Jotenkin jännä yhteensattuma, kaverin kirja julkaistaan ja Masa vetää homman lööppeihin ihan huolella...:thinking:
Printable View
Oliko muuten festeillä minkä verran jengiä? Olivatko onnistuneet, taisi olla kielto höyrytelä itse festipaikalla..
Liite 28345
Ei tässä vielä lopetella.
Ei uskallettu sanoo ku sää oot harrastanu niitä taistelulajeja :D
Oli siellä ihan runsaasti jengiä, mutta meno oli tosiaan aika vaisu kun sisällä ei saanu höyrytä ja terassilla kävi törkeän puuskainen tuuli... Ja sit siellä ei ollu mitään juontoa tai ohjelmaa, ei ollu qualus tai urdu tekemässä mitään videoita tms. eli oli vähän blaah. Mutta onneks lähettiin jengillä jatkaan citycentteriin(?) Kitty'siin, siellä oli sisäpiha missä ei tuullu ja hyvä meno :lol:
Heh. Tästä tuli mieleen turhan usein sattuvaa omakohtaista kokemusta kun on tarkoitus tehdä terveellistä soppaa seuraavana päivänä niin käykin niin että tulee yönälkä ja nakit ja makkarat tulee yön aikana syötyä! :laugh: Ja sekin vielä että tänään söin askillisen nuketteja mutta kerrankin minulla oli salaattia lautasella sentään yhtä paljon kuin nugetteja :D
Joko ne venetsialaiset meni? Näyttäs viikonlopun sateet tuovan vähän vapaata. Paukkujaki olis varastos
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...e1916d1aa0.jpg
antilla on kyllä komia kokoelma!
Lähetetty minun ONE E1003 laitteesta Tapatalkilla
:lol: Hyvä vinokone! Hahhah! Päivän naurut!
Maanantaiksi varattu hieroja aika. Sais vähän selkää ja niskaa kuntoon, jumit auki ja veri kiertämään. Urheiluhierojalle vaikka en kovasti urheile :D.
Hehheh, kyllä juu muutamakymmen vuotta taisi mennä mut en ihan ajatellu ekana lyödä jos tavataan, enkä lyö naisia muutenkaan. Mut kiva et vähän kunnioitusta löytyy:laugh:
Joo leikki sikseen, pitäsköhän rasauttaa korkki tälle päivälle vai antasko nää eiliset haihtua savuna ilmaan:lol:
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...17e9fb1573.jpg
heti aamusta hommiin :) ku on kaikki muualla :D
Lähetetty minun ONE E1003 laitteesta Tapatalkilla
Oot ihan selkeesti maalaushommissa, mitä meinasit sutia?