Putsaus ja varovainen venytys on ne mitä voit itse kokeilla. Putsaukseen voi jotain myrkkyä käyttää, kuten isopropyylialkoholi, vodka, ja vaikka asetoni jos et läträä.
Printable View
...Hetken jo tullu höyryteltyä mutta tämä on minulle epäselvää: Vamo v2:ssa 2ohm vai 3ohm vastuksisia kartoja? kun tuntuu sille ettei mistään irtoaisi kunnon savuja.
Nimim. 3ohmelin kartoja pitää imeä nnykyään vähintään 10watilla. Äkkiä se tehonälkä kasvaa.
No tuon näytön mukaan 2.1 ohm ja 12w tällä hetkellä ja akkuna on 1x 18650 efest. Tai sitte se on omassa päässä et "tää on jo niin nähtyä mistä lisää savua..."
Onko vamo oikeassa vai kiinan watti tilassa. Alko mietityttään toi akku kanssa. Itse en luota noihin efestin akkuihin niin paljoa...
Ihan mode 2:ssa. Testattu myös panasonicin akulla, tiedä mikä ihme tossa on. Kyllähän siitä savua irtoaa mutta tuntuu tyystin vaimealta, egon twistikin saattaa tulittaa paremmin. No seuraavaksi mekaaninen akkumodi hakuseen. Toivottavasti saadan Stalkker kimppa lähiaikoina kasaan :esmoke:
onko toi arizona.fi bannattu kokonaan tältä foorumilta kun ei näy enää ketjua siitä? Harmi, kun sillä kaverilla oli tapana tilata kaikkia kivoja erikoisuuksia kiinasta :P
Varmaan periaatteessa, perseili ihan tarpeeksi ja sai ansionsa mukaan.
Onhan sen kauppa silti auki.
Edit: Onhan se vielä tuolla myynti osiolla vielä......
Vamon vakio lerppu pohjajousi saattaa olla tehosyöppö. V2:ssa saattaa olla jo vaihdettukin, riippunee ostopaikasta. Tuhdimpi jousi tilalle ni saattaa jeesata. Clas Ohlsonilta saa jousilajitelman josta löytyy kymmenisen kpl sopivia jousia, hinta jotain 8,50€. Mä oon näitä myyny ja postitellu niille jotka ei tuota kokoelmaa halua vaivoikseen.
Saako jostain kustannustehokkaasti Oddyyn uutta/uusia plussaposteja ja mielellään alkuperäistä isommalla imureiällä? Vai heitänkö mäkeen?
Mikä oli ensimmäinen genesis ato?
Genesis :)
Sehän se nimi oli juu :D..
Mutta tietääkö kukaan, et löytyisikö netin syövereistä jotain kuvia/tietoa kyseisestä laitoksesta :D?
Ostin täältä foorumilta minilava 2.1t modin ja olen koittanut löytää manuaalia siihen joka paikasta, myös lukenut joitain lava viestiketjuja. Niin kysymys olisi että mitä kaikkia toimintoja tuossa on ja millä näppäinyhdistelmillä saan ne näkyviin, tähän mennessä pystyn säätämään voltit, kattomaan patterin varauksen ja laittamaan näppäinlukon, mitä vielä?
Niin ja eikö esim bogen jotkut 3ohm sr oo parhaita kartoja tolle laitteelle?
Tää laite taitaakin olla mini lava 1 eikä 2.1t kun ei tosiaan näytä esim karton ohmeja.. Onkohan mua jekutettu vai mitä, pitää ottaa selvää...
Sain selvyyden asiaan, eli kone on mini lambo v2.. Pitäis tilata tuohon 510 jatko että sais clearot toimimaan, niin kannattaako se ottaa ilmareijällä vai suljettuna?