Mattopommitetaan koko vitun lähi-itä napalmilla ja FAE-pommeilla. Problem solved.
niin ja vitun homopaska persevittu kullijyrä VR, kuinka vaikea se toimiva junaverkosto on rakentaa näin valtavankokoiseen valtioon??
Printable View
Mattopommitetaan koko vitun lähi-itä napalmilla ja FAE-pommeilla. Problem solved.
niin ja vitun homopaska persevittu kullijyrä VR, kuinka vaikea se toimiva junaverkosto on rakentaa näin valtavankokoiseen valtioon??
Persevittukyrpäkamelien yksityisautoilijoiden vika.
Ei kannata, sano veturimies.
Ja niin no, oho. Suurspämmääjän raja meikälläkin ylittynyt. :blink:
Toi juna vs. auto on ihan samaa ku ainaki nTurussa oelva julkinenliikenne vs. auto. Ihan vitun perseestä kun kesksutasta ja sen lähistöltä poistetaan ilmainen pysäköinti, koska vuosittain kallistuvalla ja harventuvalla bussiverkostolla pääsee kesksutaan. Sitten alkaa rakentumaan ostoskeskuksia keskustan ulkopuolelle ja aletaan valittamaan kun keskustasta alkaa liikkeitä poistumaan. Tämähän tietyt korjataan rakentamalla joku vitun parkkihalli entisen viereen, että saadaan lisää sitä maksullista parkkitilaa, jota jo valmiiski on ihan helvetisti, mutta kukaan ei sitä halua käyttää, kun se on niin vitun kallista.
Samaa paskaa VR:llä. Junalippujen hinant nousee, koska ihmiset on vihdoin tajunneetk uinka perseestä on liikkua junalla. Milloin junat myöhästelee ilman mitään syytä, milloin järjestelmät on niin solmussa, ettei kukaan tiedä onko saanut lippua vai eikö, mikä milloinkin on perseellään. Tietenkään vika ei ole siinä, että 3/4 vuodesta jopa se työnnettävä Lada on varmempi ja halvempi tapa päästä kaupungista T kaupunkiin H Suomessa ja varsinkin jos siellä kaupungissa H on oltava aikaan X.
Kuule, kun mä en voi sulle toimivaksi joukkoliikenteeksi muuttua. Natsit on kielletty, kaikki kallis on kielletty, kilpailutuksen idea on halvin on paras. Ei maailmaa vaan toimi niin, että joukkoliikenne toimii, junat kulkee ajallaan ja busseissa on tilaa!
(Sori, oli ihan pakko. Pun not intented) :)
Lada on paljon varmempi peli kuin nykylelut tai junat.:teaching:
Nostetaaks toi homokeskustelu uudestaan esille, en kerenny mukaan ja löytys argumenttteja vaiks muille jakaa :eek:
Riippuu ihan onko puolesta vai vastaan :evil:
Eiku pakolaiskeskustelu! Suomalaiset vittuun Suomesta! :eek:
Ei kun siirretään suomalaiset Somaliaan :)
Tai sitten vaihtarit, suomalaiset Somaliaan ja somalit Suomeen. Loppuu se ainainen kitinä keleistä ja Itämerelle tulis lisää jännitystä merirosvojen myötä :D
Olipa harvinaisen perseestä äskeinen puhelinkeskustelu.
Olin sopinut että pidän tämän viikon lomaa ja kaikki oli ok.
No, nyt mulle soitettiin ja sanottiin että papereiden mukaan mun pitäis olla ollut töissä tänään ja huomenna :eek:
Joku mokannu ja pahasti :banghead:
Onko kukaan muu pannu merkille mimmosia hintoja eBayssa maksetaan iPuhelimista joissa on Flappy Bird? :D
Aikamoinen pelimestari siis sielläkin päässä :)
Mikä tää ebay-juttu oli?
Siis maksetaanko paljon puhelimesta jossa on esim iso ennätys valmiiksi vai eikö sitä saa ladattua iphonelle ilman häxäystä?
Vai myydäänkö siellä kyseisen pelin takia hajonneita säröruutuisia omenoita :) ?
Meillä tämä petollinen lintu liitelee galaxy s4:ssä ja ipad 4:ssä niin ei voi tietää :)
Hankkikaa lumia niin ei tarvi nauttia tollaisista massavillityksistä.
Nokian kanssa ei paljon tartte nauttia paljon muustakaan, kun se rumppaa huollossa jatkuvasti :laugh:
Emmä nää muutaku jotain n. 400e tarjouksia ebayssa iphonesta missä on flappy bird.
Muut on pyyntöjä missä ei o bidejä
Katos perhana. Kyllä se toimi vielä kun linkitin. (:
Edit. No tässä iPad http://m.ebay.com/itm/221371595134?nav=SEARCH
Laitankin heti muijan ipadin myyntiin. ;>
18. :D Mä alan hanskata tämän. :thumbsup:
Edit.
http://img.tapatalk.com/d/14/02/11/beru2a8a.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=gD-nzHy2DdU
Naurettava homma kyllä toi flappy bird, alko vissiin kehittäjää pelottamaan nintendon reaktio pikkuhiljaa :D
No kaippa sillä kerettiinkin jo vähän rahaa tekemään jos mainostulos oli 50k€ päivässä :D
Silläpä just. Jos tuo olisi kaupassa vielä kerennyt olemaan niin olisi paukkunut aika piakkoin cease and desistiä nintendon suunnasta. Itsehän en noita mainospaskeita tue ihan periaatteesta (+ ihan vaan siksi koska voin blokata mainokset, lelelele), vaan androidilla on ollut käytössä aina adblock. :)
Hyvät massit on kyllä käärinyt, ei siinä. Hieno taktiikka. :D
Kyllä mulla ainakin näkyy vielä Flappy Bird Play Storessa, asensin just ku muksu halus testata.