Tuollahan lähtee kaikki syövästä lähtien :lol:
Printable View
mulle saa kertoo hyvän hamppari pihvi reseptin et sais pysyy ne kunnolla kasassa. veli aina kelmuilee...
Lähetetty minun ONE E1003 laitteesta Tapatalkilla
Lisäksi tietenkin sellainen "pihviprässi" auttaa kans melko paljon, sillä saa vähän helpommin pysymään nipussa sen pihvin. Niitä löytää varmaan kohtuuhintaan jostain.
Vaikka tällainen:
https://www.verkkokauppa.com/fi/prod...spihvipuristin
En tiä mitä tällä lähtee, mut vatta on pysyny kunnos. Mulla oli joku suolistojuttu aikanaan. Tähysteltiin muutamaan kertaan, eikä mitää aiheuttajaa löytyny. Oli melko tuskallisia kramppeja. Ne loppu seuraavana päivänä siitä, ko ekan kulauksen otin, ni vaikka olis uskon asia, ni en viitti jättää ottamattakaan.
Rupespa tekeen mieli brgriä, tänään syönyt vain kärkkäreitä :(
Joo varmasti siis toimii, en sitä epäile. Tuolla tuotteella on vaan ollut melkoista myrskyä ympärillään kertoivat omilla sivuillaan miten sillä lähtee syöpäkin ja käytännössä aivan mikä vaan sairaus. Jossain vaiheessa ollu tuolla firmalla perässä kaikki mahdolliset viranomaiset Evira-KRP väliltä.
Jos sä meet täs maas sanomaan, että joku luonnontuote auttaa yhtään mihinkään sairauteen, ni sut lahdataan viranomaisen toimesta varmasti. Sen verran hyvin tunnen tämän valmistajan, että se ei todellakaan lähteny silloin tarkotuksella mihinkään kohumarkkinointiin. Tyhmyyksissään julkaisi ihmisten kokemuksia, jotka ei viranomaisten mukaan voinu olla aitoja
Tyhmyydestä sakotetaan. Suomessa nyt vain on sellainen laki että jos väität että selviä terveyshyötyjä on, niin siitä pitää löytyä kattavat testit tueksi. Muistan kyllä silloin muutama vuosi sitten minkälaisia ne kirjoitukset oli ja ne oli melko erikoista settiä.
Mtäh. Jätän tän vaan tähän. Heippa
http://valkeesadlight.com/wp-content...honografic.png
Hampurilaispihvit kunnon jauhelihasta | Snellmanin blogi
Helpommaks ei voi enää mennä. Loput pakkaseen.
Oikein! Juurikin näin.
Ne siis todellakin pysyy kasassa ilman mitään kun ostaa laadukasta lihaa, ei tarvi kun mausteita. Jos meet silppuaan joukkoon sipulia ja muuta paskaa niin totta helvetissä se hapertaa rakennetta. Junttaa pihvit tiukaksi lätyksi, sellainen höttö hajoaa varmasti. Tarpeeksi paksuja ja kääntö vain kerran kun toinen puoli on kypsä.
Jos jauhelihaan haluaa sipuleita sun muita sotkea, niin kananmuna ja/tai lusikallinen vehnäjauhoa pitää paremmin koossa. Parasta tietenkin laatuliha ilman mitään kommervenkkejä.
Mureketta joskus tehtiin siten, että 400g jauhelihapakettia kohti 1 prk kermaviiliä, 1 muna ja pussi ranskalaista sipulikeittoa. Ja sopivasti mustapippuria myllystä.
Mikä ihme täällä on jengillä suomalaisten kansallismaustetta eli sibalia vastaan kun se onkin kaikkien mielestä vaan pihvejä hapertavaa pasketta :confused:
Ei mulla oo mitää sipulia vastaan, hemmetin hyvää ja terveellistä. Tossa hampparin yhteydessä se vaan kuuluu erilleen, miedompi (=tuore) raakana ja tymäkämpi (=viimevuotinen) mukavan ruskehtavaksi VOISSA paistettuna :)
No juu ei se ehkä ihan hampurilaispihviin kuulu, sipuli kuuluu renkaina sinne väliin :drool: