Jatkamme offtopiccia sen verran, että mun molemmat tunnukset on poistettu sieltä, kun morsiammelle selvis että mulla ON siellä alastonkuvia. What a shock. Eli ei. :D
Onkos teillä tarkotusta ottaa noaloxia vielä varastoon?
Tai miten olis NO-OX-ID "A Special"?
Eikös Jalippo tuota käytä? Vai kuka se oli.
Tuleeko paljon noita aspiren nautiluksia? tiedän et moni tilaa välittömästi ko saapuu ja haluan myös itselle :)
Mahtaako nuita lavatube lambo 4.0 tulla millonka varastoon?
Nii koskas tuohon Aga T3:een on niitä varalaseja tulossa?
Akku NCR 18650A 3,7V 3100mAh Li-ion Panasonic
Paljonko tosta mahtaa löytyä purkuvirtaa?
Oisko ollu kuuden ampeerin korvilla.
Tilasimpas tänään aerotankin puffilasta
Oliko tuo perus IGO-W yhdellä vai kahdella ilmareiällä varustettu?
Koskakohan tulee punottua 3mm silicaa saldoille?
Oli tuo uusi 8ml kartotankki niin härski että piti ihan laittaa tilaukseen. :D Mimmosella halkaisijalla se on?
Mulla teki Trustfiren laturi tenät het kärkeen, takuupalvelu oli asiallista, eikä mitään "onks sulla töpseli seinässä" juttua. Nitecore pukkaa nyt akkuihin tavaraa, olen jälleen kerran tyytyväinen! (ja niin on perhekin, sillä tämän aikaa olen duunista lainatulla Powerboxilla ja parilla ruiskulla etc. hoitanut hommaa ja likka varsinkaan ei oo ollu tyytyväinen ku elukoita kiinnostaa noi banaanijohdot kauheasti ja niitä sitte saanu vartioida :))
Puffilta taas loistavaa toimintaa. Eilen tilattu, tänään jo höyryää. Kiitosta!
Sunnuntaina tilattu, tänään luukusta. Isot kiitokset!
ps. Seuraavaan kirjeeseen enemmän kuin kaksi karkkia, koska tällä kertaa ei mennyt selitys läpi:"mitä sä taas tilasit???" "sulle karkkia!! <3" :D:lol:
Aivan mahtavaa ja eritoten nopeaa palvelua taaskin. :D
Torstaina lähetin rikkoontuneen vamon takuu vaihtoon ja nyt jo höyryää uusi.
KIITOS!
Eilen tilattu, tänään tuli. Bogen F16-kartot ja tankki. Tää on valtava! Jos karton laskee mukaan niin 8-9 milliä imee nestettä! Ja leveyttäki löytyy jotain 23-24 milliä.
Kiitos taas, tää on hyvä. Pääsi Lavaboksin nokalle, rymymodi on valmis. :D
Eilen tilattu ja nyt käytössä! Kanger UniTank, Kanger T3 Mini, Kanger MT3s ja pari adapteria mun hyvässä huomassa. Tää on kyllä niin mahtavaa toimintaa! Kiitos taas kovasti! :)
Tänään kopsahtivat(muun muassa):
Aspire Nautilus
Kanger Protank II, mini Protank II sekä atopäät
Kanger Protank III/Aerotank atopäät
Kanger eVod sekä atopäät
Innokin iClear 30s sekä atopäät
CE8 sekä atopäät
Nautilus lähtee tilaukseen heti kun se on mahdollista :)
E: noin, ja yks akkukin samalla :wheee:
Mites, teippailetteko nuita kirjekuoria kiinni ennen lähetystä vai oliko oma lähetys avattu matkalla? Tuli ajallaan ja ehjänä eli ei mitään pahaa sanottavaa mutta nuo teipit kyllä hämmensi :D
Teippaavat Puffilassa.
Hyvä tietää. Nyt ku ensimmäinen paketti tuli hyppysiin (dct-tankki kartoilla) ni pitihän sitä laittaa heti perään uusi :) Tähän tuntuu kyllä menevän kaikki rahat... :D
Nesteistä olisin kysellyt. Miksi osassa on pakollinen 1, 05 €n lantrausmaksu? Miksi tuo pakollinen maksu ei ole jo lisätty varsinaiseen hintaan? Haluaisin ihan tuotteen tiivisteenä, kun sen kumminkin lantraan kotona sopivaksi. Ei siis ole tulossa suoraan tuollaisenaan käyttöön.
Esim. Tässä on niin
http://www.puff.fi/pink-spot-vapors-...mg-p-1121.html
http://img.tapatalk.com/d/14/02/20/5ujanaby.jpg
Saisiko sitä tilattua ilman tuota ominaisuutta? Kiitos! :)
Se ei oo lantrausmaksu, vaan se tekee sen tiivisteen hinnan. Hinta nikotiinittomalle, valmiille nesteelle on se toinen. Tiivari on vähän kalliimpi.
En oo varma myykö Puff vielä ihan nesteitä, vai pelkkiä tiivisteitä, mutta tuo maksullinen ominaisuus on tiiviste. Ilman sitä ainakin ennen sai valmista nestettä.
Tuli lankaa ja 45mm pitkä drip tip (kulta).
Pieni nootti tuosta "kullan" värisestä tipistä, tämähän on melkein vihertävä :D
Ei siinä, viileät höyryt - me likes.
kestääkö postituksessa kauempaa nyt kun sivuilanne lukee poikkeus postitus aikatauluissa?
Nopein toimitus ikinä, mitä mistään olen saanut, on ylivoimaisesti puff.fi 19.2 klo.16.00 jälkeen tilasin tavarat. 17.20 jälkeen tuli viesti että "Keräilyssä, huomenna postiin" Tänään posti tiputti turussa 12.00 aikaan postiluukkuun. Kiitokset puffille ja itelalle
306 testattu - kiitos taas nopeasta toimituksesta :)
Nopeaakin nopeampi toimitus. Hammer ja Nautilus tuli seuraavana aamuna luukusta, kun edellisenä päivänä tilauksen pistin.
Mutta se nautilus olisin sitten joku maanantaikappale. Laitoin palautetta FB-ryhmään, FB-viestinä, ja palautelomakkeella nettisivulta.
Vastauskin olisi jossain vaiheessa mukava, mutta ymmärrettävää että kaupassa on muutakin tekemistä.
nautilus lentää kyllä Kokemäenjokeen, ja keskityn jatkossa toimiviin Kangereihin -mitä clearoihin tulee. Ne on nyt nähty:banghead:
c
17 kertaa olen Puffilta tilannut (18. tilaus tulossa), ja joka ikinen kerta tavarat ovat tippuneet postiluukusta seuraavana arkipäivänä. Todella hienoa toimintaa.