nukuttaa jo nyt.
Merellä tuli vettä niin paljon että meinas hukkua ku tuli hytistä pihalle. Meinas olla vähän jännäkakka housuissa ku se ukkonenkin vielä jylläs suoraan päälle ja koko helvetin 20 kepin ukkosenjohdatus kalusto katolla pystyssä.. Tuli vähän kiirus nykiä vehkeet ylös. Onneksi kuitenkin vältyimme osumilta.
Nyt viimeisen lomapäivän viettoon merelle :)
Kaik hyvä loppuu aikanaan, mut ompa tässä jo vähän paukutkin loppu.
Hihii pian Jamo siis alkaa vääntää mulle sitä piNkkiä avaimeperäkalaa ?
Jos sitä kävis hetken nukkumassa!
Heräis nyt noi likat niin pääsis ulos. Kerrankin näyttäs keli aika mukavalta. Aurinko paistaa eikä edes tuule kauheasti. Ei osaa nukkua myöhään kun on tottunut joka aamu heräämään 6:25. :confused:
Meillä vaimo just lähti pihalle muksujen kanssa. Illaksi näyttäis sadetta, mutta +18-20 astetta. Katotaan jos menis illalla ton vanhemman kanssa vaikka fillaroimaan vaikka satais vettä niin saa mehut hyvin pois ennen unia. :D
12 lämmintä :( Joku saatanan meri-ilma päällä... Lupaa kyl +18 iltapäivälle... Vilponen oli shotseissa käydä torilla kaffella...