Huomenna sitten Watch Dogs :cheer:
Printable View
Huomenna sitten Watch Dogs :cheer:
Bioshock infinityssä pelin loppua edeltävä masennus. :crying:
Ei millään haluais pelin loppuvan, mutta tietää et se on ihan kulman takana.
Mulla iski kans masennus ku Wolfenstein loppu, olihan ihan saatanan hyvä peli. Ja sitten Watch_Dogs aiheutti semmosen pettymyksen että oksat pois... Hirvee hype ja peli on höyryävä kasa paskaa.
Surkeat fysiikat, autojen vahinkomallinnus päin persettä. Helvetin raskas vaikka ei edes näytä kovin hyvältä, näppis+hiiri -kombolla nihkeetä pelata, selvästi suunniteltu ohjainta varten.
https://www.youtube.com/watch?v=rZWz86oDVuI
PC-pelaaminen ketjussa oli juuri vähän aikaa sitten ohje miten kannattaa laittaa PS3-ohjain toimimaan pc:llä ilman tuota saatanan MotionInJoy:ta. Itse tosin lueskelin ketjuja pitkän aikaa puolesta ja vastaan jne ja lopulta hain kaupasta Logitechin F710:n niin sai samalla PS3:lle kakkosohjaimen. :) Tällä Logitechilla siis pääosin tarkoituksena pelata pc-pelejä. Liipasimiin oli aluksi totuttelemista, vaikuttaa laadukkaalta ohjaimelta. Pleikassa en tosin ole vielä edes kokeillut miten toimii, jos ei toimi niin vien takaisin kauppaan. :)
Tulikohan tarpeeks isossa lootassa :blink:
Liite 15259
No eipä kyllä kovin herkulliselta näytä. Toivottavasti tekevät töitä 24/7 noiden bugien korjaamiseksi.
Linkkiä? Ois tosi jees saada tuo shaibanderi wörkkimään jälleen kerran. En ymmärrä minkä ihmeen vuoksi tuo normaalisti hyvin pelannu softa on lakannu toimimasta, mutta en kyllä enää jaksais säätää tuon kanssa.
FINAL FANTASY III on Steam
:yeah:
Ohoh, sekoitinkin kaksi eri foorumia mutta tossa linkki :D
PC PC-pelaaminen - Sivu 8
Tuolta kasisivulta löytyy mm. linkki XInput Wrapperiin ja Neogafin foorumilta löytyvään asennusohjeeseen. Klikkaile tuolla jos saisit mokoman toimimaan. :) Itse juuri tuosta syystä hain pc:lle padin kun en ole mikään pc-velho vaikka pitkäpinnainen olenkin.. :D
Tulipas pelailtua Ducktales Remastered läpi :D Oli oikeesti ihan hyvä nostalgia pläjäys ja älyttömän vaikea Hardilla, jopa Normal tasolla haastava... Nyt voisi jatkaa MGS boxin läpi tahkoamista. Ensin ne joita en ole pelannut(PSP:lle ilmestyneet) ja sitten nuo jo aiemmin pelatut läpi. Bordellimaa 2 on tuossa odotellut varmaan vuoden, ei vaan saa aikaiseksi aloittaa vaikka ykkösestä pidinkin... No onpa hieno bubllehead keskikajarin päällä tuosta Ultimate loot editionista :D
KOTOR fanit vois kertoa mielipidettään. Elis tota tuli huitastua KOTOR vol. 1 läpitte ekaa kertaa tässä hiljattain ja vähän jäi kutina päälle että lisää samaa maistuisi. Oisko toi kakkos osa pelaamisen väärti vaikka eri puljun tuotos onkin? Ja Xboxilla veivaan niin modaaminen ei ole mahdollisuus...
KOTOR 1 on legenda, mutta en ole kyllä itsekkään koskaan kokeillut tota kakkososaa. Juoni on jostain ihan muusta maailmasta. :yeah:
Itsehän lipesin pimeälle puolelle ja ainakin niin päin se Bastila-juoni oli erittäin tyydyttävä. Samoin se eka ja isoin plot twist. Vähän vähemmän mustavalkoisuutta olisin kaivannut moraalisiin valintoihin, mutta mitään muuta pahaa sanottavaa en keksikään.
