Mulle tuli just 4-pack noita vähän "uudempia" vihreitä 25R akkuja. Hyviä akkuja käytä pois vaan.
Eilen tuli muuten tämmönen listoille.
Liite 23259
Peruin mustan ja tämän tilalle, säästyi 1.06$ ja tommonen pussukka kaupanpäälle :)
Printable View
Mulle tuli just 4-pack noita vähän "uudempia" vihreitä 25R akkuja. Hyviä akkuja käytä pois vaan.
Eilen tuli muuten tämmönen listoille.
Liite 23259
Peruin mustan ja tämän tilalle, säästyi 1.06$ ja tommonen pussukka kaupanpäälle :)
Castigador klooneista kokemusta? Olisi täällä kolmea eri valmistajaa, A,B ja C..
Tarvis kaverille löytää kyseisestä putiikista joku vw/vv modi halvalla. 50w tehot riittää. Vaihtoehtoja on paljon mutta aika moni noista halvemmista vissiin on kuraa. Istick 50w olisi kai hyvä muttakun on kiinteällä akulla niin on vähän ikävä ainoaksi laitteeksi. Suboxi myös kiehtoisi mutta arveluttaa se keskipinni kun ollut kuulemma ongelmia monien atojen kanssa.
Jee.
Aamulla onhoidettavissanoudettavissa Turbo, Nuke ja Derringer. Ainakin Nuke voi olla ihan mielenkiintoinen vekotin :D Jos ei muuten niin ainakin typerän näköinen.
*tun autocorrect
Liite 23279
Derringeri sopii SMPL:n kanssa kyllä tosi hyvin, tuohon saa jäädäkkin.
Turbo vaikuttaa ihan lupaavalta, kaipais vaan enemmän tehoja kun 60W, tohon putkeen en uskalla laittaa kun ei 510 pinni nouse tarpeeks.
Nuke jäi vielä postin haudottavaksi, jospa huomenna.
Piru kun omani kerkesin tilata vasta illalla, ei tullut listoille ennenkun lähdin töihin. Oot luultavasti jonossa etummaisena :D
Mulla on edelleen se musta mikä tuli aluksi.
No sit ainakin, vaihdoin omani kun noi mustan kuvat ei ole ft:n omia, tolla vihreellä ainakin jotenkuten näkee mitä sieltä on tulossa.
Vähän myös sillä varauksella jos tuo splatteri ei ole onnistunut niin hiallan ja maalaan koko boxin.
Testailen ekana ton mustan ja jos se on soiva niin tilaan sen splatterin. Pelkäksi boksiksi tuo hinta on liikaa jos kaikki pitää vaihtaa. Onko muuten kukaan tehnyt noita "swirl painteja"?
Jaa maalaisko se mulle sitten muutaman lootan :laugh:
Helpoltahan tuo näyttää ja sanoi kyllä osaavansa kun kysyin :)
Siinämielessä helppoahan tuo on kun pystyy ämpärissä sotkemaan eikä tarvihe pölystä tai ympäristöstä niin huolehtia, senkun dippaa vaan ja jättää kuivumaan.
Itseasiassa siinä ei mitään ihmeellistä pitäis olla, mutta vituttaa tilata taas kaikki tarvikkeen monesta paikasta. Veteen pitää sotkea jotain vitun booraksia ja sitten ne emalit siihen pintaan, dippaus ja vielä 2k lakka pintaan.
Eka DNA 200 boksi tuli tänään tänne myyntiin. Pitäs kuulemma olla aito piiri, mene ja tiedä:
https://www.fasttech.com/products/1/...tc-vw-variable
Huomatkaa, että 1800mAh 11V akku on vähä eri, ku nää 1800mAh 3.7V akut. ;)
Olisivat nyt tuon lipon mallinkin kertoneet, niin voisi selvittää, onko sutta vaikko sekundaa, noilla spekseillä löytyy arvaten monta vaihtoehtoa.
Liite 23289
:D
Mitäs eroo näillä akuilla muuta kuin väri? https://www.fasttech.com/products/1686801 https://www.fasttech.com/products/14...r-3-6v-2500mah
millä posteilla nää akut tulee parhaiten?
Swedenpostilla, mut mulla on silläki tulossa jo kohta 2kk. On kai ne joillain tullu nopsaanki selaile ketjua taaksepäin.
Edit. Heh. Just tuli lappu laatikkoon että on paketti postissa. 18.6 tilasin swedenpostilla pari samsunkia.
Akuista en osaa sanoa, kun speksit on identtisiä. Yksi sininen löytyy täältä ja siihen olen itse ainakin ollut tyytyväinen.
Sweden Post on akuille nopein toimitustapa.
17.7 Pistin kangerin suboxin ja akut tilaukseen swedish postilla. Tuotteita ei ollut hyllyssä atm. ihan kohtuullusen nopsaa tuli silti heti kun tavaroita tuli lisää(25.7).
Eilen sain hakea postista. Hyvältä vaikuttaa laite ja akut.
Fasttech on pop, mutta aivan liikaa kamaa kun pitäisi etsiä jotain tiettyä asiaa. Hakusessa on lasinen drip tip, jonka max ulkohalkaisija olisi n. 10mm ja pituus max 25mm. Tuli tilattua tripple setti, mutta katsoin koon väärin (n. 12mm halk.) eikä nuo istu ollenkaan suuhun. Eli lasinen kapeahko pilli hakusessa. Esim. eGo One:n mukana tullut on juuri passeli.
Ensimmäinen on aika hyvä, kaksi jälkimmäistä on liian leveitä. Tuo 11mm on liian paksu omaan suuhun, mutta tuo 9mm on jees. Kiitoksia, ei tarvii enää kahlata 300 drip tippiä läpi.
https://www.fasttech.com/category/30...ps%3D30%7Ck%3D
Jos linkki toimi oikein niin tuosta löytyy ft kaikki lasiset tipit 10mm alaspäin. 25 kappaletta löyty, tippeinetinnässä on ihan kätevä tuo ft uusi ecig cataloogi sivusto kun pystyy korkeuden ja leveyden mukaan hakemaan.
Ed: näytti itellä toimivan sitä vaille että painaseen refresh results
Joko pistitte tilaukseen? :lol:
https://www.fasttech.com/products/1/...k-rings-3-pack
9pv niin oli postissa. (sis. vklp)
Ihmettelen itsekkin mikä ero mahtaa olla. Suomesta ostin yhden tommosen vihreän ja fasttechiltä siniset.
Siniset akut on pelittänyt hyvin ja aidoilta vaikuttaa kun olen niitä verrannut vihreään väri ja koodin lopussa ero.
(lataan xtar vc2) käytän kanger subox mini laitteessa.
Tuli swedish postilla suboxin kanssa suht nopeeta kun saivat tavaraa ensin hyllyyn. Suosittelen
Jos jotain kiinnostaa, niin varastolle on jo saapunut eleaf 100w ja odottaa tilaukset vaan pakkaajia :)=