.
Printable View
.
Minäkin alussa ajattelin et kesän loppuun mennessä tämäkin loppuu , NOT ! uutta masiinaa jo kattelen ja innostunut tästä vaan lisää ja Vapefestikin taitaa kutsua [emoji106] poikaa naurattaa kun hössötän koko ajan jostain [emoji38]
Ma tieta aika moni tama foorumi. Ja jopa pidetty miitin tynkää amatöörien kesken :)
äSSäkin kulkee rollaattorilla ja kiikkuu mielellään kiikkustuolissa popsien nahkiaisia vaikkei heti uskos ;)
Liite 22485
Pakko herutella 😆
Juurikin näin, eli ainoastaan kokeilemalla löytyy ennemmin tai myöhemmin ne omaan tuohisuuhun sopivat nesteet. :)
Valmistajia/nesteitä netti pullollaan, ja suurimmassa osassa nesteitä kuvaillaan kovinkin salamyhkäisesti. Hienot nimet keksitään kyllä nesteille, muttei voida edes summittaisesti ainesosia mainita...
.
Jos perinteisiä tiivareita tarkoitetaan niin en oo yhtään namia löytäny vielä, no ehkä dv:n absinth mitä voi vetää sellaisenaan...
Yleensä menee itsellä 3-7 tiivarin coctailena :)
Ehkä sen takia tulee kokkailtua erilaisia sooseja mitä ei oo vaan saatavilla...
Vanhoja konkareita en epäile,
itse vaan ujostelen, vaikka muuten turpaani täällä soitankin [emoji3] Meinasin jo et uskaltaisko kuvan laittaa, mut tuumasin porukan polttavan silmänsä niin en uskaltanut ku oon niin helkkarin kuuma puuma [emoji38] sarkasmia.....
Jasso taidat olla yksi pisimpään höyrytelleitä foorumiaktiiveja?
Tuittu: Ai offtopicci vai :)
Olen tosi kiinnostunut kokkailee omia makuja..jotain uutta ja jännää, ei se niin vaikeeta voi olla.Jossain vaiheessa kokeilen, on ajatus muhinut jo pitkään.
Kyl täällä on vielä paljon veteraaneja mut hiljentyneet aika lailla.
Veikkaan et seuraajina aika perkeleesti alkuaikojen guruja mut valitettavasti aika hiljaa...
Eihän mullakaan oo enää ku paskan suoltamista tää kirjottelu...
Vanha legenda: Guru hiljenee kun arvonimen saa ;)
Kaikki kunnia arvon Höyryguruille, jokainen on arvonimensä ansainnut 👍
.
Tais tulla pari vuotta täyteen höyryllä. Yritän tässä muistella missä vaiheessa tupakoinnin lopettaminen ei enää tuntunut saavutukselta vaan höyry oli ainoa vaihtoehto. Melko varmasti ihan siinä alussa?