Ja sen Bastila twistin jälkeinen Wookie - Mission tilanne, ai jäi. Olihan tarpeeksi epämääräisesti kirjoitettu, kun tapalla ei taida spoilereita laitettua?
Molemmat kyllä on tullut pelattua tuoreeltaan ja ihan hyvää mättöä kummatkin oli, jos en ihan väärin muista. Eli testaile vaan kakkosta, jos ykkönen maistu. :D
Itsekään mitään modeja en käyttänyt, eikä niitä tainnut silloin edes ollakaan.
Noita tuubilikan videoita en oo saanu mitään vielä replikoitua.
So far (Aidenin Siskon poika tiputettu kallonkutistajalle).
- Juoksu kuin AC (o'rly? ei voinu tehä jotain uutta...)
- Autot valmistettu paperista (ohjattavuus/"paino")
- Saatanan konsolihuorat ja teitin vitun tattiasevalikot (TAB->ohjaa hiirel->rullaa hiirel)
- Kertaakaan koskenu edes mobiilivalikkoon (hiiren rulla).
- Tavaroiden ostovalikot on anaalista (hiiri+nuolet)
- Ihme hiirenkiihdytys valikois
- Pistooli = IMPA (silencedilla heduja everywhere - en valita)
- Spidertank on ihan helmisettii!
- Autoista ei voi ampua (tai en ainakaan osaa :P)
Grafiikoihin en ole edes kiinnittäny huomioo ku tahkoan pienimmillä asetuksil (näyttis on mitä on).
+Dual screen omistajille ajoittain tuttu ongelma - hiiri ottaa ja lähtee pelin ulkopuolelle luvatta.
Kyl tuon tarinan nyt loppuun tahkoaa ja vähän ehkä maailmaakin tutkii.
Mutta raha tuntuu turhakkeelta - pari haxoria ja käy ATM:llä ni kolahtaa 20k $.....
Aseen ammukset tapissa aina ku käy räiskintäsessioilla.
Mulla on tosi monen pelin kanssa ilmennyt tuota aikojen saatossa (jopa TB on siitä maininnu :P).
Eli siis jotenkin se hiiri seilaa toosan puolella vaikka oot pelis.
Eli mulla tulee joku irkkihörpäke / kello highlaittaa / vetää sen ruutujen feidauksen (näyttää työpöydän) jne..
Jotkut pelit jopa hyppää pelistä pois ku tota tapahtuu.
Dual Monitor- Full Screen games- Minimizing by itself??? - Graphics Cards - Graphics & Displays
Win 7 Dual Screen mouse escaping focused window / See through ground - Project Reality Forums
Game minimizes because pointer escapes to 2 monitor
Ja tämä siis todennettu useammalla toosainstallilla / hiirellä / näyttiksellä / konesetupilla ja useassa eri pelissä....
Kaikki ei sitä tee, mutta kyllä niitä vaan tulee vuosittain vastaan.
IMO se on KOODIPUOLEN laiskuutta jos peli ei pidä hiirtä kurissa.
I should not have to get 3rd party app to restrict the movement of my mouse due to your fuckups.
No en oo tainnu paljosta jäädä paitsi, kun tommosta ei oo esiintyny. :D
Tosin, nyt kun muistelen, niin oisko joskus HL1:n aikoihin välillä kello näkyny pelin läpi..? :thinking: Toisaalta, sen verran harvoja pelejä nykyään jaksaa enempää mättää, että ehkä noi huonommin toteutetut on vaan mun kohdalla jääneet kaupan hyllyille. :laugh:
Kyllä mä kakkosestakin tykkäsin. Ykkönen ja kakkonen vedetty hyviksellä ja pahiksella läpi. Parhautta!
Kakkosessa oli joku graffabugi atin korttien kanssa, mut sen sai korjattua mulkkaamalla setuppi filua. Tiedä sit onko enää nykyään.
E: Aah. kandeis lukee ne viestit loppuun.... Sen verran varoitan, et kakkosessa on 1 juonikuvio mikä ei tietääkseni koskaan tullut peliin. Vihjeitä siihen on, mutta itse juonta ei.