Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Muhnu
Välillä tuntuu, että pitää varmaan hankkiutua raskaaksi ihan vaan sen takia että pääsis äitiyslomalle ja hoitovapaalle...
No tuota varten meillä on sinkkuketju.
E-savuke.com - Se palvelee NIIN monella tasolla.
(Tosin en ole ihan varma Vizin kannasta tälläiseen palveluun.)
Pitänee varmaan laittaa ilmoitus sinkkuketjuun... :D
Harmi vaan ku lasten tekeminen on niin ällöö puuhaa :P
No pöh, joudut sitten muumimukiin turvautumaan. Onneksi vapottelijoilta löytyy ruiskuja.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Troll from behind
Onneksi vapottelijoilta löytyy ruiskuja.
Täydet ruiskut, pituus, paino, ulkonäkö ja sairaushistoriat saa sit toimittaa mulle ;)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Muhnu
Harmi vaan ku lasten tekeminen on niin ällöö puuhaa :P
Itse lapsen tekeminen vai sen aluille paneminen? ::)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Troll from behind
No pöh, joudut sitten muumimukiin turvautumaan. Onneksi vapottelijoilta löytyy ruiskuja.
riippuu vähän mistä roikkuu eli mikä nyt lasketaan ruiskuksi? :D
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Muhnu
Täydet ruiskut, pituus, paino, ulkonäkö ja sairaushistoriat saa sit toimittaa mulle ;)
Siis ruiskun pituus ja paino..sairaskertomusta tuskin välttämättä haluat tietää ;)
sa...a 50ml puros naturales takan edessä laatoilla paskana tuoksut kohilaa vi..u noi lasipullot pitas työntää hanuriin ja syvälle sille kuka ne on keksinyt :D
Tekeminen ja paneminen, molemmat :D Hikistä puuhaa, ei sovi mun kropalle :D
No onpas nyt, ketjun nimeksi Surullisten ajatusten ketju.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Muhnu
Totta :D!..sillä se tosennäköisesti tapahtuu tulevaisuudessa virtuaalisesti ja tarvittaessa "keinosimennys" päälle :D
Miksi sanot ton virtuaalisen, niin kuin se olisi huono asia?
Viimeaikoina muutenkin naistuttavat olleet varsin virtuaalisia.
Mikä sinänsä sopii langan otsikkoon.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Hellraiser
Totta :D!..sillä se tosennäköisesti tapahtuu tulevaisuudessa virtuaalisesti ja tarvittaessa "keinosimennys" päälle :D
Saiskohan virtuaaliraskaudesta äitiyslomaa ja virtuaalilapsesta hoitovapaata... hmmm.. :D
Virtuaalimies hoitamaan virtuaalipihaa ja virtuaali-rakastaja läppärille jemmaan, jos alkaa vakkari väsyttämään?
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Troll from behind
Miksi sanot ton virtuaalisen, niin kuin se olisi huono asia?
Viimeaikoina muutenkin naistuttavat olleet varsin virtuaalisia.
Mikä sinänsä sopii langan otsikkoon.
noo..en nyt tarkoittanut että se olisi välttämättä huono asia ;)..onhan se jo tätäpäivää että on ihmisiä joiden kaikenlainen kanssakäyminen vastakkaisen sukupuolen kanssa on pelkästään virtuaalista ja tapahtuu kokonaan bittimaailmassa ::)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Muhnu
Saiskohan virtuaaliraskaudesta äitiyslomaa ja virtuaalilapsesta hoitovapaata... hmmm.. :D
Miksei! kun tulavaisuudessa etätyötkin vain lisääntyy..itse tekisin mielelläni työt ihan vain virtuaalisesti :D
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Troll from behind
Virtuaalimies hoitamaan virtuaalipihaa ja virtuaali-rakastaja läppärille jemmaan, jos alkaa vakkari väsyttämään?
Virtuaali vakkari ei väsy ennen kuin patteri loppuu :D
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Hellraiser
Miksei! kun tulavaisuudessa etätyötkin vain lisääntyy..itse tekisin mielelläni työt ihan vain virtuaalisesti :D
Harmi ku mun töitä ei voi tehä etänä eikä virtuaalisesti. Raakaa fyysistä raatamista päivästä toiseen.
No sittenhän se lisääntyminenkään ei enää tunnu niin pahalta.
Analoginen, siis.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Muhnu
Harmi ku mun töitä ei voi tehä etänä eikä virtuaalisesti. Raakaa fyysistä raatamista päivästä toiseen.
juu ei voi ei :D..lisääntyminenkin on joskus fyysistä puurtamista :D
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Troll from behind
No sittenhän se lisääntyminenkään ei enää tunnu niin pahalta.
Analoginen, siis.
Jumaleissön jos joskus tulevaisuudessa puhutaan historiassa/ biologiassa että "ennen" ihmiset joutuivat lisääntymään analogisesti :D..monet scifikirjailijathan on nähneet jo tulevaisuuden...
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Anaalitunkki
Tjaah.. Enpä tiedä. :D Hauska kuulla etten ole ainoa leipääntynyt. Taas tarttis lähteä iltavuoroon "kärvisteleen".
Etpä tosiaan ole ainoa...jaksaisi oikein kiinnostaa kaikenlaisia tautisia paskoja ja yhteiskunnan pohjasakkaa katsella. Silmät ja suu on täynnä paskaa palautetta kaikesta: milloin käsittely on liian lepsua ja milloin toiminta on ylimitoitettua ja ylimielistä...ota siitä sitten selvää.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Muhnu
Älä ny...se on maailman hienointa touhua. Paina saatana oikein hiki päässä ja hampaa irvessä :D <- vähän niin kuin noin :D
Tuli n.3 viikkoa sitten ostettua ECF:n kautta GGTB. No tänään tuli paketti ja sisällä olikin sini näyttöinen Darwin.
ECF:n kaveri oli postittanut kaksi pakettia samaan aikaan ja ylläri pylläri USPS:n kaveri oli sotkenut tulli laput väärinpäin.
Eli mun tulli lappu väärässä paketissa. Toiselta puolelta löytyy Venäjän osoite mihin sen Darwinin piti oikesti mennä...
Huoh. No nyt varmaan sitten kuukauden päästä saan oman GGTB:n KELE!
No positiivisena puolena testasin tuon Darwinin ja onhan se ihan hauska. Vaikka erittäin epäkäytännöllinen varsinkin kun en käytä kuin korjattavia atoja. Noh tietää ainakin mitä ei tartte hommata. Ja pääsi testaa harvinaista vehjettä.