Tulis sota ja tappais:hatsoff:
Printable View
Tulis sota ja tappais:hatsoff:
Jes. kirvesmurhaaja on heittänyt veivinsä. Ei tarvitse pelätä että psyko on parin vuoden sisällä taas iltakävelyllä kirveen kanssa.
Sodat perseestä kaikki.
Hyvä että kuoli :esmoke:
Onneks ei tarvii herätä enää ennen kissoja. :cool: Okei, tulihan pikihommista rahaa, mut noi "liikkeellä ennen aamulehden jakajaa" oli pikkasen raastavia päiviä...
Olis saanut nauttia miehisestä seurasta 10 vuotta.
Kyllä siinä vaiheessa kun kirveestä saanu kypärään osumaa, on ihan oikeutettua pysäyttää hyökkääjä niille sijoileen, ennenkuin ku se kirves tulee suojauksista ohi. Tosin eiköhän tästäkin saaha joku päätön tuomio sankaripoliisille jonkun vihervasurin myötävaikutuksella.
"epäilty löi poliisia kirveellä päähän."
"Tilanne näyttää minun mielestä selvältä hätävarjelulta."
Tähän jos mihin sopii...
NO SHIT SHERLOCK!!! :lol:
Todellinen kirvesmies menehtyi poliisin liiallisen voimankäytön seurauksena :)
Ja kuitenkin vaan taputti hamarapuolella.
En uskalla näyttää enää putkea tai modia kelleen ettei luule sitä pommin laukaisimeksi :)
Ihan aikuste oikeesti säälin poliisia näissä tapauksissa kyllä 4 ottaa ja saunan taakse on minun kantani hörhöille [emoji106]
Olis menny polliisi piiloon ni ei olis tarvinnu tappaa.......:thinking:
Epäilen että kuoli poliisin ohilaukaukseen, pelästyi pamausta:)
Minä olen käsittänyt et Suomessa menee /aina/ poliisin aseenkäyttötapaukset tutkintaan, vaikka olisi kuinka selkeä tapaus. Eli nyt on vähän aikaa lomaa ja sit takas töihin.
Mistäs sitä tänään keskustellaan. Näyttäis aika kuolleelta tuo kirvesmies jude :D